-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000 (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 13:03 - 10.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА,що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
86daee3594664d219c299951356775f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-003183-c.a2
Назва:
СКАРГА,що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Опис скарги у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга, що стосується тендерної документації.pdf 23.03.2021 18:54
- Скарга, що стосується тендерної документації.docx 23.03.2021 18:55
- Додаток до Скарги Договір №2019_008 від 24.10.2019р._ТОВ «ГРАНД-ЕНЕРДЖИ ГРУП».pdf 23.03.2021 18:55
- Скарга, що стосується тендерної документації.pdf.p7s 23.03.2021 18:55
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р..pdf 25.03.2021 18:03
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р..pdf.p7s 25.03.2021 18:03
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р.,.docx 25.03.2021 18:03
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р....pdf.p7s 02.04.2021 16:36
- Відповідь на запит Колегії.pdf.p7s 02.04.2021 16:36
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р....pdf 02.04.2021 16:36
- Відповідь на запит Колегії.docx 02.04.2021 16:36
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р..docx 02.04.2021 16:36
- Додатки до Скарги.pdf 02.04.2021 16:36
- Відповідь на запит Колегії.pdf 02.04.2021 16:36
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р..pdf 06.04.2021 10:42
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р. із змінами.docx 06.04.2021 10:42
- Доповнення до Скарги № 1 від 23.03.2021р..pdf.p7s 06.04.2021 10:42
- рішення від 26.03.2021 №6086+ лист Замовнику та лист Скаржнику.pdf 26.03.2021 17:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2021 №5482.pdf 07.04.2021 18:57
- На заміну помилково оприлюдненої інформації про перенесення розгляду скарги від 06.04.2021 №.pdf 08.04.2021 10:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 №8316.pdf 20.04.2021 14:39
- рішення від 19.04.2021 №8316.pdf 22.04.2021 20:24
- Відповідь від 31.03.2021 р..PDF 31.03.2021 16:43
- Пояснення до скарги 31.03.2021 р..doc 31.03.2021 16:45
- Перелiк_змiн_до_ТД_31.03.21_зі всіма пропозиціями.docx 31.03.2021 16:45
- Перелік змін до ТД від 31.03.2021 р..PDF 31.03.2021 16:46
- Відповідь на рішення від 19.04.2021 р..PDF 26.04.2021 15:08
- Протокол № 74 від 26.04.2021 р..PDF 26.04.2021 15:09
- _Відповідь на рішення від 19.04.2021 р..doc 26.04.2021 15:09
- Пояснення на рішення від 19.04.2021.PDF 26.04.2021 17:01
- _Пояснення.doc 26.04.2021 17:02
- __Перелiк_змiн_до_ТД_26.04.21_зі всіма пропозиціями.docx 26.04.2021 17:02
- Протокол ТК №75.PDF 26.04.2021 17:03
- Протокол ТК №76.PDF 26.04.2021 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 14:18
Дата розгляду скарги:
06.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2021 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2021 20:25
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2021 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни в тендерну документацію
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Номер:
a97d0d1cf94f4ab28a03d65e9fd4a930
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-003183-c.c1
Назва:
Вимога, щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Вимога:
12 березня 2021 року Управлінням містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення закупівлі послуг «Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000 (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-12-003183-c (надалі – Предмет закупівлі).
Оприлюднена документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Після запитань від учасників, опублікованих в системі електронних закупівель, Замовником не було внесено зміни до документації конкурсних торгів, а отже вимоги, що порушують принципи здійснення закупівель, відповідно до зазначеного вище Закону не було усунуто. Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуги.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
1. ВСТАНОВЛЕННЯ НЕ ПРОЗОРИХ ТА НЕ ОДНОЗНАЧНИХ ВИМОГ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЯ З НАДАННЯ ПОСЛУГ, ЩОДО ОБСЯГІВ РОБІТ / ПОСЛУГ
Відповідно до вимог тендерної документації, опублікованої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме п. 1.5. технічного завдання на надання послуг встановлено, зокрема:
«На вимогу замовника, сегментарне безоплатне оновлення будь-якої частини знімання, в зв'язку з будівництвом, реконструкцією доріг, парків, скверів тощо чи іншими змінами в містобудівній ситуації регіону на протязі двох років.»
В той же час, технічним завданням не встановлено кількісні показники, щодо такого «оновлення», які в свою чергу впливають на обсяги та вартість надання послуг з предмету закупівлі.
В той же час, Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 23 встановлено, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
З огляду на вищезазначене, вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною та не прозорою, оскільки з наданої Замовником технічної специфікації, не зрозуміло кількісні характеристики (об’єм робіт) такого оновлення, а отже визначити необхідні трудовитрати та вартість таких послуг , для коректного розрахунку цінової пропозиції з предмету закупівлі.
Крім того, відповідно до частини 4 статті 180 Господарського кодексу України «умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг».
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника встановити чіткі кількісні характеристики (кількість продукції / робіт) щодо «сегментарного безоплатного оновлення будь-якої частини знімання, в зв'язку з будівництвом, реконструкцією доріг, парків, скверів тощо чи іншими змінами в містобудівній ситуації регіону на протязі двох років», а у разі не можливості – виключити дану вимогу з технічного завдання, як таку, що порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також суперечить положенням Господарського кодексу України в частині визначення істотних умов договору.
2. ВСТАНОВЛЕННЯ НЕ ПРОЗОРИХ ТА НЕ ОДНОЗНАЧНИХ ВИМОГ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЯ З НАДАННЯ ПОСЛУГ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Відповідно до вимог тендерної документації, опублікованої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме п. 1.5. технічного завдання на надання послуг встановлено, зокрема:
«На всі топографічні знімання нанести кадастрові межі земельних ділянок всіх форм власності, які виконати окремим слоєм.»
В той же час, серед переліку вихідних матеріалів, які надаються Виконавцю для надання послуг, відповідно до п.2.2. Технічного завдання, надання Замовником кадастрових меж земельних ділянок». На звернення до Замовника, щодо необхідності доповнення документації конкурсних торгів вихідними даними, які надає замовник, а саме "кадастрові межі земельних ділянок всіх форм власності", Замовником таке прохання відхилено.
Разом з тим, на відсутності вихідних матеріалів від Замовника, вимога до Виконавця щодо нанесення кадастрових меж земельних ділянок є дискримінаційною та не прозорою, крім того – такою, що не відповідає визначеному предмету закупівлі.
Предметом закупівлі є «Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000» які належать до топографо-геодезичних та картографічних робіт, та регулюються зокрема Законом України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність». В той же час, встановлення меж земельних ділянок – є землевпорядними роботами, регулюється Законом України «Про землеустрій», та є окремим видом робіт - згідно зі статтею 198 Земельного кодексу України - кадастрові зйомки це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. Виконання землевпорядних робіт, зокрема кадастрової зйомки не є предметом даної закупівлі.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника включити до переліку вихідних матеріалів, які надаються Виконавцю для надання послуг, відповідно до п.2.2. Технічного завдання, «кадастрові межі земельних ділянок всіх форм власності», а у разі не можливості – виключити дану вимогу з технічного завдання, як таку, що порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та не дискримінація учасників.
3. ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ, В ЧАСТИНІ НАЯВНОСТІ ДОКУМЕНТІВ ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
3.1. Відповідно до вимог тендерної документації, опублікованої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме частини 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник має надати, серед іншого:
«- копію паспорта чи іншого документу (чинного на момент подання пропозиції), виданого уповноваженим органом України або іноземної держави, що посвідчує особу учасника;
- копію довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою), або обґрунтовані пояснення у довільній формі щодо неможливості надання зазначеного документу".»
Разом з тим, вважаємо таку вимогу дискримінаційною та не прозорою, а отже такою, що порушує принципи здійснення закупівель визначених Законом України "Про публічні закупівлі", оскільки тендерною документацією конкретно не встановлено, для яких учасників встановлено цю вимогу - юридичних чи фізичних осіб.
В той же час, відповідно до чинного законодавства України, зокрема ч. 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не повинен вимагати надання документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти вимоги в цій частині в наступній редакції:
«- копія паспорта чи іншого документу (чинного на момент подання пропозиції), виданого уповноваженим органом України або іноземної держави, що посвідчує особу учасника - для суб'єктів підприємницької діяльності фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців";
- копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою), або обґрунтовані пояснення у довільній формі щодо неможливості надання зазначеного документу - для суб'єктів підприємницької діяльності фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
3.2. Відповідно до вимог тендерної документації, опублікованої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме частини 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник має надати, серед іншого:
«- копія документу з підтвердженням відкритих кодів економічної діяльності (КВЕД), що відповідають даній закупівлі».
Разом з тим, вважаємо таку вимогу дискримінаційною та не прозорою, а отже такою, що порушує принципи здійснення закупівель визначених Законом України "Про публічні закупівлі", оскільки тендерною документацією не встановлено, відповідно до яких норм чинного законодавства України учасник повинен отримувати та надавати у складі тендерної пропозиції таких документ..
В той же час, відповідно до чинного законодавства України, зокрема ч. 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не повинен вимагати надання документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання «копії документу з підтвердженням відкритих кодів економічної діяльності (КВЕД), що відповідають даній закупівлі», оскільки її надання не передбачено чинним законодавством України, а отже не може вимагатись Замовником під час проведення процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, та керуючись статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі.
3. Внести зміни до тендерної документації, для усунення дискримінаційних та не прозорих вимог до учасників, а у разі неможливості виправлення допущених порушень, відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 64 від 19.03.2021 р..PDF 19.03.2021 16:02
Дата подачі:
18.03.2021 15:49
Вирішення:
«Замовником уважно розглянуто вимогу Учасника предмету закупівлі «Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000» (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) на що надаємо відповідь.
По питанню 1-му: «ВСТАНОВЛЕННЯ НЕ ПРОЗОРИХ ТА НЕ ОДНОЗНАЧНИХ ВИМОГ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЯ З НАДАННЯ ПОСЛУГ, ЩОДО ОБСЯГІВ РОБІТ / ПОСЛУГ»:
«Замовник не вважає за необхідне вносити зміни та доповнення до закупівлі, оскільки в технічному завданні викладеному в додатку 1 до тендерної документації, а саме в п.1.5 розділу І зазначено вимоги до виконання послу, зокрема «На вимогу замовника, сегментарне безоплатне оновлення будь-якої частини знімання, в зв'язку з будівництвом, реконструкцією доріг, парків, скверів тощо чи іншими змінами в містобудівній ситуації регіону на протязі двох років» , також п.11.1 розділу 11 Проекту договору викладеному в додатку 5 зазначено: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати і наданих Послуг – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Оновлення будь-якої частини знімання також буде зазначено в календарному плані до договору про надання послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000 (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)». Для надання інформації стосовно чіткого визначення зони оновлення будь-якої частини знімання, впливає ряд факторів для надання цієї інформації, а саме: потреби соціально-економічного розвитку територіальної громади, інвестиційний клімат даного регіону, розмір бюджетних асигнувань Білоцерківської міської територіальної громади, тощо.
Стосовно встановлення чітких кількісних характеристик для виконання послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000, в розділі ІІ технічного завдання зазначено загальну площу всієї території ОТГ та окремо по 17-ти населених пунктах, що є достатнім для виконання даних послуг.
Замовником передбачено виконання даних робіт/послуг та оцінено реальну вартість виконаних робіт/ наданих послуг та тих, що мають оновлюватися, відповідно встановлено ціну закупівлі 3 млн. грн. »
По питання 2-му «ВСТАНОВЛЕННЯ НЕ ПРОЗОРИХ ТА НЕ ОДНОЗНАЧНИХ ВИМОГ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ З НАДАННЯ ПОСЛУГ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» :
«Замовник не вважає за необхідне вносити зміни та доповнення до закупівлі, оскільки в технічному завданні викладеному в додатку 1 до тендерної документації, а саме в п.1.5 розділу І зазначено вимоги до виконання послу, зокрема «На всі топографічні знімання нанести кадастрові межі земельних ділянок всіх форм власності, які виконати окремим слоєм», а саме, необхідно нанести кадастрові межі всіх земельних ділянок, які потрапляють в межу топографічного знімання.
Зауважено, що технічне завдання складено відповідно до реальної оцінки вартості надання послуг. Розробляючи технічне завдання, Замовник у розділі ІІІ зазначив посилання на основні нормативно-правові та технічні документи, до вимог яких необхідно надавати послуги. Зокрема Закону України «Про землеустрій» При складанні технічного завдання, Замовником оцінено реальну вартість виконаних робіт/ наданих послуг, відповідно встановлено ціну закупівлі 3 млн. грн.
Зауважуємо, що закупівля послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000 (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) має важливе значення для подальшого виконання фундаментальних робіт з розроблення містобудівної документації для Білоцерківської міської територіальної громади.
Замовник усвідомлює всю відповідальність за підписання документів з майбутнім Переможцем відкритих торгів, на виконання послуг, відповідно вимагає документи та довідки від Учасника, для підтвердження вимог зазначених в Тендерній документації та додатках до неї, що не суперечить вимогам зазначеним в ч.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» та прописано в аб. 7 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, зазначено, що Учасник надає інформацію та завантажує файли з: «…іншими документами тендерної пропозиції, передбаченими відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації на підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)».
По питанню 3-му ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ, В ЧАСТИНІ НАЯВНОСТІ ДОКУМЕНТІВ ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»
По пункту 3.1:
«Відповідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи, передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій», в аб.14, 15 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджуються наступними документами:
- документ, що підтверджує обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту або іншого документу (чинного на момент подання пропозиції), виданого уповноваженим органом України або іноземної держави, який посвідчує особу уповноваженого (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних чи іншого документу)».
Інформація, зазначена вище, необхідна Замовнику для ідентифікації особи, яку зазначено в документах Учасника (довіреність, протокол загальних зборів, наказ, тощо), яка має право підпису за установчими документами Учасника.
Зауважуємо, що закупівля послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000 (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) має важливе значення для подальшого виконання фундаментальних робіт з розроблення містобудівної документації для Білоцерківської міської територіальної громади.
Замовник усвідомлює всю відповідальність за підписання документів з майбутнім Переможцем відкритих торгів, на виконання послуг, відповідно вимагає документи на підтвердження особи Учасника, що представляє його у відкритих торгах.
Також зазначаємо, що аб. 7 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, зазначено, що Учасник надає інформацію та завантажує файли з: «…іншими документами тендерної пропозиції, передбаченими відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації на підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)», що не суперечить вимогам зазначеним в ч.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
В зв’язку з вищевикладеним, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та не прозорою та такою, що порушує принципи здійснення закупівель.
Додатково повідомляємо, що в п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції зазначено: «Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форму та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
По пункту 3.2:
«Закупівля послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000 (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) має важливе значення для Замовника , метою якої є отримання основи для подальшого виконання фундаментальних робіт з розроблення містобудівної документації для Білоцерківської міської територіальної громади. Виконання вказаних робіт уможливить прогнозування розвитку населених пунктів територіальної громади, взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час їх планування й забудови, обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням, визначення й раціональне розташування зон житлової та громадської забудови, виробничих, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і об’єктів, раціональне розселення й визначення напрямів сталого розвитку населених пунктів, створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктур, проведення моніторингу забудови, тощо.
Результативне надання послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади має принципове значення для розвитку населених пунктів Білоцерківської міської територіальної громади та максимального збереження цінних рис й особливостей існуючої забудови, що склалися історично.
Таким чином, усвідомлюючи складність та ґрунтовність послуг з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади, замовником послуг вимагається наявність в учасників тендерних торгів наявність документу з підтвердженням відкритих кодів економічної діяльності (КВЕД), що відповідають даній закупівлі, а саме: КВЕД-2010: секція М «Професійна, наукова та технічна діяльність», Клас 71.12 «Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах».
Цей клас включає:
• інженерний дизайн (тобто застосування законів і принципів інженерії в конструюванні машин, доборі матеріалів, інструментів, структур, процесів і систем) та консультування у сферах:
• проектування машинобудування, промислового будівництва
• проектів будівництва інженерних споруд, гідротехнічних споруд і транспортного будівництва
• проектів управління водними ресурсами
• проектів у сфері електроніки та електротехніки, добувної інженерії, хімічної технології, машинобудування, організації виробництва, системотехніки, техніки безпеки
• розроблення проектів систем кондиціонування, охолодження, інженерні розробки щодо контролю санітарного стану та забруднення навколишнього середовища, боротьби із шумом тощо
• геофізичні, геологічні та сейсмічні дослідження
• діяльність у сфері геодезії:
вимірювання земельних ділянок та їх меж
гідрологічні розвідувальні роботи
роботи з вивчення підземних шарів
Будь який інший КВЕД, не дає законних підстав на виконання послуг з розроблення топогеодезичного знімання за кодом ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії.
Зауважуємо, що укладення угоди без урахування обраного виду економічної діяльності має для підприємця серйозні податкові наслідки. Так, відповідно до підпункту 7 підпункту 298.2.3 пункту 298.2 статті 298 ПК України в разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, платник єдиного податку зобов’язаний перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим кодексом з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності. Таким чином, договір за межами обраних КВЕДів для підприємця — платника єдиного податку має наслідком втрату права на застосування спрощеної системи оподаткування. Для підприємця на загальній системі оподаткування договір за межами обраних КВЕДів має наслідком їх оподаткування за правилами, встановленими для фізичних осіб, що не є підприємцями, тобто без можливості виключити зі складу доходу свої витрати (пункт 177.6 статті 177 ПК України). У такому випадку в силу припису пункту 177.8 статті 177 ПК України замовник має виступити податковим агентом.
Також, доволі часто, коли суб’єкт господарювання (в основному юр.особа) укладає договір на здійснення виду діяльності, інформація про який не внесена до ЄДР (немає коду КВЕД цього виду діяльності), він може зіткнутися з вимогами податківців з приводу недійсності такого договору.
Існують судові прецеденти, якими судом визнано укладені договори з виконавцем, у яких немає певного коду КВЕД у ЄДР, можуть бути визнані недійсними.
Замовник усвідомлює всю відповідальність за підписання документів з майбутнім Переможцем відкритих торгів, на виконання послуг, відповідно вимагає документи на підтвердження інформації Учасника про КВЕД для уникнення в майбутньому проблем.
Також зазначаємо, що аб. 7 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, зазначено, що Учасник надає інформацію та завантажує файли з: «…іншими документами тендерної пропозиції, передбаченими відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації на підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)», що не суперечить вимогам зазначеним в ч.1 п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
З огляду на вищевикладену інформацію, Замовник повідомляє Вас про наступне:
1) Викладені у вимозі зауваження не є дискримінаційними та не прозорими до учасників закупівлі «Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000» (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії).
2) Замовником не виявлено порушень в Тендерній документації по предмету закупівлі «Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000» (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії).
3) Замовник не вбачає в Тендерній документації по предмету закупівлі «Послуги з розроблення топогеодезичного знімання Білоцерківської міської територіальної громади масштабу 1:2000» (код ДК 021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) дискримінаційних та непрозорих вимог до учасників, тому не вважає за необхідне вносити зміни та доповнення до закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено