• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка

Торги не відбулися

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2021 12:14 - 29.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Уповноваженої особи щодо визначення предмету закупівлі та відсутності можливості Учасника отримати відповіді на запитання, які виникли після внесення Замовником змін до тендерної документації та додавання в технічному завданні додаткових видів робіт

Номер: 29e35633c4544c049d2aa737407fc3a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-005534-b.a1
Назва: Скарга на рішення Уповноваженої особи щодо визначення предмету закупівлі та відсутності можливості Учасника отримати відповіді на запитання, які виникли після внесення Замовником змін до тендерної документації та додавання в технічному завданні додаткових видів робіт
Скарга:
Вих. № 155 від «24» березня 2021 р. ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: ПОСТІЙНОДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФІЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03680,м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського,45 Тел.: (044) 594-64-12 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» Код ЄДРПОУ:34812778 місцезнаходження: 08320, Київська область, Бориспільський район, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 тел.063 220-50-48, kup41711@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ОСКАРЖУЮТЬСЯ: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ місцезнаходження: 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул.Фестивальна,39 тел.068 702-65-67, 43946694@ukr.net Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-03-12-005534-b Предмет закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка (ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) СКАРГА на рішення Уповноваженої особи щодо визначення предмету закупівлі та відсутності можливості Учасника отримати відповіді на запитання, які виникли після внесення Замовником змін до тендерної документації та додавання в технічному завданні додаткових видів робіт Відповідно до оголошення № UA-2021-03-12-005534-b, яке розміщене в електронній системі закупівель 12.03.2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-03-12-005534-b) Замовником - УПРАВЛІННЯМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка (ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць). По першій підставі: Замовник визначив предмет закупівлі згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, саме: ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Але в технічному завданні згідно таблиці 1 Додаток 3 до тендерної документації наведений перелік послуг, розділи якого підпадають під коди ДК відмінні від коду ДК вказаного в тендерній документації даної закупівлі. А саме: Розділ 1: Ручне прибирання зон відпочинку (дитячі майданчики, парки, озера) від розкиданого сміття та прибирання сміття з урн; Розділ 2: Ручне прибирання сміття з урн та підмітання зупинок громадського транспорту в населених пунктах сільської ради (удосконалене покриття); Розділ 4: Вивезення сміття з контейнерів для збору ТПВ в місцях загального користування; Розділ 5: Збирання випадкового сміття на територіях загального користування; Розділ 8: Видалення реклами; Розділ 13: Послуги з прибирання територій кладовищ. На думку скаржника дані розділи підпадають під код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Розділ 6: Косіння; Розділ 9: Поливання; Розділ 10: Засівальні послуги; Розділ 12: Догляд за квітами та зеленими насадженнями. На думку скаржника дані розділи підпадають під код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Розділ 7: Асенізаційні послуги. На думку скаржника даний розділ підпадає під код ДК 021:2015 90640000-5 Послуги з очищення та спорожнення стічних канав Розділ 11: Послуги з кронування та видалення дерев. На думку скаржника даний розділ підпадає під код ДК 021:2015 77340000-5 Підрізання дерев та живих огорож. Отже, Замовник порушив пункт 22 частини першої статті 1 Закону в частині визначення предмету закупівлі у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. По другій підставі: Замовник має право вносити зміни до тендерної документації згідно частини другої статті 24 Закону. Замовником були внесені зміни до тендерної документації від 22.03.2021 року , тобто в день початку періоду оскаржень, тобто Учасник не може звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовником були внесені зміни до тендерної документації в додатку 3 до тендерної документації, а саме додані розділи: 10. Засівальні послуги, 11. Послуги з кронування та видалення дерев, 12. Догляд за квітами та зеленими насадженнями, 13. Послуги з прибирання територій кладовищ. У нас, як у потенційного Учасника з’явились запитання щодо надання послуг за цими розділами, а саме: 1.Який посівний матеріал (сорт трави) потрібен для надання послуг? 2. За чий рахунок буде відбуватись закупівля посівного матеріалу? 3. Чи будуть сумуватись об’єми вивезення деревини, які обумовлюють п.11.1-11.10 розділу 11-го? 4. Які саме квіти (сорт) має на увазі Замовник? 5. За чий рахунок буде відбуватись закупівля квітів? 6. Які саме мінеральні добрива повинні бути використані та за чий рахунок буде відбуватись їх закупівля? Згідно пункту 13 частини 3 розділу 5 тендерної документації – Відсутність будь яких запитань або уточнень стосовно змісту та/або викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Замовник вніс зміни до тендерної документації , додаючи такі види послуг, щодо яких у Учасника виникли певні запитання. Але внесення даних змін в день початку періоду оскаржень не дає можливості Учаснику звернутися за роз’ясненням щодо тендерної документації через електронну систему закупівель. Враховуючи наведене вище, ми вважаємо, що Замовником було порушено право Учасника звернутися за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру згідно частини першої статті 24 Закону. Згідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО ПРО НАСТУПНЕ: 1. Прийняти скаргу КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» до розгляду. 2. Перевірити тендерну пропозицію УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. 3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Попередня редакція Додаток 3 до тендерної документації 2. Нова редакція Додаток 3 до тендерної документації Т.в.о. директора Д.В.Стариченко Вих. № 155 від «24» березня 2021 р. ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: ПОСТІЙНОДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФІЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03680,м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського,45 Тел.: (044) 594-64-12 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» Код ЄДРПОУ:34812778 місцезнаходження: 08320, Київська область, Бориспільський район, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 тел.063 220-50-48, kup41711@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ОСКАРЖУЮТЬСЯ: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ місцезнаходження: 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул.Фестивальна,39 тел.068 702-65-67, 43946694@ukr.net Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-03-12-005534-b Предмет закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка (ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) СКАРГА на рішення Уповноваженої особи щодо визначення предмету закупівлі та відсутності можливості Учасника отримати відповіді на запитання, які виникли після внесення Замовником змін до тендерної документації та додавання в технічному завданні додаткових видів робіт Відповідно до оголошення № UA-2021-03-12-005534-b, яке розміщене в електронній системі закупівель 12.03.2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-03-12-005534-b) Замовником - УПРАВЛІННЯМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка (ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць). По першій підставі: Замовник визначив предмет закупівлі згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, саме: ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Але в технічному завданні згідно таблиці 1 Додаток 3 до тендерної документації наведений перелік послуг, розділи якого підпадають під коди ДК відмінні від коду ДК вказаного в тендерній документації даної закупівлі. А саме: Розділ 1: Ручне прибирання зон відпочинку (дитячі майданчики, парки, озера) від розкиданого сміття та прибирання сміття з урн; Розділ 2: Ручне прибирання сміття з урн та підмітання зупинок громадського транспорту в населених пунктах сільської ради (удосконалене покриття); Розділ 4: Вивезення сміття з контейнерів для збору ТПВ в місцях загального користування; Розділ 5: Збирання випадкового сміття на територіях загального користування; Розділ 8: Видалення реклами; Розділ 13: Послуги з прибирання територій кладовищ. На думку скаржника дані розділи підпадають під код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Розділ 6: Косіння; Розділ 9: Поливання; Розділ 10: Засівальні послуги; Розділ 12: Догляд за квітами та зеленими насадженнями. На думку скаржника дані розділи підпадають під код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Розділ 7: Асенізаційні послуги. На думку скаржника даний розділ підпадає під код ДК 021:2015 90640000-5 Послуги з очищення та спорожнення стічних канав Розділ 11: Послуги з кронування та видалення дерев. На думку скаржника даний розділ підпадає під код ДК 021:2015 77340000-5 Підрізання дерев та живих огорож. Отже, Замовник порушив пункт 22 частини першої статті 1 Закону в частині визначення предмету закупівлі у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. По другій підставі: Замовник має право вносити зміни до тендерної документації згідно частини другої статті 24 Закону. Замовником були внесені зміни до тендерної документації від 22.03.2021 року , тобто в день початку періоду оскаржень, тобто Учасник не може звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовником були внесені зміни до тендерної документації в додатку 3 до тендерної документації, а саме додані розділи: 10. Засівальні послуги, 11. Послуги з кронування та видалення дерев, 12. Догляд за квітами та зеленими насадженнями, 13. Послуги з прибирання територій кладовищ. У нас, як у потенційного Учасника з’явились запитання щодо надання послуг за цими розділами, а саме: 1.Який посівний матеріал (сорт трави) потрібен для надання послуг? 2. За чий рахунок буде відбуватись закупівля посівного матеріалу? 3. Чи будуть сумуватись об’єми вивезення деревини, які обумовлюють п.11.1-11.10 розділу 11-го? 4. Які саме квіти (сорт) має на увазі Замовник? 5. За чий рахунок буде відбуватись закупівля квітів? 6. Які саме мінеральні добрива повинні бути використані та за чий рахунок буде відбуватись їх закупівля? Згідно пункту 13 частини 3 розділу 5 тендерної документації – Відсутність будь яких запитань або уточнень стосовно змісту та/або викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Замовник вніс зміни до тендерної документації , додаючи такі види послуг, щодо яких у Учасника виникли певні запитання. Але внесення даних змін в день початку періоду оскаржень не дає можливості Учаснику звернутися за роз’ясненням щодо тендерної документації через електронну систему закупівель. Враховуючи наведене вище, ми вважаємо, що Замовником було порушено право Учасника звернутися за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру згідно частини першої статті 24 Закону. Згідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО ПРО НАСТУПНЕ: 1. Прийняти скаргу КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» до розгляду. 2. Перевірити тендерну пропозицію УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. 3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Попередня редакція Додаток 3 до тендерної документації 2. Нова редакція Додаток 3 до тендерної документації Т.в.о. директора Д.В.Стариченко
Дата розгляду скарги: 06.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2021 17:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.04.2021 17:49
Автор: Комунальне підприємство Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС", Рішовська Оксана Валентинівна +380459530241 kup41711@ukr.net