-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Інструмент металоріжучий - 3 лоти
Інструмент металоріжучий - 3 лоти
Завершена
1 527 753.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 385.00 UAH
мін. крок: 0% або 385.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 16:24 - 09.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення ТОВ "ВПТ-Україна" вимог ч.14 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
7536f09ac8e04b189fba2af0f1827978
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.a7
Назва:
порушення ТОВ "ВПТ-Україна" вимог ч.14 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
деталі викладені у вимозі №451 від 25.06.21
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога №451 від 25.06.21.pdf 26.06.2021 18:18
- Дилерський сертифікат DOSS 2021-2022.pdf 26.06.2021 18:18
- рахунки від ТОВ Дойч Інструмент.pdf 26.06.2021 18:18
- Сторінка каталогу Ruko.pdf 26.06.2021 18:18
Дата подачі:
26.06.2021 18:18
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
Переможцем торгів протягом одного робочого дня було надано лист-обґрунтування №257/06 від 18.06.2021р. про сприятливі умови, за яких він може поставити товари, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Вважаємо, що обґрунтування відповідає нормам чинного законодавства, є належним та достатнім.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
порушення ТОВ "ВПТ-Україна" вимог ч.14 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
9b088a5a652146c3b7edeb30343a7ec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.a6
Назва:
порушення ТОВ "ВПТ-Україна" вимог ч.14 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
деталі викладені у вимозі №451 від 25.06.21
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №451 від 25.06.21.pdf 26.06.2021 00:34
- Дилерський сертифікат DOSS 2021-2022.pdf 26.06.2021 00:34
- рахунки від ТОВ Дойч Інструмент.pdf 26.06.2021 00:34
- Сторінка каталогу Ruko.pdf 26.06.2021 00:34
Дата подачі:
26.06.2021 00:34
Опис причини скасування:
Подається вимога з доповненням
Дата скасування:
26.06.2021 18:15
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
3f5fab652d4f4309972235a2ddae24b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.a2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови. А саме, у п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимагається надання довідки, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі та відгук від підприємства АТ «Укрзалізниця» щодо досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Надання відгуку виключно від підприємств АТ «Укрзалізниця» обмежує конкуренцію та дискримінує учасників, які мають досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з іншими контрагентами, які не входять у структуру АТ «Укрзалізниця», що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Зважаючи на вищесказане, прошу внести зміни у Тендерну документацію задля приведення її до відповідності Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 13:12
Вирішення:
Доброго дня! В тендерній документації вимагається надати лист-відгук від підприємства АТ «Укрзалізниця» щодо досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки:
-до складу АТ «Укрзалізниця» входять дуже значна кількість підприємств, розташованих по всій території України. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів достатньо досвіду постачання продукції, аналогічної предмету закупівлі, хоча б на одно з таких підприємств, на будь-яку суму, у будь-який період часу. А отже, зважаючи на те що місце, обсяг, час виконання аналогічного договору, отримувач товару не регламентуються, це не може створити перешкод для підтвердження досвіду постачання аналогічної продукції, таким чином не є дискримінаційною.
Зазначена вище вимога міститься у складі тендерної документації з метою запобігання отриманню неякісної продукції, експлуатація якої безпосередньо впливає на безпеку руху.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Лот № 3. Додаток 3, п. 2. Просимо змінити вимогу надання повного нормативного документу на Витяг з Технічних Умов.
Номер:
a9fe8acc1a1f48968799cd5de52a6a5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.a1
Назва:
Лот № 3. Додаток 3, п. 2. Просимо змінити вимогу надання повного нормативного документу на Витяг з Технічних Умов.
Вимога:
Лот № 3. Згідно Додатку 3, пункт 2. "Копії нормативних документів відповідно до яких виготовляється продукція (ГОСТ, ДСТУ тощо)" вимагається надати повну копію нормативного документу....
В зв'зку з тим, що Технічні Умови були розроблені ТОВ "Дельта - Сучасні Технології" і є об’єктом інтелектуальної власності згідно Декрету № 46, просимо змінити вимогу до тендерної документації "на надання повного нормативного документу" на "надання Витягу з Технічних Умов".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 12:00
Вирішення:
Доброго дня! Щодо вимоги надання повної копії технічних умов – частиною 2 статті 268 Господарського кодексу України передбачається надання учасником копії нормативного документу (а не окремих розділів).
Що стосується віднесення технічних умов до категорії конфіденційної інформації або комерційної таємниці – відповідно до частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про технічні умови не може бути визначена конфіденційною і підлягає розкриттю.
Враховуючи вказану норму Закону України «Про публічні закупівлі», технічні умови не становлять також комерційну таємницю, виходячи з положень Постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» як відомості, що, підлягають розкриттю відповідно до чинного законодавства.
Відтак вимогу щодо надання копії ТУ, а не їх окремих розділів пропонується залишити без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
Согласны с решением тендерного комитета
Дата скасування:
06.04.2021 09:11
Скарга
Відхилено
Неправомірне рішення замовника при оцінці пропозиції учасника
Номер:
bff09e74505a421d9a6f01950bda494f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.b5
Назва:
Неправомірне рішення замовника при оцінці пропозиції учасника
Скарга:
Замовником допущено до аукціону ТОВ "НВП "Агропромкомплект", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ВПТ-УКРАЇНА на неправомірне рішення.pdf 18.05.2021 09:50
- dstu_iso_17050_1_2006.pdf 18.05.2021 09:50
- Щодо ISO 1.pdf 18.05.2021 09:50
- Щодо ISO 2.pdf 18.05.2021 09:50
- Доповненняя до скарги.pdf 28.05.2021 16:28
- Лист ТК89.pdf 28.05.2021 16:28
- рішення від 20.05.2021 № 11053 + лист Замовнику.pdf 21.05.2021 10:51
- інформація про перенесення від 31.05.2021 № 9897.pdf 01.06.2021 10:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2021 № 13005.pdf 10.06.2021 17:36
- рішення від 09.06.2021 № 13005.pdf 14.06.2021 20:24
- пояснення інструм038.jpg 26.05.2021 14:26
- пояснення інструм039.jpg 26.05.2021 14:26
- пояснення інструм040.jpg 26.05.2021 14:26
- ПОЯСНЕННЯ інструм .docx 26.05.2021 14:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 10:59
Дата розгляду скарги:
31.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 10:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.06.2021 20:25
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Причина дискваліфікації за виконанням вимог п.1. Додатку 3 тендерної документації.
Номер:
90b7e60ef8ce48ee8c03225fa00ccde0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.b3
Назва:
Причина дискваліфікації за виконанням вимог п.1. Додатку 3 тендерної документації.
Вимога:
На вимогу п.1.Додатку 3.: «Документи, які підтверджують відповідність продукції: (далі один з трьох підпунктів), третій підпункт: - або для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а), а саме: 1) на вимогу «для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист» ми надали підтверджуючий лист "Органу оцінки відповідності" на підставі Наказу №93 від 26.01.2018, про те що зазначена продукція не підлягає обов'язковій сертифікації, і згідно з чим технічний регламент на продукцію, яка не підлягає обов’язковій сертифікації не передбачається; 2) на вимогу надати «декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а)» ми надали Додаток 3а «Декларацію постачальника про відповідність» на конкретну продукцію Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 22х30 та Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 36х30. Згідно чого ми повністю виконали всі вимоги п.1. Додатку 3, і вимагаємо негайно скасувати дискваліфікацію, як цілком невідповідаючу дійсності і фактам, та допустити нас до участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 10:55
Вирішення:
Доброго дня! Щодо вимоги UA -2021-03-11-011340-b.b4
На виконання вимог п.2 Додатку 3 ТД учасником наданий нормативний документ (ТУУ 25.7-36276130-001:2020), в номенклатурі якого відсутня продукція з назвою та технічними параметрами згідно вимог Додатку 6 ТД (Фреза рейкова DE-CUT TCT -R 22x30;Фреза рейкова DE-CUT TCT -R 22x36), яка зазначена в інших документах по підтвердженню якості продукції (сертифікаті якості, декларації про відповідність та інформаційній довідці).
В наданому учасником посиланні на розділ 1.5 та відповідну таблицю безпідставні – в таблиці відсутні Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 22x30 та Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 36х30. В таблиці зазначені відповідно фрези DE-CUT TCT-R 22x25 та Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 36х25, що не відповідає вимогам Додатку 6 ТД – глибина свердлення 30 мм.
Вимогу вважаємо не коректною та необґрунтованою.
На виконання вимог п.1 Додатку 3 ТД учасником наданий лист, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який не відображає питання щодо необхідності проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів.
Оскільки поняття сертифікації продукції та оцінки відповідності вимогам технічних регламентів мають різне значення. Відміна сертифікації ні яким чином не підтверджує відміну необхідності оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Дійсно обов'язкова сертифікація відмінена наказом від 26.01.2018 №93. Слід зауважити, що надання даної інформації учасником не вимагалось тендерною документацією.
