-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини даху “Єрківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Героя України В. М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області” за адресою: вул. В. М. Чорновола,1 смт. Єрки Катеринопільський район Черкаська область”
мДК 021:2015, код 45000000-7- БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ (Капітальний ремонт частини даху “Єрківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Героя України В. М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області” за адресою: вул. В. М. Чорновола,1 смт. Єрки Катеринопільський район Черкаська область”)
Завершена
1 215 024.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 150.24 UAH
мін. крок: 1% або 12 150.24 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 16:12 - 17.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Уважно ознайомтесь
Номер:
b4f53cc827ea4ea0867cd772e7470609
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-005675-c.c4
Назва:
Уважно ознайомтесь
Вимога:
Шановний Замовник. Не впевнений що Ви уважно вивчили умови вимоги. Уважно ознайомтесь з текстом вимоги стосовно дискримінаційних вимог. Суть вимоги у тому, що огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Замовником викладено додаток 1, технічні вимоги до предмету закупівлі, на підставі чого учасник визначає та скаладає свою цінову пропозицію, а не згідно ВИМОГИ , яка начебто повинна Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. А для недопущення в подальшому корегування вартості будівництва існує таке поняття як тверда ціна, експерта організація та технічний нагляд та виконання замовником при складанні технічних вимог національних стандартів, будівельних норм та правил .
Вимагаю припинити вчиняти свавілля, тому що даною вимогою Ви свідомо чи не свідомо обмежуєте коло учасників, тим самим порушуєте Закону про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 14:45
Вирішення:
Доброго дня. Відповідь на аналогічне запитання вже була надана. Прохання більш уважніже вивчати закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення закону про закупівлі
Номер:
d71cd3fcb98544bebe0877d7045a372a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-005675-c.c3
Назва:
Вимога про усунення порушення закону про закупівлі
Вимога:
Додаток 3 до Документації, а саме Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників визначають Перелік документів, що додатково надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Відповідно до статті 16 Закону у редакції, Законом встановлено такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Оскільки замовник має право встановити в умовах документації необхідність підтвердження відповідності учасників всім, декільком або одному кваліфікаційному критерію, важливим аспектом є визначення замовником саме тих критеріїв, які необхідні безпосередньо для участі в оголошеній процедурі закупівлі
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Основною причиною оскарження умов тендерної документації є саме вільне трактування і перефразування замовником кваліфікаційних критеріїв та визначення такого переліку документів на підтвердження відповідності їм учасників, який обмежує конкуренцію та унеможливлює участь деяких суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі.
За таких умов, виконання пункту лист-відгук від Замовника, зазначеного у довідці про виконання аналогічного договору, датованого не раніше дати оголошення цієї закупівлі, містить інформацію про необхідний обсяг, період тощо, що є неможливим для більшості учасників.
Фактично, замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання вказаного обсягу та видів робіт, проте виконував їх в рамках різних договорів. З огляду на вищесказане вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 13:23
Вирішення:
Доброго дня. Відповідь на аналогічне запитання вже була надана. Прохання більш уважніже вивчати закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаціна вимога
Номер:
a6f77e2121c44a2787e49557aafcef57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-005675-c.c2
Назва:
Дискримінаціна вимога
Вимога:
Дискримінаціна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги п.6. Акт огляду об’єкта з обов’язковими підписами Учасника та Замовника Додатку №3: Учаснику необхідно ознайомитись з об’єктом, про що складається акт огляду , підписаний замовником та учасником. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до статті 14 Закону В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація., але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 13:06
Вирішення:
Шановний Учаснику! Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із документації вимоги щодо надання учасниками Акту огляду об’єкта за підписом представника Замовника та Учасника. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Вас ніхто не обмежує в Вашому праві огляду об’єкта. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній закупівлі.
Дякуємо за запитання
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
1941dc8d74b244fe8be42825d4bb9a33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-005675-c.b1
Назва:
Щодо вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання Учасником у складі пропозиції: «Акт огляду об’єкта з обов’язковими підписами Учасника та Замовника». Ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", на яку Ви посилаєтесь не регламентує процес огляду об’єкту Учасником на етапі підготовки пропозиції. Крім того ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 17:44
Вирішення:
Шановний учасник, дискримінація суб’єкта це - протиправне погіршення його правового положення порівняно з іншими суб’єктами, які знаходяться в аналогічній правовій ситуації. Описана Вами вимога жодним чином не може бути дискримінаційною, особливо зважаючи на те, що кожен суб’єкт господарювання не обмежений у своїх можливостях провести огляд об’єкту для більш якісної підготовки своєї пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2021 15:36