-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК021:2015–30190000 -7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Торги не відбулися
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 11:38 - 24.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінація
Номер:
d24c2e60bd634d2ebe44b111d37b788e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-002230-c.a6
Назва:
Дискримінація
Скарга:
Щодо відкритих торгів
Номер в системі ПРОЗОРО
UA-2021-03-12-002230-c
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник: Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ"
01601, м. Київ-30, вул. Володимирська, 42
код за ЄДРПОУ: 31958324
e-mail: vl@investbud.com
тел. +380445900265
Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «Самтекс дистрибуція»
02094, м. Київ, вул. Червоноткацька, буд.71
код за ЄДРПОУ: 38402792
e-mail: info@samtex.com.ua
Тел.: (044) 495-88-51; Факс: (044) 495-88-57
Номер оголошення та назва предмету закупівлі:
UA-2021-03-12-002230-c, Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015: 30190000-7), відкриті торги
СКАРГА
12 березня 2021 року Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ» (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (система публічних електронних закупівель Prozorro) опубліковано повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРУК ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА за предметом закупівлі «За кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». Номер у Prozorro UA-2021-03-12-002230-c
Приватне підприємство Самтекс дистрибуція» не погоджується з рішенням Замовника з таких підстав
Згідно розділу тендерної документації «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник зазначив, що
1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) - відповідно до частини 6 розділу ІІІ тендерної документації ;
- інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - відповідно до частини 7 розділу ІІІ тендерної документації (у разі, якщо така інформація вимагається замовником) ;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме документом електронної гарантії (відповідно до документації) у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи гаранта на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням -http://czo.gov.ua/verify ( у разі, якщо забезпечення вимагається замовником) ;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації*;
- іншою інформацією та документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Відповідно до тендерної документації оприлюдненої за UA-2021-03-12-002230-c (далі - тендерна документація), замовник відповідно до пункту 8.1 вимагав: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРУК ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА в складі своєї пропозиції такої довідки не надала.
2.3. Відповідно до тендерної документації оприлюдненої за UA-2021-03-12-002230-c, , замовник в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, вимагав: «З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає документально підтверджений* лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахуноком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРУК ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА в складі своєї пропозиції в таких документів не надала.
З огляду на викладене та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі вимог статті 5 (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) та статті 31 (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Федорук Валентина Михайлівна.
Водночас, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №2 від 30.03.2021 року, тендерну пропозицію приватного підприємства «Самтекс дистрибуція» була відхилено з таких підстав:
Згідно п. 1.3.5. розділу І. Загальні положення тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає лист про те. що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняті я. та про те. що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід'ємною її частиною, чинною та достовірною.
Тендерна пропозиція учасника не містить лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною.
Згідно п. 4.1. розділу ПІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 120 днів і і дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником в складі тендерної пропозиції падати і гарантійний лист.
В складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений гарантійний лист
Відповідно п. 3.2. розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону.
Учасник не підтвердив розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону шляхом подання довідки у довільній формі.
Згідно п. 4.2. розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю, у разі перемоги у торгах.
Вищезазначений гарантійний лист відсутній в складі тендерної пропозиції учасника. відповідно п. 6.1. ч.7 Проект договору розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. Учасник не надав лист-згоду з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень в складі тендерної пропозиції.
Щодо не подання вище зазначених документів приватне підприємство «Самтекс дистрибуція» керувалось вимогою «розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації такого змісту: «1.2.Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Подаючи тендерну пропозицію Учасник торгів тим самим погоджується з усіма умовами та вимогами цієї тендерної документації.»
У складі своєї пропозиції приватне підприємство «Самтекс дистрибуція» заперечень щодо вище зазначених пунктів на висловлювало, а подання тендерної пропозиції – це є наша згода на вищезазначені вимоги.
Крім цього, подання приватним підприємством «Самтекс дистрибуція» у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції свідчить про те, що:
1) строк дійсності нашої пропозиції (120 днів)
2) про готовність підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру у строки, що визначені Законом України «Про публічні закупівлі»
3) відповідність нашої пропозиції статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Водночас, приватним підприємством «Самтекс дистрибуція» у складі тендерної пропозиції надано погоджений проект договору в редакції Замовника, в якому відсутні заперечення щодо істотних умов договору
Враховуючи наведене, підстави для відхилення пропозиції приватним підприємством «Самтекс дистрибуція» відсутні.
З огляду на викладене, просимо прийняти скаргу до розгляду та визнати:
1) рішення Замовника (Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ») щодо наміру укласти договір з ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРУК ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА за результатами проведення відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-12-002230-c недійсною, з огляду на порушення Закону під час проведення відкритих торгів наведених підстав.
2) зобов’язати Замовника визнати переможцем відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-12-002230-c приватне підприємство «Самтекс дистрибуція» відповідно до принципів викладених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор Кравець Л.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення ЖИТЛОИНВЕСТБУД 1.pdf 07.04.2021 18:40
- рішення від 14.04.2021 № 7814 + лист Замовнику.pdf 14.04.2021 19:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8765.pdf 23.04.2021 15:19
- рішення від 22.04.2021 № 8765.pdf 27.04.2021 21:20
- Пояснення замовника на Скаргу UA-2021-03-12-002230-c.a6.doc 19.04.2021 12:55
- Пояснення замовника на Скаргу UA-2021-03-12-002230-c.a6.PDF 19.04.2021 12:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 18:09
Дата розгляду скарги:
22.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 19:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2021 21:20
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2021 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.04.2021 РОКУ № 8765-р/пк-пз виконано
Вимога
Є відповідь
Дискримінація
Номер:
28b38a110da3473d9df7fbb81ee821d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-002230-c.a5
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Якщо ви дискваліфікували ПП "Самтекс дистрибуція" за документи, які вимагали в інших розділах документації, крім розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, то відповідно до статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" повинні дискваліфікувати й пропозицію Фізичної особи-підприємця Федорук Валентина Михайлівна" За логікою Вашої відповіді на вимогу ПП "Самтекс дистрибуція", Ви були повинні акцептувати нашу пропозицію, оскільки документи, за які дискваліфікували ПП «Самтекс дистрибуція» ми теж мали не подавати, оскільки вимоги щодо їх подання містились в інших розділах тендерної документації, а не в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Крім цього, при поданні пропозиції ПП "Самтекс дистрибуція" заповнював форму, в який підтверджував відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим замовником в тендерній документації. Скріншот додається:
З огляду на викладене, вимагаємо відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (статті 5), переглянути рішення щодо дискваліфікації ПП «Самтекс дистрибуція» та визнання переможцем Фізичної особи-підприємця Федорук Валентина Михайлівна". В іншому випадку ми маємо усі можливості та досвід щодо відстоювання свої інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарг Житлоінвест буд 1.docx 02.04.2021 17:42
Дата подачі:
02.04.2021 17:42
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Окрім кваліфікаційних критеріїв, на які ви посилаєтесь, наявні й інші вимоги тендерної документації. Підстави відхилення вашої тендерної пропозиції викладено в протоколі від 30.03.2021 року №2, підстави відхилення, що описані в даному протоколі, не належать до кваліфікаційних критеріїв, оскільки в іншому випадку Замовник мав би розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, повідомляємо, що серед підстав відхилення вашої тендерної пропозиції наявна підстава згідно Розділу ІІІ тендерної документації, тому ваше твердження є помилковим.
Згідно пояснень Замовника щодо попередньої вимоги є безліч рішень Органу оскарження (в тому числі відносно КП Житлоінвестбуд-УКБ, який був стороною справи, та рішення прийняті на користь останнього), які підтримують рішення Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Дискримінація
Номер:
73027afdb84b4d34b440ceaeaa11f6bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-002230-c.a4
Назва:
Дискримінація
Скарга:
Якщо ви дискваліфікували ПП "Самтекс дистрибуція" за документи, які вимагали в інших розділах документації, крім розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, то відповідно до статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" повинні дискваліфікувати й пропозицію Фізичної особи-підприємця Федорук Валентина Михайлівна" За логікою Вашої відповіді на вимогу ПП "Самтекс дистрибуція", Ви були повинні акцептувати нашу пропозицію, оскільки документи, за які дискваліфікували ПП «Самтекс дистрибуція» ми теж мали не подавати, оскільки вимоги щодо їх подання містились в інших розділах тендерної документації, а не в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Крім цього, при поданні пропозиції ПП "Самтекс дистрибуція" заповнював форму, в який підтверджував відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим замовником в тендерній документації. Скріншот додається:
З огляду на викладене, вимагаємо відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (статті 5), переглянути рішення щодо дискваліфікації ПП «Самтекс дистрибуція» та визнання переможцем Фізичної особи-підприємця Федорук Валентина Михайлівна". В іншому випадку ми маємо усі можливості та досвід щодо відстоювання свої інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарг Житлоінвест буд 1.docx 02.04.2021 17:42
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.04.2021 00:01
Вимога
Є відповідь
Дискрімінація
Номер:
10e249230de2452492b421db37112073
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-002230-c.a3
Назва:
Дискрімінація
Вимога:
Відповідно до тендерної документації оприлюдненої за UA-2021-03-12-002230-c, замовник відповідно до пункту 8.1 вимагав: « Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРУК ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА в складі своєї пропозиції такої довідки не надала.
