Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Дніпро
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Завершена
2 775 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 875.00 UAH
Період оскарження:11.03.2021 19:48 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Коригування договору
Номер:d37de413d8aa40caa3397134b7b21fd0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-11-013215-b.a2
Назва:Коригування договору
Вимога:
Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» стаття 24 :
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Уважно вивчивши проект Договору до тендерної документації було виявлено ряд невідповідностей .
Просимо Вас розглянути нашу вимогу та внести відповідні зміни в проект Договору, а саме:
1) п. 2.6. договору викласти в наступній редакції: Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені Замовником шляхом направлення додаткової угоди на адресу Виконавця, що зазначена в реквізитах розділу XV цього Договору. Сторони погодили, якщо додаткова угода про зменшення обсягів закупівлі не буде підписана Виконавцем протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Виконавцем вищезазначеної додаткової угоди, то така додаткова угода буде вважатись підписаною та прийнятою Виконавцем.
2) в п.п. 4.9., 4.9.1., 4.9.2., 4.9.3., 4.9.4., 4.10., 4.11, 4.11.1., 4.11.2, 4.14., 5.5., 5.5.1 - виключити слово "попередніх" нарядів-замовлень.
Відповідно до п. 3 розділу ІІІ Наказу Міністерства Інфраструктури №615 Послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ чи його складових частин (систем) надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем (договір, наряд-замовлення, накладна, квитанція тощо).
Попереднього наряд-замовлення не існує ні в законодавстві, ні в діловодстві у нас на підприємстві.
3) п. 4.10.3. виключити - ми не є працівниками вказаного Сервісу (сервіс Укрпошти), є узгоджений порядок документообігу і передбачений п. 4.10.1 та 4.10.2 Договору.
4) п. 4.14, 4.15, 4.15.1, 4.15.2, 6.1, 6.6, 7.1.2, розділ XIV п. 14.7. виключити поняття "наряд-замовлення" із словосполучення наряд-замовлення/акт наданих послуг.
Відповідно до п.п. 3 п. 1 розділу VII Наказу Міністерства Інфраструктури №615 оформлення акта передавання-приймання КТЗ, його складових частин (систем) після ремонту і технічного обслуговування або наряду-замовлення відповідно до статті 25 Закону України «Про автомобільний транспорт».
одразу нижче наведено наступне положення: п. 4 цьогож розділу вищезазначеного Наказу:
Акт передавання-приймання колісного транспортного засобу, його складових частин (систем) після надання послуг з технічного обслуговування та ремонту складається у двох примірниках за формою, наведеною в додатку 3 до цих Правил.
Тобто, законодавець вказує на необхідність складання акту передавання приймання ТЗ після обслуговування у відповідності до певного законодавчо створеного додатку-зразку (акту передачі-приймання наданих послуг)
На сьогоднішній день на підставі актів виконаних робіт підписаних сторонами формується та складається зведена форма акту наданих послуг (запровадженої АТ Укрпошта), форма якої зазначена у п. 14.6. на підставі чого нам сплачують кошти. Якщо не будемо складати акти наданих послуг, ми не зможемо складати зведений акт наданих послуг.
5) п. 4.15. викласти в наступній редакції: Оригінал акту наданих послуг підписується представниками Сторін, які безпосередньо здійснювали приймання-передачу наданих послуг.
6) п. 5.5.2 - виключити.
7) п. 7.1.2. викласти в наступній редакції: "Прийняти належно надані (якісні) Послуги, згідно належним чином оформлених актів наданих послуг та зведених актів наданих послуг"
8) п. 8.7., п. 8.8., п. 8.9. – виключити.
Жодних утримань коштів за штрафні санкції шляхом взаємозарахування коштів в рахунок обслуговування бути не може. Вину та нарахування штрафних санкцій може бути встановлено судом та порядок виплати. В односторонньому порядку нарахування штрафних санкцій Замовником та зарахування їх в рахунок наданих послуг неможливо. (не є справедливими умовами)
Вирішення:Доброго дня. За результатами розгляду вашої вимоги - Замовником прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації. Очікуйте нову редакцію тендерної документації, яка буде розміщена найближчим часом. Дякуємо за вашу активність та увагу до нашої закупівлі!
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
Коригування договору
Номер:7c1e464259c54902a1d86a1492e1ae0b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-11-013215-b.b1
Назва:Коригування договору
Вимога:
Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» стаття 24 :
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Уважно вивчивши проект Договору до тендерної документації було виявлено ряд невідповідностей .
Просимо Вас розглянути нашу звернення та внести відповідні зміни в проект Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.03.2021 16:14
Вирішення:Доброго дня. АТ "Укрпошта" завжди вітає активність потенційних учасників у наших тендерах. Дана вимога відхиляється, оскільки не містить конкретики щодо потенційних змін до договору. Просимо вас уточнити ваші вимоги й ми надамо грунтовну відповідь щодо всіх питань.