• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1. Пробірки і тримачі: Вакуумні пробірки 4,0 мл; Вакуумні пробірки (К3 ЕДТА) не менше 4 мл; Вакуумні пробірки (цитрат натрію 3,8 %); Вакуумні пробірки (цитрат натрію 3,2%); Вакуумна пробірка 13x75мл, стерильна ЛІТІЙ ГЕПАРИН (4 мл, зелена кришка); Пробірка центрифужна градуйована скляна; Пробірка; Пробірка з гвинтовою кришкою; Тримачі для вакуумних пробірок; Лот 2 . Вироби медичного призначення: Система для взяття капілярної крові для гематологічних досліджень; Пробірка для отримання сироватки 1,2 мл; Пробірка для гематологічних досліджень 1,2 мл.

Лот 1. Пробірки і тримачі: Вакуумні пробірки 4,0 мл; Вакуумні пробірки (К3 ЕДТА) не менше 4 мл; Вакуумні пробірки (цитрат натрію 3,8 %); Вакуумні пробірки (цитрат натрію 3,2%); Вакуумна пробірка 13x75мл, стерильна ЛІТІЙ ГЕПАРИН (4 мл, зелена кришка); Пробірка центрифужна градуйована скляна; Пробірка; Пробірка з гвинтовою кришкою; Тримачі для вакуумних пробірок; Лот 2 . Вироби медичного призначення: Система для взяття капілярної крові для гематологічних досліджень; Пробірка для отримання сироватки 1,2 мл; Пробірка для гематологічних досліджень 1,2 мл.

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 780.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2021 16:33 - 20.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: d99104eec3ab418abdb9f717763aae6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-011421-b.c3
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за Лотом № 1 12.03.2021 року Замовник оголосив закупівлю: «ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Лот 1. Пробірки і тримачі; Лот 2. Вироби медичного призначення”. Ознайомившись з тендерною документацією щодо Лоту №1, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно у Додатку 4 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з сукупними вимогами до них, які закуповуються Замовником за Лотом 1. Звертаємо Вашу увагу, що лише ОДИН виробник DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи СУКУПНІ ВИМОГИ до них (Лот 1): позиція № 2 “Вакуумні пробірки( К3 ЕДТА) 4,5 мл ”; позиція №6 “Пробірка П-1-10-0,2 центрифужна градуйована скляна”; позиція № 7 “Пробірка П-1 10х90 мм”; позиція №8 “Пробірка з гвинтовою кришкою”. Слід зазначити, що наразі є декілька виробників (зокрема компанії: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”); “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна тощо), які мають можливість запропонувати медичні вироби згідно переліку наведеного у Додатку 4 (Лот 1), які відповідають загальновстановленим стандартам щодо пробірок, проте з іншими характеристиками (зокрема щодо позиції №2 Лоту1 : з іншим об'ємом, а саме 4 мл тощо). Щодо позицій №6-8 Лоту 1 слід зауважити, що виключно ОДИН згаданий виробник з Туреччини (DISERA ) може запропонувати дані медичні вироби, з огляду на їх СУКУПНІ ВИМОГИ, що є очевидними ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ УМОВАМИ відносно ТОВ “Ледум” та інших потенційних учасників (виробників), позбавляє їх можливості прийняти участь у закупівлі за Лотом №1 !!! Таким чином, саме наявність вищезгаданих медичних виробів, з їх СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ (позиції № 2, 6-8 Лоту 1, які можуть запропонувати лише ОДИН вищезазначений виробник, з огляду на вищевикладені ВИМОГИ до пробірок) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі за Лотом 1, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби (проте з іншим об'ємом пробірки: 4 мл тощо) за Лотом 1 згідно переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!! Вищезгадані ВИМОГИ Замовника щодо позицій № 2, 6-8 Лоту 1 є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявність дискримінаційних вимог — медичних виробів з вищенаведеними ВИМОГАМИ до них (позиції № 2,6-8 Лот 1, які можуть запропонувати лише ОДИН вищезазначений виробник, з огляду на вищезгадані ВИМОГИ до пробірок) суттєво обмежує конкуренцію та порушує права учасника ТОВ “Ледум” (позбавляє можливості прийняти участь у даній закупівлі за Лотом 1) !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”:“Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: «ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Лот 1. Пробірки і тримачі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-12-011421-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-03-12-011421-b. 3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації щодо Лоту 1: Щодо позиції № 2 (“Вакуумні пробірки ( К3 ЕДТА) 4,5 мл ”): вимогу в частині об'єму пробірки змінити та викласти в такій редакції: “Наповнювач: К3 ЕДТА Об’єм: не менше 4 мл” ( в іншій частині залишити вимоги без змін). Виокремити медичні вироби (позиції №6 - 8 Лоту 1) в окремий лот. Додатки: 1. Оплата за скаргу здійснена у відповідності до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі”. 2. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробника DISERA Туреччина. 3. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум” : пробірки, які пропонує ТОВ “Ледум” як уповноважений представник виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. 4. Документи щодо медичних виробів (пробірки: з іншим об”ємом 4 мл) виробників “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 19.03.2021 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2021 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.04.2021 21:52
Дата виконання рішення Замовником: 16.04.2021 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги задоволено
Автор: ТОВ "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога на умови закупівлі

Номер: 799efd3a2be14041a1c6bdb045e7ea3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-011421-b.c2
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
12.03.2021 року Замовник оголосив закупівлю: «ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Лот 1. Пробірки і тримачі; Лот 2. Вироби медичного призначення. Ознайомившись з тендерною документацією щодо Лоту №1, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. Відповідно у Додатку 4 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником за Лотом 1. Звертаємо Вашу увагу, що лише ОДИН виробник DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи СУКУПНІ ВИМОГИ до них (Лот 1): позиція № 2 “Вакуумні пробірки( К3 ЕДТА) 4,5 мл ”; позиція №6 “Пробірка П-1-10-0,2 центрифужна градуйована скляна”; позиція № 7 “Пробірка П-1 10х90 мм”; позиція №8 “Пробірка з гвинтовою кришкою”. Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати медичні вироби згідно наведеного у Додатку 4 (Лот 1) переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам щодо пробірок, проте з іншими характеристиками щодо позиції №2 (з іншим об'ємом, зокрема 4 мл тощо). Однак саме через наявність вищезгаданих медичних виробів, з їх СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ (позиції № 2, 6-8 Лоту 1) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявність у Додатку 4 медичних виробів (Лот 1: позиції № 2, 6-8), які дозволені до введення в обіг лише в ОДНОГО виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі за іншими позиціями Лоту 1 !!! Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема шляхом виокремлення позицій в окремий лот !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації за Лотом 1: 1. Щодо позиції № 2 (“Вакуумні пробірки ( К3 ЕДТА) 4,5 мл ”): вимогу в частині об'єму пробірки змінити та викласти в такій редакції: “Наповнювач: К3 ЕДТА Об’єм: не менше 4 мл” ( в іншій частині залишити вимоги без змін). 2. Виокремити медичні вироби (позиції №6-8 Лоту 1) в окремий лот. В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!! Додаток: копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз'яснення у файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усуненння порушень стосовно надання копії заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності

Номер: 220b5b49089c48699ad6d9777ef19eb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-011421-b.b1
Назва: Вимога щодо усуненння порушень стосовно надання копії заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності
Вимога:
Доброго дня! Вивчивши тендерну документацію, ми виявили порушення, а саме: відповідно до п. 6 Додатку 4 Тендерної документації передбачено: " 6. Якщо Учасник пропонує інший товар (еквівалент) обов’язковим є надання документального підтвердження відповідності запропонованого учасником товару в довільній формі у вигляді порівняльної таблиці якісних та інших характеристик замовленої продукції (товарів, матеріалів, обладнання) та запропонованого їх еквіваленту, а також копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності даних виробів медичного призначення та/або іншого документу, який відображає однакові параметри товарів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. ". Однак, проведення досліджень з оцінки еквівалентності передбачено чинним законодавством України лише для лікарських засобів і повністю відсутнє для медичних виробів. Тому жоден виробник чи імпортер медичних виробів не здійснює в жодній установі, у тому числі в уповноважених установах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, ніяких досліджень на відповідність своїх медичних виробів медичним виробам інших виробників. Медичні матеріали різних виробників не можуть мати абсолютно однакові параметри (на відміну від ліків), однак вони абсолютно виконують свої функції згідно медико-технічних характеристик. Вимога про надання "заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності" , не передбачено ні чинним законодавством, ні ринковими умовами, в такій редакції п. 6 Додатку 4 Тендерної документації робить повністю неможливим участь в тендері постачальників інших медичних виробів з еквівалентними харктеристиками, що свідчить про дискримінацію учасників. На підставі наведеного, керуючись ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо прибрати з тендерної документації дискримінаційну умову та виключити п. 6 Додатку 4 Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено