-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт службових приміщень сьомого поверху адміністративної будівлі ГУНП в Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1) ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013
Завершена
3 093 868.07
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 939.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 939.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 15:17 - 30.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
1. Скарга на ГУ Національної поліції
Номер:
c4ecc24dedc64c86b01f3cd0370248c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-009775-b.b1
Назва:
1. Скарга на ГУ Національної поліції
Вимога:
СКАРГА/ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного визначення переможцем учасника – ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, пропозиція якої підлягала відхиленню,
вчинене тендерним комітетом Головного управління Національної поліції в Луганській області по предмету: ДК 021:2015, код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт службових приміщень сьомого поверху адміністративної будівлі ГУНП в Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1) ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 за ідентифікатором UA-2021-03-12-009775-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
Керуючись положеннями частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року №922-VIII року в реакції від 19.04.2020 року № 114-IX (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
Замовником оголошено закупівлю відкриті торги по предмету ДК 021:2015, код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт службових приміщень сьомого поверху адміністративної будівлі ГУНП в Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1) ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 за ідентифікатором UA-2021-03-12-009775-b.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
До участі в закупівлі подано наступні тендерні пропозиції:
№ Учасник Остаточна пропозиція
1 ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА 2 387 788,00 UAH з ПДВ
2 ПП "Меркурий" 2 399 000,00 UAH з ПДВ
3 ТОВ «НОВЕ МІСТО РЕКОНСТРУКЦІЯ» 2 728 312,02 UAH з ПДВ
4 ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 2 950 054,00 UAH з ПДВ
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів полягає у ігноруванні підстав відхилення ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА в розрізі вимог за тендерною документацією.
Нижче наводимо підстави та обґрунтування протиправності дій замовника.
Вимоги до учасників закупівлі затвердженні рішенням тендерного комітету протокол від протокол від 26.03.2021 № 62/111/22-2021 у тендерній документації.
Протокольним рішенням тендерного комітету Замовника №76/111/22-2021 від 14.04.2021 року, що оприлюднено через електронну систему закупівель Prozorro було визначено переможцем тендерну пропозицію ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА. Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням Замовника та вважаємо, що воно не вмотивоване, оскільки грубо проігноровані наступні підстави для відхилення вказаного учасника:
1) Відповідно до п. 3 Додатку 2 вимог тендерної документації матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи (надати в складі тендерної пропозиції), Учасник не надав вищезазначені документи, надано лише лист-роз’яснення «Гарантійний лист щодо матеріалів» стосовно надання сертифікатів на всі матеріали після їх замовлення.
2) Відсутність будь яких документів/наказів на наявність працівників. Посвідчення працівників видані іншим підприємством, а саме ООО «Донбаспромхиммонтаж». Посвідчення працівників учасника видані у 2010,2013 роках.
3) Відповідно до договору про надання послуг автотранспорту №3 від 14.01.2021р., та довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій екскаватор та камаз (вантажний) не є власністю учасника та не є в оренді у КП «Лиманський Зеленбуд». З чого можна зробити висновок, що зазначені послуги автотранспорту надаються на підставі субпідряду. Проте учасником надана довідка щодо незалучення субпідрядника/ків.
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Додатково хочемо нагадати тендерному комітету з якої підстави було відхиллено ФОП КРАВЦОВА Н.Я. в попередній вашій закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-12-002383-a, за протокольним рішенням № 74/111/22-2021 від 07.04.2021р., (далі за Протоколом)
- «Халімову К., яка повідомила, що під час розгляду пропозиції ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА (м. Лиман, Донецька область), яка наступна у списку пропозицій розташованих за результатами оцінки за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 (CPV): 4526000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі відділу поліції №2 Сєвєродонецького районного управління поліції ГУНП в Луганській області розташованої за адресою: площа Кооперативна, буд. 12, м. Кремінна, Луганська область) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-12-002383-a) встановлено, що відповідно до п. 3 Додатку 2 вимог тендерної документації матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи (надати в складі тендерної пропозиції), Учасник не надав вищезазначені документи, але надано лист-роз’яснення стосовно надання сертифікатів на всі матеріали після їх замовлення.
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Заперечень від членів тендерного комітету не було.
УХВАЛИЛИ:
Відхилити учасника ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА (м. Лиман, Донецька область) за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 (CPV): 4526000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі відділу поліції №2 Сєвєродонецького районного управління поліції ГУНП в Луганській області розташованої за адресою: площа Кооперативна, буд. 12, м. Кремінна, Луганська область) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-12-002383-a) на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як такого, що пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Шановний Замовник враховуючи вищевикладене якщо логічно проаналізувати відхилення по попередній закупівлі, Ви як Замовник закупівлі повинні були відхилити з аналогічної підстави ФОП КРАВЦОВА Н.Я.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Застосувавши вибіркове тлумачення вимог тендерної документації та документів зі складу ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, проігнорувавши очевидні підстави невідповідності та відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель.
Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі та в подальшому відхилити учасника - ФОП КРАВЦОВУ НЕЛЛІ ЯКІВНУ.
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Скарга на ГУ Національної поліції.pdf 19.04.2021 17:03
- Відповідь на вимогу 23.04.2021 16:17
Дата подачі:
19.04.2021 17:03
Вирішення:
Ваша вимога розглянута на засіданні тендерного комітету, відповідь приєднана окремим файлом
Статус вимоги:
Не задоволено