2.3. Відповідно до тендерної документації оприлюдненої за UA-2021-03-12-002230-c, , замовник в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, вимагав: «З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає документально підтверджений* лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахуноком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРУК ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА в складі своєї пропозиції в таких документів не надала.
З огляду на викладене, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі вимог статті 5 (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) та статті 31 (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Федорук Валентина Михайлівна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 12:38
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно частини восьмої «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Дана вимога стосувалася випадку закупівлі робіт чи послуг (що і зазначено в назві частини восьмої). А оскільки предметом закупівлі є товар, тому в складі тендерної пропозиції не надано дану інформацію.
Згідно п.2.2. частини другої «Інша інформація» Розділу V тендерної документації учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати шляхом підвантаження протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування (документально підтверджене) в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції..
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Згідно п.2.3. частини другої «Інша інформація» Розділу V тендерної документації з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає документально підтверджений* лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника. *Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахунком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат.
Вимога щодо надання інформації відповідно п.2.3. вимагається лише для підтвердження аномально низької ціни, а оскільки цінова пропозиція Учасника не визначена аномально низькою, тому в складі тендерної пропозиції не надано вищезазначену інформацію.
Окрім цього, повідомляємо, що даний розділ не може містити вимог щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, окрім підтвердження аномально низької ціни та документів усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ТХ
Номер:
d40fcdaa13894c99afe888baa99542fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-002230-c.c2
Назва:
ТХ
Вимога:
Замовник вимагає: 1. Якість (далі - Товар), повинна відповідати умовам відповідного державного стандарту
України), та іншим нормативно-технічним документам, які встановлені до даного виду
Товару. Товар повинен мати необхідні сертифікати якості/паспорта якості, висновок
державної санітарно-епідеміологічної експертизи; якщо продукція виготовляється за ТУ,
відповідні документи на підтвердження дотримання технічних умов." Здійснить в тендерній документації посилання на технічний регламент, яким вимагаються зазначені документи, якщо він вітсутній внесить зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 10:11
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції документів, що зазначені в вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2021 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення законодавства
Номер:
a78ecad430d64d7bbb76ce9168debeb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-002230-c.c1
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Замовник в ТД зазначив: "Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого
підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення
учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що
постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником
строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про
достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність
необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виготовлення
та/або здійснення поставки товару, дотримання учасником умов договорів у
частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним
умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки
товару."
Приватне підприємство «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», як учасник закупівлі, вимагає внести зміни в тендерну документацію, з таких підстав:
1) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відгук не передбачений законодавством України.
2) Учасник є юридичною особою, то на звернення Учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
3) Практика АМКУ з цього питання така. Замовник може вимагати відгук, але при цьому не може встановлювати дискримінаційні вимоги, зокрема щодо змісту, який повинен в ньому бути викладений. А відтак просимо в тендерній документації обґрунтувати свою позицію з цього питання з обов’язковим посиланням на законодавчі акти України.
4) Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
РІШ Е НН Я ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
№13019-р/п к -пз від 16.09.2019
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 09:49
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога надання відгуку, враховуючи положення тендерної документації, не є дискримінаційною, не обмежує коло учасників та є такою що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, Законом не передбачено використання прецендентного права, натомість допускається аналогія закону, в даному випадку використання аналогії закону є недоречним, оскільки рішення АМКУ не являється законодавчим актом, за своєю формою та змістом рішення АМКУ №13019-р/п к -пз від 16.09.2019, на яке посилається Учасник, хоч і являється подібним, проте не являється аналогічним. Оскільки попереднє рішення АМКУ №13019-р/п к -пз від 16.09.2019 ґрунтується на тендерній документації, яка не є ідентичною тендерній документації згідно даної закупівлі, таким чином посилання на рішення АМКУ являється безпідставним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2021 00:04