-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба
відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15221000-3 «Морожена риба»
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 11:12 - 23.03.2021 23:00
Скарга
Відхилено
Оскарження умов
Номер:
f2e976dd3fe04eaf8eae3c6465150187
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.c7
Назва:
Оскарження умов
Скарга:
Враховуючи наведене у тексті скарги, повідомляємо, що Тендерна документація в описаній частині, у т.ч. в частині вимог Додатку № 4, не відповідає вимогам ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника – Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького усунути вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2021-03-12-001814-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ЄДР 04.09.2020.pdf 23.03.2021 17:24
- Скарга риба Хмельницький UA-2021-03-12-001814-c.pdf 23.03.2021 22:57
- Скарга риба Хмельницький UA-2021-03-12-001814-c (доповнена).pdf 23.03.2021 23:58
- рішення від 25.03.2021№5999+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 25.03.2021 17:03
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.04.2021№5338.pdf 06.04.2021 11:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 №8235.pdf 19.04.2021 15:09
- рішення від 16.04.2021 №8235.pdf 21.04.2021 20:11
- Пояснення по суті скарги АМКУ Риба.pdf 31.03.2021 16:31
- пояснення по скарзі.docx 31.03.2021 16:31
- пояснення по скарзі.docx 31.03.2021 16:32
- Пояснення по суті скарги АМКУ Риба.pdf 31.03.2021 16:32
- Пояснення по суті скарги АМКУ Риба (оновлене).pdf 31.03.2021 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 22:00
Дата розгляду скарги:
05.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 17:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2021 20:11
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Номер:
554262fb71fd441883dc229e8919d8ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.a6
Назва:
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження дотримання чинного законодавства України щодо калібрування обладнання, необхідного для дотримання температурного режиму під час транспортування, учасник надає у тендерній пропозиції протокол калібрування, що видане на прилад вимірювання виробником; свідоцтво про калібрування на реєстратор температури до холодильної установки, що встановлений на автомобілі, що видане акредитованою лабораторією
(учасник повинен додати до пропозиції атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії для підтвердження можливості лабораторії проведення калібрування щодо температури). При цьому Замовник посилається на ч.2 ст. 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», в якій зазначено, що обладнання має бути каліброваним відповідно до законодавства.
Питання щодо калібрування засобів вимірювальної техніки регламентовано Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Порядком калібрування вторинних та робочих еталонів, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10 серпня 2020 року № 1518, ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та ін. Товар, що є предметом закупівлі, буде постачатися спеціалізованим транспортом ізотермічним та/або фургоном-рефрижератором з необхідним холодильним/ морозильним устаткуванням для дотримання необхідної температури. У чинному законодавстві України не встановлено можливість/ обов’язкову вимогу щодо калібрування холодильного/ морозильного обладнання. Тим більше, під час проведення калібрування обов’язково необхідним є застосування еталона. Еталони використовуються виключно для проведення повірки або калібрування засобів вимірювальної техніки як дійсне значення виміряної величини з метою визначення (або контролю) похибки засобу вимірювальної техніки. Холодильне та морозильне устаткування не можна розглядати як засіб вимірювальної техніки, тому що вони не застосовуються для проведення вимірювань (одержання кількісного значення вимірюваної величини) та не мають метрологічних характеристик (діапазон вимірювань та похибка вимірювань тощо). Отже, калібруванню, метрологічному підтверджуванню вони не підлягають.
При цьому, наявні датчики температури холодильної установки постійно перевіряються для встановлення їх придатності до застосування.
Поряд із цим, у п.5 ч.1 ст.49 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» наведено виключення щодо дотримання температурного режиму, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів, - можливе протягом обмеженого періоду часу в процесі підготовки харчового продукту до перевезення, зберігання, продажу, сервірування харчових продуктів за умови, якщо це не спричиняє ризик здоров’ю споживачів.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. А наведена вимога є суто дискримінаційною.
Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з Додатка 4 до тендерної документації наступний текст: «Частиною 2 ст. 45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що обладнання має бути каліброваним відповідно до законодавства (для підтвердження дотримання чинного законодавства України щодо калібрування обладнання необхідного для дотримання температурного режиму під час транспортування учасник надає у тендерній пропозиції протокол калібрування, що видане на прилад вимірювання виробником; свідоцтво про калібрування на реєстратор температури до холодильної установки, що встановлений на автомобілі, що видане акредитованою лабораторією
(учасник повинен додати до пропозиції атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії для підтвердження можливості лабораторії проведення калібрування щодо температури)».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 257 від 22.03.2021 року.pdf 22.03.2021 18:37
Дата подачі:
17.03.2021 22:09
Вирішення:
Доброго дня! Частиною 2 ст. 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що обладнання має бути каліброваним відповідно до законодавства.
Статтею 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу.
