-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення та полірування для Управління освіти та підвідомчих закладів.
Завершена
77 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 385.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 385.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2017 10:20 - 24.03.2017 10:25
Скарга
Виконана замовником
Щодо визначення переможця
Номер:
39e2c4a6155943c49675db90e747974d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.a5
Назва:
Щодо визначення переможця
Скарга:
Визначення переможцем ФОП Троць Світлани Сергіївни є не однозначним та суперечить Вашим вимогам. Зокрема Вами вимагалося: «позитивні відгуки від Замовників про виконання умов аналогічних договорів, укладених в 2015-2016 р. (не менше 2 шт.)», а це означає, що повинні бути відгуки від різних замовників, а не лише одного. Згідно Вашої вимоги учасником ФОП Троць С.С. було подано відгук від одного і того ж самого замовника, а саме від Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області, який являється замовником в даній закупівлі, що може вести за собою порушення принципу здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Тому це є порушенням з боку даного учасника. Крім того, щодо вимоги подачі Копії аналогічних господарських договорів, (не менше двох) які укладені в 2015-2016 роках., то даним учасником було подано аналогічні договори, які не відповідають одному з критеріїв при оцінці договорів, що є аналогічними, а саме: вони були укладені без використання системи електронних закупівель ProZorro.
Крім того учасник ФОП Троць С.С. не подав сертифікати якості на продукцію та документи, що підтверджують можливість використання цієї продукції у навчальних та дошкільних закладах освіти.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження визначення переможця.PDF 31.03.2017 08:57
- Рішення тендерного комітету 31.03.2017 09:34
- Рішення тендерного комітету 31.03.2017 09:34
- Рішення тендерного комітету 31.03.2017 09:34
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-20-000091-c.a5.pdf 25.04.2017 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2017 08:57
Вирішення:
У п. 6.6. Розділу 6 Інформації для проведення допорогової електронної закупівлі "Продукція для чищення та полірування для Управління освіти та підвідомчих закладів" (далі по тесту – Інформація) зазначено: Позитивні відгуки від Замовників про виконання умов аналогічних договорів, укладених в 2015-2016 р. (не менше 2 шт.). Зобов'язання надати позитивні відгуки від різних замовників не було вимогою Інформації.
Аналогічними вважаються договори з однаковим предметом закупівлі. У даному випадку це миючі засоби. Учасник ФОП Троць С.С. надав копії аналогічних договорів згідно вимог Інформації.
Сертифікати якості на продукцію та документи, що підтверджують можливість використання цієї продукції у навчальних та дошкільних закладах освіти будуть надані ФОП Троць С.С. при укладанні договору закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2017 17:13
Задовільнена:
Ні
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації
Номер:
6047586e9c06485faa24765b34f1a305
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.b4
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Дискваліфікація ФОП Свередюк А.І. є безпідставною, оскільки було запропоновано товар належної якості та який відповідає заявленим технічним вимогам замовника, крім того було подано весь пакет документів, необхідних для кваліфікації учасника.
Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про порядок здійснення державних закупівель» № 35 від 13.04.2016р. під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням!!!!!
Також згідно закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а вимога про наявність складу/магазину у тому чи іншому місті є дискримінаційною умовою щодо учасників, які знаходяться не у місті чи області, де проводиться закупівля. Дана вимога не є підставою для дискваліфікації та являється такою, яка порушує законодавство України щодо здійснення державних закупівель.
Максимальну економію та ефективність було запропоновано учасником ФОП Свередюк А.І., а це є одним з обов’язкових принципів здійснення закупівель.
Щодо подання копії паспорту, то копію паспорту не було подано з особистих суджень, а закон України «Про захист персональних даних» забороняє публікацію подібної персональної інформації у відкритому доступі, оскільки будь-яка людина може завантажити дані копії цих документів і потім використовувати їх, припустимо, для фінансових махінацій тощо. Мною було подано довідку в якій зазначалося, що копія паспорту буде подана Вам особисто у паперовому вигляді при підписанні договору, також надано було Лист-згоду про обробку персональних даних, яка є підтвердженням згоди на подання Вам персональної інформації та її обробку. Здійснення діяльності фізичної особи-підприємця відбувається не на основі паспорту, а на основі Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому для участі в закупівлі копія паспорту не потрібна, а потрібна при підписанні договору та встановлення особи-підписанта.
