• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузники

Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 83 000,00 грн. (тридцять шість тисяч гривень 00 коп.). Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії гарантії; умови, за яких надається право Бенефіціару вимагати платіж, передбачені частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена зі сторони банку удосконаленим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж сума банківської гарантії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Завершена

2 796 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 960.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2021 15:40 - 24.03.2021 23:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимоги під конкретного постачальника

Номер: 12aa0f73f6c74f58aaaae196044af299
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-010385-b.b1
Назва: вимоги під конкретного постачальника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вивчивши Ваші "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" ми виявили, що вимоги п.3 "Підгузки-трусики дитячі Libero Up&Go" а конкретно "вага дитини – 19-30 кг." та п.4 "Підгузки дитячі Libero Comfort 4 " конкретно "вага дитини 7-11кг." прописані під конкретну торгову марку "Libero", вказану Вами та не мають аналогів. А з вимогою «листа від виробника» один виробник, або його підлеглий зможе назначити переможця або виграти торги. Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та привести документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі»! Так повідомляю Вас, що 25 січня 2017 року відбулись зміни в процесі декларування зміни оптово-відпускних цін (постанові Кабінету Міністрів України від 2 липня 2014 р. № 240). А саме, з цього моменту декларування цін на вироби медичного призначення не проводяться.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерна документація щодо відкритих торгів була підготовлена керуючись нормами діючого законодавства в сфері публічних закупівель та потребами осіб з інвалідністю, в т.ч. нормами Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами, який затверджений Постановою КМУ від 03.12.2009 р. № 1301, Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» (стаття 23), Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю, яке затверджене Постановою КМУ від 23.05.2007 р. №757 та формою індивідуальної програми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями, затвердженої Наказом МОЗ 08.10.2007 №623. Відповідно до зазначених вище нормативних актів, нами були прописані вимоги щодо предмету закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю. Крім того, досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики засобів реабілітації мають найменші нарікання від пацієнтів. Акцентуємо Вашу увагу, що згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя. Згідно ст. 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» «Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.». Підсумовуючи вищевказані факти ми не маємо підстав для внесення змін у тендерну документацію. Таким чином, встановлені нами вимоги в тендерній документації щодо технічних характеристик товару є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням статтей 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.03.2021 12:01