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології.
Реєстратор температури до холодильної установки є засобом вимірювальної техніки, що містить інформацію про підтримання холодильною установкою необхідного температурного режиму для перевезення товару, що є предметом закупівлі.
Первинна повірка усіх вимірювальних приладів здійснюється заводом - виробником, результати якої містяться у відповідному документі виробника, який поставляється разом з приладом. Наступні калібрування виконуються користувачами з періодичністю в 1 рік. Саме калібрування є критерієм, що характеризує стан приладу, при якому він відповідає всім вимогам технічної документації, а вироблені приладом вимірювання будуть визнані офіційно.
Крім того, згідно Реєстру акредитованих ООВ, що знаходиться на офіційному сайті НААУ, в Україні здійснюють діяльність понад 35 органів з оцінки відповідності (Калібрувальні лабораторії (ДСТУ ISO/IEC 17025)), що акредитовані НААУ. Отже, Учасники мають змогу отримати відповідні документи, що видані акредитованими органами з оцінки відповідності.
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники можуть встановлювати вимоги в тендерній документаціх, що передбачені чинним законодавством України.
Враховуючи вище викладене, порушення чинного законодавства відсутні, а тому доцільність внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.04.2021 20:16
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників
Номер:
19dcb21ab5cd4405b922973d63140a93
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.c5
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 4 до тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копій сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, виданих органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника (в разі використання для постачання товару власним автотранспортом) або перевізника (в разі відсутності власного автотранспортного засобу та залучення до постачання інших фізичних або юридичних осіб), дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати постачання та транспортування (коди ДКПП 49.41, 52.29) - ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT); - ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005. IDT) та/або ДСТУ ISO 22000:2019"(ISO 22000:2018); - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Разом з тим, вимога про те, що орган із сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України, порушує один із основних принципів діяльності з акредитації, наведених у статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року № 2407-III - принцип добровільності акредитації, є незаконною, фактично перешкоджає веденню бізнесу і порушує міжнародні угоди про взаємне визнання сертифікацій. Сертифікат на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів підтверджує відповідність, незалежно від того, яким органом виданий.
Враховуючи зазначене, вважаємо дану вимогу дискримінацією учасників та звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації: виключити вимогу про те, що орган із сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України.
.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 257 від 22.03.2021 року.pdf 22.03.2021 18:36
Дата подачі:
17.03.2021 20:56
Вирішення:
Відповідно до п. 3 та 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Змістом ч. 4 ст. 5 Закону заборонено встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте вищезазначені умови не є дискримінаційними ,оскільки коло учасників, які можуть отримати сертифікацію акредитованим органом – нічим не обмежено. Натомість, дотримуючись принципів п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону – Замовник складає технічну специфікацію до предмета закупівлі з метою максимальної економії, ЕФЕКТИВНОСТІ та пропорційності під час здійснення закупівель.
Також наголошуємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону - Тендерна документація МОЖЕ містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ до тендерної документації.
Окрім того, окремо зазначаємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону - Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник ПОВИНЕН в тендерній документації ЗАЗНАЧИТИ, ЯКІ МАРКУВАННЯ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ АБО СЕРТИФІКАТИ МОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На Ваше зауваження щодо принципів діяльності з акредитації, наведених у статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року № 2407-III також додаємо, що діяльність з акредитації базується також на таких основних
принципах, як ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ виконавців робіт та ДОТРИМАННЯ СУСПІЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ.
Акредитація органів з оцінки відповідності встановлена Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Зокрема, ст. 1 Закону встановлено, що акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Згідно ст. 4 Закону метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар’єрів у торгівлі.
Отже, наявність акредитації у органів з оцінки відповідності в першу чергу свідчить про що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. В такому разі, порушення чинного законодавства України відсутні, адже будь-який орган з оцінки відповідності може буде акредитований НААУ. Крім того, згідно Реєстру акредитованих ООВ, що знаходиться на офіційному сайті НААУ, в Україні здійснюють діяльність понад 123 органів з оцінки відповідності (Органи з сертифікації продукції, процесів та послуг), що акредитовані НААУ. Отже, Учасники мають змогу отримати відповідний сертифікат, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідносі.
Враховуючи вище викладене, порушення чинного законодавства відсутні, а тому доцільність внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Виходячи із специфіки роботи Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, внутрішнього порядку та беззаперечної необхідності забезпечення виключно якісною продукцією для здійснення організації харчування особового складу – Замовником були визначені вимоги, що зазначені у Додатку 4. Технічна специфікація.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.04.2021 20:16
Вимога
Залишено без розгляду
у тендерній документації встановлено невідповідності.
Номер:
27ca3898c68741abb781a606781a2be3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.a4
Назва:
у тендерній документації встановлено невідповідності.
Вимога:
Шановний Замовник! У частині 6 розділу 6 тендерної документації йдеться про забезпечення виконання договору про закупівлю і зазначено про те, що «Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі до 3% від суми договору у формі: банківська гарантія».
Разом з тим, відповідно до п.12.3 Проєкту договору №____ - 21 про закупівлю продовольства, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації, «Сторони домовилися встановити наступні види забезпечення виконання зобов’язань Постачальника за цим Договором: грошовий депозит та гарантія банку. Постачальник забезпечив виконання своїх зобов’язань за цим Договором у розмірі 3% вартості Договору у виді: 0,1% вартості Договору – безвідсотковий грошовий депозит шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника у сумі ________________________________________________грн. 2,9% вартості Договору - гарантія банку від ___________ №_____ видана____________ в сумі_________________________________ грн.».
Тобто у тендерній документації встановлено невідповідності. Звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 20:49
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації - Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору.
Також, відповідно до пункту 5 «Проект договору про закупівлю товару» Розділу 2 «Інші документи» Додатку 2 до Тендерної документації - Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проект договору» (під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін).
На підставі вищевказаного зазначаємо, що порядок та інформація про внесення забезпечення виконання умов договору буде уточнене та скориговане між Замовником та переможцем процедури закупівлі під час укладання договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.04.2021 20:16
Вимога
Залишено без розгляду
Розбіжності в тендерній документації.
Номер:
bc7e12024b4547e1a600a957aaa5319f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.c3
Назва:
Розбіжності в тендерній документації.
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що «Строк придатності товару повинен становити не менше 75% від терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на склад Замовника». Згідно з п.3.3 Проєкту договору №____ - 21 про закупівлю продовольства, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації «Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у ДСТУ, ГОСТ, ГСТУ, СОУ, ТУ У, ТУ на цей вид товару і становити не менше 80% від терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на склад Замовника».
Тобто у тендерній документації встановлено невідповідності. Звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 257 від 22.03.2021 року.pdf 22.03.2021 18:35
Дата подачі:
17.03.2021 20:44
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації - Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору.
Також, відповідно до пункту 5 «Проект договору про закупівлю товару» Розділу 2 «Інші документи» Додатку 2 до Тендерної документації - Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проект договору» (під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін).
На підставі вищевказаного зазначаємо, що розбіжності, щодо строку придатності товару будуть скориговані між Замовником та переможцем процедури закупівлі під час укладання договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.04.2021 20:16
Вимога
Залишено без розгляду
Розбіжності у тендерній документації.
Номер:
4c5e4d3d19624dbc9fa1335855804909
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.b2
Назва:
Розбіжності у тендерній документації.
Вимога:
Шановний Замовник! У п.5.3 Розділу 1 тендерної документації зазначено, що учасник має поставити предмет закупівлі в термін не пізніше 10 календарних днів, з дня отримання ЗАМОВЛЕННЯ.
Згідно з п.2.2 Проєкту договору №____ - 21 про закупівлю продовольства, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації «Продукція постачається на умовах DDP в редакції Інкотермс 2000 дрібними партіями протягом дії договору на підставі замовлення, наданого Замовником Постачальнику в термін не пізніше 2 календарних днів, з дня надання замовлення Замовником згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт».
Тобто у тендерній документації встановлено невідповідності. Звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 257 від 22.03.2021 року.pdf 22.03.2021 18:34
Дата подачі:
17.03.2021 20:37
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації - Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору.
Також, відповідно до пункту 5 «Проект договору про закупівлю товару» Розділу 2 «Інші документи» Додатку 2 до Тендерної документації - Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проект договору» (під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін).
На підставі вищевказаного зазначаємо, що розбіжності, щодо кількості днів по поставці будуть скориговані між Замовником та переможцем процедури закупівлі під час укладання договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.04.2021 20:16
Вимога
Залишено без розгляду
Запитання до додатку 4
Номер:
5743497bc3cf4c46a78792d21ab6a50b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001814-c.c1
Назва:
Запитання до додатку 4
Вимога:
Шановний Замовник! Чи правильно ми розуміємо, що визначена у Додатку 4 до тендерної документації вимога щодо надання постачальником (у разі поставки товару ввезеного на митну територію України та виробником якого є нерезидент України) загального ветеринарного документа на ввезення встановленої форми та належним чином засвідчених копій (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2003) митних декларацій, стосується саме постачальника, тобто ці документи має бути надано постачальником після укладення договору про закупівлю вже під час поставки товару?
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 17.03.2021 20:30
- Протокол № 257 від 22.03.2021 року.pdf 22.03.2021 18:34
Дата подачі:
17.03.2021 20:30
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – УЧАСНИКИ процедури закупівлі повинні надати В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 4 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.04.2021 20:16