Наша пропозиція є економічно вигідною та поданою згідно Ваших технічних вимог та відповідає діючому законодавству України. Тому пропонуємо переглянути ваше рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Свередюк А.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження дискваліфікації.PDF 31.03.2017 08:56
- Рішення тендерного комітету 31.03.2017 09:20
- RZ_UA-2017-03-20-000091-c.b4.pdf 25.04.2017 13:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2017 08:56
Вирішення:
Учасник не надав зазначені в Розділі 6 Інформації для проведення допорогової електронної закупівлі «Продукція для чищення та полірування для Управління освіти та підвідомчих закладів.», в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копія паспорту;
2. Наявність Магазину/Складу в місті Нововолинську;
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2017 13:04
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Щодо визначення переможця
Номер:
6546cec98ff048419f8230c91b8688bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.a6
Назва:
Щодо визначення переможця
Вимога:
Так, але тоді потрібно прописати, згідно з чим проводиться аналогія
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2017 10:38
Вирішення:
Згідно п.6.5. Розділу 6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Запитань від Учасника щодо визначення поняття "аналогічних договорів" за період уточнень до Замоника не надходило.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо дискваліфікації
Номер:
54c0b378b0694bbf8997a671f87e1952
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.b7
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
У вимогах до документації не було вказано, копію якого паспорта потрібно надати, можливо паспорту якості тощо. Взагалі документація для проведення закупівлі підготовлена з порушенням нормативних документів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення тендерного комітету 03.04.2017 08:29
Дата подачі:
31.03.2017 10:44
Вирішення:
В Розділі 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.Інформації зазначено: Учасник повинен до початку аукціону надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Для фізичних осіб-підприємців: 6.4. Копія паспорту та Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо визначення переможця
Номер:
e55465a2e45247818c8c4e4798d6b490
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.a3
Назва:
Щодо визначення переможця
Вимога:
Просимо переглянути рішення про визначення переможця.
Визначення переможцем ФОП Троць Світлани Сергіївни є не однозначним та суперечить Вашим вимогам. Зокрема Вами вимагалося: «позитивні відгуки від Замовників про виконання умов аналогічних договорів, укладених в 2015-2016 р. (не менше 2 шт.)», а це означає, що повинні бути відгуки від різних замовників, а не лише одного. Згідно Вашої вимоги учасником ФОП Троць С.С. було подано відгук від одного і того ж самого замовника, а саме від Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області, який являється замовником в даній закупівлі, що може вести за собою порушення принципу здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Тому це є порушенням з боку даного учасника. Крім того, щодо вимоги подачі Копії аналогічних господарських договорів, (не менше двох) які укладені в 2015-2016 роках., то даним учасником було подано аналогічні договори, які не відповідають одному з критеріїв при оцінці договорів, що є аналогічними, а саме: вони були укладені без використання системи електронних закупівель ProZorro.
Крім того учасник ФОП Троць С.С. не подав сертифікати якості на продукцію та документи, що підтверджують можливість використання цієї продукції у навчальних та дошкільних закладах освіти.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження визначення переможця.PDF 30.03.2017 11:40
Дата подачі:
30.03.2017 11:40
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.03.2017 17:10
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо дискваліфікації ФОП Свередюк А.І.
Номер:
8d2c446546a648e9bb88d22546d0357e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.c2
Назва:
Щодо дискваліфікації ФОП Свередюк А.І.
Вимога:
Дискваліфікація ФОП Свередюк А.І. є безпідставною, оскільки було запропоновано товар належної якості та який відповідає заявленим технічним вимогам замовника, крім того було подано весь пакет документів, необхідних для кваліфікації учасника.
Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про порядок здійснення державних закупівель» № 35 від 13.04.2016р. під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням!!!!!
Також згідно закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а вимога про наявність складу/магазину у тому чи іншому місті є дискримінаційною умовою щодо учасників, які знаходяться не у місті чи області, де проводиться закупівля. Дана вимога не є підставою для дискваліфікації та являється такою, яка порушує законодавство України щодо здійснення державних закупівель.
Максимальну економію та ефективність було запропоновано учасником ФОП Свередюк А.І., а це є одним з обов’язкових принципів здійснення закупівель.
Щодо подання копії паспорту, то копію паспорту не було подано з особистих суджень, а закон України «Про захист персональних даних» забороняє публікацію подібної персональної інформації у відкритому доступі, оскільки будь-яка людина може завантажити дані копії цих документів і потім використовувати їх, припустимо, для фінансових махінацій тощо. Мною було подано довідку в якій зазначалося, що копія паспорту буде подана Вам особисто у паперовому вигляді при підписанні договору, також надано було Лист-згоду про обробку персональних даних, яка є підтвердженням згоди на подання Вам персональної інформації та її обробку. Здійснення діяльності фізичної особи-підприємця відбувається не на основі паспорту, а на основі Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому для участі в закупівлі копія паспорту не потрібна, а потрібна при підписанні договору та встановлення особи-підписанта.
Наша пропозиція є економічно вигідною та поданою згідно Ваших технічних вимог та відповідає діючому законодавству України. Тому пропонуємо переглянути ваше рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Свередюк А.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження дискваліфікації.PDF 30.03.2017 11:35
Дата подачі:
30.03.2017 11:35
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.03.2017 17:10
Вимога
Вирішена
подана тендерна документація не відповідає законодавству
Номер:
c9cc93d9592042f7a722e49f100f9fae
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-20-000091-c.a1
Назва:
подана тендерна документація не відповідає законодавству
Вимога:
Просимо усунути недоліки в тендерній документації, а саме потрібно чітко прописати фасування або кінцеву кількість товару, тому що складається враження, що закупівля прописана для нововолинських учасників, що є явною дискримінацією.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення тендерного комітету 22.03.2017 15:11
Дата подачі:
22.03.2017 12:49
Вирішення:
В тендерну документацію внесено зміни, зазначені в даному протоколі.
Статус вимоги:
Задоволено