-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщення та території Вараського ліцею № 1, Вараського ліцею № 2, Вараського ліцею № 3
Завершена
1 023 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 120.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 17:42 - 29.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації
Номер:
305a4f0c07ee487ab1251818a6054a6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-006511-c.a3
Назва:
Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації
Скарга:
№ UA-2021-03-11-006511-c
Від 15.04.2021
До
Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА»
Юридична адреса:
03045, м. Київ, вул.. Новопирогівська, 50
IBAN: UA903510050000026000878961530 в АТ «УКРСИББАНК»
ЄДРПОУ 42797330
Замовник закупівлі:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
34400, Рівненська область, м. Вараш, м-н. Вараш,41
ЄДРПОУ: 04590731
Скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА» Код ЄДРПОУ 42797330 є учасником процедури закупівлі Охоронні послуги за ДК 021:2015: 79713000-5 (Послуги з охорони приміщення та території Вараського ліцею № 1, Послуги з охорони приміщення та території Вараського ліцею № 2, Послуги з охорони приміщення та території Вараського ліцею № 3) з очікуваною вартістю 1 023 840,00 грн з ПДВ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-11-006511-c), замовник якої Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради.
Учасниками закупівлі виступили:
Учасник Вартість пропозиції за результатом аукціону
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" 894 240,00
ТОВ "ОФ "ОМЕГА"" 999 993,60
Замовник, протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою № 104 від 06.04.2021, визнав переможцем закупівлі ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" з ціною пропозиції за результатом аукціону 894 240,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА» не погоджується з прийнятим рішенням виходячи з наступного.
По перше, відповідно абз. 4 до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники у складі пропозиції повинні надати зокрема та не виключно «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі , наведені у Додатку 4».
Згідно з Додатком 4 до Тендерної документації «Учасник на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) повинний подати Замовнику лист про огляд об’єктів Замовника із підписом представника замовника, а саме: Будівля та територія Вараського ліцею №1 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 55, будівля та територія Вараського ліцею №2 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 56, будівля та територія Вараського ліцею №3 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Перемоги, 8, для ознайомлення зі специфікою об’єктів та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання тендерних пропозицій, але не пізніше п’яти робочих днів, що передують останньому дню для подання тендерних пропозицій, ознайомитися з будівлями та прибудинковими територіями відвідування кожного об’єкту».
Тобто, потенційний Учасник, перед поданням пропозиції, але не пізніше 5 робочих днів до завершення подання пропозицій, повинний ознайомитися з об’єктами охорони та після цього надати підтвердження Замовнику про ознайомлення із підписами відповідальних осіб.
Учасник, ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", як вбачається із пропозиції, ознайомився з об’єктами, але не повідомив Замовника про таке ознайомлення, як це передбачалось вимогами Додатку 4 до ТД, чим порушив вимоги, встановлені Тендерною документацією.
По друге, відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, «Для підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації (розряду), які мають необхідні знання та досвід: оригінал довідки (за підписом учасника та з печаткою підприємства, в разі використання)* у довільній формі, що містить інформацію про чисельність працівників з обов’язковим вказанням їх прізвища, ім’я, по батькові, віку та посади, кваліфікації та розряду, досвіду роботи (тривалість), особливих досягненнь за фахом (за наявності), умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором, тощо). Учасник на день подання пропозиції повинен мати в штаті охоронників не нижче 3-го розряду (що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони) в кількості не менше ніж 8 осіб. До довідки Учасник повинен додати підтверджуючі документи: - завірені* належним чином і скановані копії наказів про прийняття на роботу працівників, котрі зазначені у довідці…».
Згідно з Наказом Державної служби статистики України № 489 від 05.12.2008, зі змінами та доповненнями Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці, Затверджено типову форму наказу (розпорядження) про прийняття на роботу № П-1.
Зазначеною формою передбачена необхідність ознайомлення працівника із наказом про прийняття на роботу.
Учасник, ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", як вбачається із пропозиції, надав засвідчені копії 10 наказів про прийняття на роботу, на яких відсутній підпис особи (працівника) про його ознайомлення із наказом.
ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА», вважає що такі накази є нікчемні та не можуть розглядатись Замовником, як підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, оскільки такі Накази не відповідають формі первинної облікової документації.
По третє, відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати зокрема та не виключно «…сканкопію листа - згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (від кожного працівника, персональні дані якого надаються учасником).».
Згідно ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована».
Відповідно до п. 63.6 ст. 63 Податкового кодексу України (ПКУ) облік платників податків у контролюючих органах ведеться за податковими номерами. Податковий номер платника податків не змінюється протягом усього періоду перебування на обліку в контролюючих органах такого платника податків, за винятком випадків зміни коду за ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків (пункту 2.6 розділу ІІ Порядку).
Враховуючи викладене, податковий номер є персональними даними особи.
Учасник ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", у файлі 13. Додаток 2 ТД.PDF сторінки 16-20, надано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, в якому зазначені персональні дані 62 працівників Учасника.
В той же час, у файлі 11 Додаток 2 ТД.PDF, Учасником надані згоди на обробку персональних даних, щодо лише 12 осіб.
Тобто, Учасником, у пропозиції не надано згоду на обробку персональних даних щодо, щонайменше 40 працівників, що є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 3, 7, 8, 10 11, 16, 17, 18, 20, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою № 104 від 06.04.2021 щодо акцепту тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", незаконним, у зв’язку з чим,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення про акцепт пропозиції ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" від 06.04.2021;
3. Відхилити пропозицію ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА», як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації;
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі у відповідності до чинного законодавства.
Директорка ТОВ «ОФ «Омега» О.М.Кочур
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.04.2021 00:44
- рішення від 20.04.2021№8437+лист замовнику.pdf 21.04.2021 14:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 №9273.pdf 28.04.2021 17:16
- рішення від 27.04.2021№9273.pdf 30.04.2021 17:33
- Пояснення по суті скарги 23.04.2021 16:18
- Пояснення.PDF 23.04.2021 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 10:17
Дата розгляду скарги:
27.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 14:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.04.2021 17:33
Вимога
Є відповідь
Невідповідність переможця вимогам технічної специфікації
Номер:
90b89a7ec208429e8ee649ca5eb08b33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-006511-c.c2
Назва:
Невідповідність переможця вимогам технічної специфікації
Вимога:
Відповідно до вимог Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі "Учасник на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) повинний подати Замовнику лист про огляд об’єктів Замовника із підписом представника замовника, а саме: Будівля та територія Вараського ліцею №1 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 55, будівля та територія Вараського ліцею №2 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 56, будівля та територія Вараського ліцею №3 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Перемоги, 8, для ознайомлення зі специфікою об’єктів та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання тендерних пропозицій, але не пізніше п’яти робочих днів, що передують останньому дню для подання тендерних пропозицій, ознайомитися з будівлями та прибудинковими територіями відвідування кожного об’єкту." Тобто Учасники закупівлі повинні були надати Замовнику такий лист не пізніше ніж за 5 робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Учасник ТОВ "Служба Безпеки Кольчуга" не надав такий лист Замовнику, що підтверджується відсутність штампу вхідного листа Замовника у листі Учасника. Відповідно до п. 4 Оцінки тендерних пропозицій Тендерної документації: Замовник відхиляє пропозицію Учасника зокрема та не виключно якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозицію ТОВ "Служба Безпеки Кольчуга" не відповідає умовам технічної специфікації та повинна бути відхилена на підставі абз. 1 п. 2 ч. 1 ст 31 Закону України Про публічні закупівлі. Просимо Вас надати роз'яснення щодо акцепту даного Учасника та не відхилення його пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.04.2021 16:13
Дата подачі:
12.04.2021 18:32
Вирішення:
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. У інструкцiї з пiдготовки тендерної пропозицiї чітко прописано, що тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв згідно додатків. Керуючись Додатком 4 даної інструкцiї, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі
- Учасник на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) повинний подати Замовнику лист про огляд об’єктів Замовника із підписом представника замовника, а саме: Будівля та територія Вараського ліцею №1 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 55, будівля та територія Вараського ліцею №2 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 56, будівля та територія Вараського ліцею №3 Вараської міської територіальної громади за адресою: Рівненська обл., м.Вараш, мікрорайон Перемоги, 8, для ознайомлення зі специфікою об’єктів та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання тендерних пропозицій, але не пізніше п’яти робочих днів, що передують останньому дню для подання тендерних пропозицій, ознайомитися з будівлями та прибудинковими територіями відвідування кожного об’єкту.
Тим самим Додаток 4 не містить вимоги щодо попередньої реєстрації даного листа учасника та наявності на ньому вхідного штампу Замовника.
ТОВ "Служба Безпеки Кольчуга" було подано всі необхідні документи у складі тендерної пропозиції в тому листі про огляд об’єктів Замовника від 17.03.2021 року Вих.№01-03/21
Вважаємо ТОВ "ОФ "ОМЕГА" вимогу безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Довідка МВС повинна бути не більше піврічної давнини відносно дати її завантаження в електронну систему закупівель.
Номер:
f872925399b14c4b8afc297acaeadd69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-006511-c.c1
Назва:
Довідка МВС повинна бути не більше піврічної давнини відносно дати її завантаження в електронну систему закупівель.
Вимога:
У Додатку 2 до тендерної документації наявна вимога надання скан-копії з оригіналів довідок або нотаріально завірених копій довідок органів внутрішніх справ або електронні довідки (обов’язково з підписом КЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого її надавати), чинних на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, про те, що вказані в довідці працівники не мають непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини. Довідка МВС повинна бути не більше піврічної давнини відносно дати її завантаження в електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів.
Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів.
Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дату перевірки)». Також, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС.
Таким чином, Ваша вимога щодо надання довідки МВС не більше піврічної давнини відносно дати її завантаження в електронну систему закупівель може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник також має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах.
У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що довідка МВС повинна бути не більше піврічної давнини відносно дати її завантаження в електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 93.pdf 19.03.2021 14:28
Дата подачі:
16.03.2021 17:30
Вирішення:
Згідно з Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України довідку можна замовити, звернувшись із письмовим запитом особисто або через уповноважену особу до Департаменту інформатизації МВС або до територіальних сервісних центрів МВС. Також можна звернутись із електронним запитом, ідентифікувавши себе за допомогою електронного цифрового підпису чи іншим способом (скажімо, черех BankID) через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Довідка видається безкоштовно в термін від 10 до 30 календарних днів. Зазвичай цей термін не перевищує 10 днів. Тому Ваша вимога щодо дикримінаційних умов є необгрунтованою та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2021 17:48