• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги сантехніка, слюсаря, столяра)

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2021 15:38 - 18.03.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Оскарження визначення переможця

Номер: d51cf466cb084ce8a0836b8d10eec52d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-010320-b.a1
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Оскарження визначення переможця. Шановний Замовник акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"/філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція» . Відповідно до проведених торгів UA-2021-03-12-010320-b за предметом ДК 021:2015: 79620000-6 Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги сантехніка, слюсаря, столяра ) визнаний переможець закупівлі ФОП БОГАТИРЬОВ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ. Звертаємо вашу увагу, що ФОП БОГАТИРЬОВ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ в своїй тендерній пропозиції не надав вичерпну інформацію про спроможність та досвід у сфері надання Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги сантехніка, слюсаря, столяра), що є предметом закупівлі Замовника. Учасник не надав: - Витяг з ЄДР, в якому є вся інформація про даного учасника , дата реєстрації в ЄДР ФОП БОГАТИРЬОВ В.В. зазначена 11.03.2021р., що свідчить про відсутність досвіду; - посвідчення з охорони правці , а також довідку про дотримання усіх вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг. - інформацію про наявність обладнання, інструменту та приладдя, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні - витяг з реєстру платників єдиного податку для достовірності інформації про Учасника Просимо больше детально розглянути документи ФОП БОГАТИРЬОВА В. В. у зв’язку з поданням недостовірної та недостатньої інформації , та скасувати визнання переможця торгів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закупівля за кодом ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги сантехніка, слюсаря, столяра) (далі – Закупівля) проведена Замовником відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з абзацом другим частини першої статті 28 Закону розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Поряд з цим відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (частина дев’ята статті 29 Закону). Відповідно до частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 12 статті 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції Замовник визначив переможця Закупівлі ФОП Богатирьов В.В. (далі - Переможець). Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) визначено, що пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в цьому Оголошенні, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів, через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, а саме: 1. цінової пропозиції згідно Додатку № 1 до цього Оголошення 2. інформації та/або документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток №2 до цього Оголошення); 3. документа (документів), що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису пропозиції та документи, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладання договору; 4. листа-згоди з проектом договору (Додаток №3 до Оголошення) в довільній формі (або за примірною формою); Пропозиція Переможця є найбільш економічно вигідною, що є важливим фактором, адже Замовник фінансується за рахунок коштів Державного бюджету і принцип максимальної економії та ефективності витрачання коштів повинен бути забезпечений по кожному виду видатків. Учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, виконано всі вимоги Замовника, визначено в Оголошенні та гарантовано укладання договору про закупівлю на вказаних в Додатку №3 до Оголошення умовах. Додатком №2 до Оголошення встановлено сукупність умов, необхідних для якісного надання послуг. Переможцем у складі пропозиції надана підписана Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги сантехніка, слюсаря, столяра), яка підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що містяться в Додатку №2 до Оголошення, а також підтверджує можливість надання послуг у відповідності до вимог, визначених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та свідчить про згоду з усіма вимогами та умовами надання послуг, зокрема: - забезпечення наявності обладнання, інструменту та приладдя, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні; - забезпечення дотримання працівниками Учасника встановлених правил внутрішнього службового розпорядку Замовника, правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, пожежної безпеки, а також усіх вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг. Замовником не вимагалося в Оголошенні надання учасниками : - окремої інформації про наявність обладнання, інструменту та приладдя, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні; - посвідчення з охорони правці , а також довідки про дотримання усіх вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг. Відповідно до частин 5 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На виконання норм Закону, замовник не вимагав документального підтвердження публічної інформації, яка відповідає принаймні одній з таких ознак: - або оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації»; - або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - або є доступною в електронній системі закупівель. Згідно листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним», на сьогодні повністю забезпечено відкритий доступ до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України та надання відповідних електронних сервісів. Щодо відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) зазначено, що частиною 1 статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» встановлено, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). Замовник не вимагав в Оголошенні надання учасниками Витягу з Єдиного державного реєстру. Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у Єдиному державному реєстрі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/home . Згідно з частиною 1 статті 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація у формі відкритих даних — це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних та на своїх вебсайтах. Згідно з абзацом 1 частини 4 статті 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, вимоги до формату і структури таких наборів даних, періодичність їх оновлення визначає Кабінет Міністрів України. При цьому до такого переліку Кабінет Міністрів України обов’язково включає інформацію, доступ до якої у формі відкритих даних передбачено законом. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене Постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До Переліку №835 включено Реєстр платників єдиного податку. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Замовник не вимагав в Оголошенні надання учасниками Витягу з Реєстру платників єдиного податку. Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у Реєстрі платників єдиного податку. Посилання на інформацію: https://data.gov.ua/ та https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod Частиною 1 статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік яких визначено цією статтею, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, надання підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону сторони закупівель застосовують лише під час проведення процедур закупівель. Законом визначено лише три конкурентні процедури закупівель (відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурентний діалог) та, як виняток і відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, — переговорну процедуру закупівлі. На підставі наведеного вище, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому замовники не встановлюють обов’язкових кваліфікаційних критеріїв при її проведенні. Пунктом 3 статті 14 Закону передбачено перелік обов’язкової інформації, яку замовник має зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яким не встановлено подання учасниками документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Крім того, стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощених закупівель, не містить обов`язку замовника щодо: - необхідності наявності документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - включення положень статті 16 Закону до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі; - відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника на підставі невідповідності вимогам статті 16 Закону. Замовником не вимагалося в Оголошенні надання учасниками інформації про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини 5 статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також зазначаємо, що відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таких звернень в період уточнення інформації по Закупівлі (12 бер.15:38 - 18 бер. 09:00) до Замовника не надходило. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця, яким відповідно до сформульованого в Законі визначення терміна «переможець спрощеної закупівлі» є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (пункт 19 частини 1 статті 1 Закону). Крім того, пунктом 11 статті 14 Закону визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Отже, пропозиція переможця спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що правові підстави для повторного розгляду пропозиції та скасування визначення переможця Закупівлі відсутні. З повагою, Уповноважена особа філії АТ «НСТУ» «Рівненська РД» І.В.Оверчук
Статус вимоги: Відхилено