Вимога щодо інформації про необхідність проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів сформована відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Стаття 11. Відповідність вимогам технічних регламентів
1. Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
Стаття 14. Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами
1. Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, розробляються, приймаються та застосовуються на основі принципів, установлених Угодою Світової організації торгівлі про технічні бар’єри у торгівлі, що є додатком до Марракеської угоди про заснування Світової організації торгівлі 1994 року.
2. Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, розробляються на основі:
настанов або рекомендацій міжнародних організацій стандартизації, якщо вони вже прийняті або перебувають на завершальній стадії розроблення, чи їх відповідних частин, за винятком випадків, коли, як буде належним чином роз’яснено за запитом держав - членів Світової організації торгівлі (далі - СОТ), такі настанови або рекомендації чи їх відповідні частини є невідповідними з таких причин, зокрема, як захист життя чи здоров’я людей, тварин або рослин, охорона довкілля чи природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки, запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману, суттєві кліматичні чи інші географічні чинники, суттєві технологічні або інфраструктурні проблеми;
настанов або рекомендацій регіональних організацій стандартизації, актів законодавства Європейського Союзу, інших економічних об’єднань або інших держав чи відповідних частин таких настанов, рекомендацій і актів законодавства.
3. У разі якщо технічними регламентами передбачене застосування процедур оцінки відповідності, такі процедури містяться в технічних регламентах, затверджених законами чи актами Кабінету Міністрів України, або окремо затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Вимогу вважаємо не коректною та необґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Причина дискваліфікації за виконанням вимог п.2. Додатку 3 тендерної документації.
Номер:
cc28c107969d45bbac602a50cbf091f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-011340-b.b4
Назва:
Причина дискваліфікації за виконанням вимог п.2. Додатку 3 тендерної документації.
Вимога:
У поданому нами нормативному документі ТУ У 25.7-36276130-001:2020 на сторінці 33, абзац 1, «1.5. Підрозділ Кільцеві фрези з напаяними твердосплавними зубами (коронки) для свердління залізничних рейок» чітко зазначено, що кільцеві фрези з напаяними зубами призначені і застосовуються для свердління залізничних рейок. Далі в Таблиці на сторінці 34 вказано назви продукції "Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 22x30» та Фреза рейкова DE-CUT TCT-R 36x30, які вказані і в інших поданих нами документах. Згідно чого ми повністю виконали всі вимоги п.2. Додатку 3, і вимагаємо негайно скасувати дискваліфікацію, як цілком невідповідаючу дійсності і фактам, та допустити нас до участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 10:56
Вирішення:
Доброго дня! На виконання вимог п.1 Додатку 3 Тендерної документації учасником наданий лист, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який не відображає питання щодо необхідності проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів.
Оскільки поняття сертифікації продукції та оцінки відповідності вимогам технічних регламентів мають різне значення. Відміна сертифікації ні яким чином не підтверджує відміну необхідності оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Дійсно обов'язкова сертифікація відмінена наказом від 26.01.2018 №93. Слід зауважити, що надання даної інформації учасником не вимагалось тендерною документацією.
Вимога щодо інформації про необхідність проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів сформована відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Стаття 11. Відповідність вимогам технічних регламентів
1. Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
Стаття 14. Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами
1. Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, розробляються, приймаються та застосовуються на основі принципів, установлених Угодою Світової організації торгівлі про технічні бар’єри у торгівлі, що є додатком до Марракеської угоди про заснування Світової організації торгівлі 1994 року.
2. Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, розробляються на основі:
настанов або рекомендацій міжнародних організацій стандартизації, якщо вони вже прийняті або перебувають на завершальній стадії розроблення, чи їх відповідних частин, за винятком випадків, коли, як буде належним чином роз’яснено за запитом держав - членів Світової організації торгівлі (далі - СОТ), такі настанови або рекомендації чи їх відповідні частини є невідповідними з таких причин, зокрема, як захист життя чи здоров’я людей, тварин або рослин, охорона довкілля чи природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки, запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману, суттєві кліматичні чи інші географічні чинники, суттєві технологічні або інфраструктурні проблеми;
настанов або рекомендацій регіональних організацій стандартизації, актів законодавства Європейського Союзу, інших економічних об’єднань або інших держав чи відповідних частин таких настанов, рекомендацій і актів законодавства.
3. У разі якщо технічними регламентами передбачене застосування процедур оцінки відповідності, такі процедури містяться в технічних регламентах, затверджених законами чи актами Кабінету Міністрів України, або окремо затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Вимогу вважаємо не коректною та необґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено