-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Рекламні матеріали(постери,плакати,флаєри) - 2 лоти
Завершена
165 073.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 500.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 14:39 - 18.03.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на рішення про відхилення
Номер:
9c1d3fa212ac4bcda96c8fb475fca135
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-004366-c.c3
Назва:
Вимога на рішення про відхилення
Вимога:
ВИМОГА
м. Львів «31» березня 2021 року
Згідно абз. 3 п. 14.9 Оголошення про проведення закупівлі Пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” та Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, тобто повинна містити накладений удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи учасника закупівлі на пропозицію. Файл накладеного УЕП або КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися посада, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції(власника ключа).У випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов визначеним в оголошенні його пропозицію буде відхилено на підставі пункту 1 статті 13 Закону.
У Протоколі №98 Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 29.03.2021 року вказано, що пропозиція учасника не містить накладений удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), натомість містить електронну печатку, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Проте:
З 7 листопада 2018 року втрачає чинність Закон України від 22.05.2003 р. № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» (далі – Закон № 852). З цієї дати починає діяти Закон України від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155), який має забезпечити вільний обіг електронних довірчих послуг в Україні, а також можливості вільного їх надання надавачами, розташованими в інших державах, діяльність яких відповідає вимогам Закону № 2155.
Ч. 2 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо: перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки; перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки; за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки; під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг використовуються кваліфіковані сертифікати електронного підпису, кваліфіковані сертифікати електронної печатки та кваліфіковані сертифікати автентифікації веб-сайту.
ОТЖЕ:
Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також обробка електронної інформації, володільцями якої є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Органи держвлади та місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, держреєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Згідно з Законом №2155 кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка – це удосконалені електронний підпис та електронна печатка, які базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки.
ВКАЗАНЕ РОЗ’ЯСНЕННЯ ВИДАНЕ ОФІСОМ ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДФС УКРАЇНИ 30.10.2018 РОКУ.
Таким чином, ч. 3 ст. 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» відсилає нас до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Вказаний закон розглядає засобом ідентифікації наступні сертифікати відкритих ключів:
• кваліфіковані сертифікати електронного підпису;
• кваліфіковані сертифікати електронної печатки;
• кваліфіковані сертифікати автентифікації веб-сайту.
Кожен з вищеперечислених документів, відповідно до ч. 2 коментованої статті містить:
1) позначку, що сертифікат відкритого ключа виданий як кваліфікований сертифікат відкритого ключа;
2) позначку, що сертифікат відкритого ключа виданий в Україні;
3) ідентифікаційні дані, які однозначно визначають кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, засвідчувальний центр або центральний засвідчувальний орган, які видали кваліфікований сертифікат відкритого ключа (далі - суб’єкти, які видали сертифікат), у тому числі обов’язково:
4) для юридичної особи: найменування та код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, за якими здійснено її державну реєстрацію;
5) для фізичної особи - підприємця: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), за якими здійснено її державну реєстрацію;
6) ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково:
7) прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) або;
8) найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) створювача електронної печатки та код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, за якими здійснено його державну реєстрацію, або унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
9) місцезнаходження юридичної особи, якій видано кваліфікований сертифікат відкритого ключа;
10) значення відкритого ключа, який відповідає особистому ключу;
11) відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
12) серійний номер кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, унікальний для суб’єкта, який видав сертифікат;
13) кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку, створені суб’єктом, який видав сертифікат;
14) відомості щодо розміщення у вільному доступі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів суб’єкта, який видав сертифікат;
15) відомості щодо розміщення інформації, необхідної для отримання кваліфікованої електронної довірчої послуги формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів;
16) відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки);
17) відомості про обмеження використання кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки);
18) ім’я (імена) домену, що належить фізичній або юридичній особі, якій видано сертифікат відкритого ключа (для кваліфікованого сертифіката автентифікації веб-сайту).
Станом на даний момент Закон, який надавав право підпису ЕЦП втратив чинність.
Абревіатура КЕП викладена вами в Оголошенні для проведення тендеру розуміється, як «Кваліфікований електронний підпис» або «Кваліфікована електронна печатка».
Згідно норм Закону України «Про електронні довірчі послуги», правове поняття підпису та печатка ототожнюється, окрім того, як перший так і другий документ містить ідентичні відомості про особу (ознаки ідентифікації), що наклала КЕП та слугують засобами електронної ідентифікації.
Тобто під поняттям КЕП слід розуміти, у тому числі Кваліфіковану електронну печатку, яка станом на даний момент є засобом ідентифікації юридичної особи відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
ІДЕНТИЧНОГО ТИПУ РОЗ’ЯСНЕННЯ ВИКЛАДЕНІ НА ОФІЦІЙНИХ ВЕБ-САЙТАХ –PROZZORO, ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ТА УЗГОДЖУЮТЬСЯ З ПРАВОВОМУ ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ.
З врахуванням наведеного,
ПРОСИМО
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
2. Додатково повідомляємо, що ми маємо намір вчинити дії спрямовані на оскарження Рішення про визначення переможця, оскільки тендерна документація містить вимоги, що містять прямо дискримінаційні ознаки, щодо учасників місцезнаходження яких не відноситься до Вінницької області.
З повагою,
Директор ТОВ «ВАЙС ПРИНТ»
Зьомбра Роман Володимирович
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 31.03.2021 22:26
Дата подачі:
31.03.2021 22:26
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” та Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Частиною 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги, які має містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Окрім цього, цією ж частиною передбачено те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Враховуюче зазначене вище, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в розділі Інша інформація зазначено умову, що пропозиція учасника повинна містити накладений удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи учасника закупівлі, як бачите абревіатура КЕП розшифровується, як кваліфікований електронний підпис, а не кваліфікована електронна печатка. Файл накладеного УЕП або КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися посада, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції(власника ключа), а не печатки. У випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов визначеним в оголошенні його пропозицію буде відхилено на підставі пункту 1 статті 13 Закону.
Отже, Вами, як учасником не виконано умову документації спрощеної закупівлі в частині накладення удосконаленого електронного підпису / кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. В порушення вищезазначеної умови було накладено електронну печатку на документи пропозиції, що було встановлено шляхом перевірки відповідності файлу sign. р7s на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2021 14:54
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на рішення про відхилення
Номер:
9c1d0ad3da56459c8070a31c51dfaa75
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-004366-c.c2
Назва:
Вимога на рішення про відхилення
Вимога:
Надаємо документ з повним переліком усіх видів діяльності за КВЕД
Дата подачі:
26.03.2021 12:01
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до частини 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
Враховуючи вище викладене, документ, який надісланий Вами не може бути розглянутий та взятий до уваги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 11:04