• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт з капітального ремонту мережі опалення адміністративної будівлі, літ"Аг" інв. № 26420001 (уніфікований інв № 7006525) ЛМП Бахмутського РЕЦ 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані в Додатку 3 оголошення. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку. Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Банківська гарантія не повинна містити умову, що вимога про сплату коштів за гарантією має бути підписана уповноваженою особою Бенефіціара, що має право першого чи другого підпису. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі становить: 3084,00 грн. (три тисячі вісімдесят чотири грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Перебіг строку починається з наступного робочого дня після кінцевого строку подання пропозицій. Кінцевий строк подання пропозицій зазначений в п.9 Розділу I цього оголошення. Пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 120 (сто двадцять) календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору. Завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО», Україна, 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227, п/р №UA113004650000026006303813715, в АТ «Ощадбанк», Україна, 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-Г, МФО 300465, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «КР мережі опалення будівлі ЛМП БРЕЦ». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: • після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; • за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; • у випадках, передбачених статтею 43 Закону; • згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі за кошти підприємства підлягають перерахуванню на рахунок НЕК "Укренерго" (зарахуванню в дохід).

Торги відмінено

514 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 140.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 15:29 - 17.03.2021 12:00
Вимога
Вирішена

Строк виконання робіт

Номер: d23d5797347a410aa7620796d7210712
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-009775-b.b1
Назва: Строк виконання робіт
Вимога:
Вимога п. 5 Оголошення, є дискримінаційною, що до всіх учасників торгів, та ставить учасників торгів в нерівні умови так як: тендер призначено на 22 березня 2021 року, після тендеру визначення переможця йде щонайміньше 2-3 тижні, заключення договору з узгодженням ДЦ ще 2-3 тижні, отримання авансу займе додаткові 2-3 тижні, добавимо святкові дні травня та червня, то вийде що приступити підрядник до виконання робіт зможе не раніше 10 травня 2021 року. Додамо 80 календарних днів на виконання робіт (цей термін теж треба обговорювати, бо закупівля котлів такою потужності можлива лише на заводі виробнику, з термінами виготовлення щонайменьше 45-60 днів), то вийде термін реального виконання робіт становить щонайменьше 30 липня 2021 року. НАЙГОЛОВНІШЕ: данні роботи з заміни системи опалення можливо виконувати до початку опалювального сезону, тобто до 15 жовтня 2021 року, нема ніяких фізичних або технологичних обмежень на строк виконання робіт. Призначення крайнього терміну на 30 червня 2021 року не несе під собою ніякого обгрунтування. З вище зазначеного можливо припустити, що виконати умови п.5 "Оголошення ..." може лише велике підприємство, котре може приступити до виконання робіт без авансу, котре вже замовляє виготовлення котлів на заводі виробнику, та вже готуєтся до виконання робіт. ВИМОГА: вимогаємо змінити п.5 "Оголошення ..." так як цей пункт є дискримінаційним до всіх учасників торгів, суттєве обмежує коло учасників, котрі мають змогу виконати роботи в строк, при цьому нема обґрунтованого рішення в встановлені терміну виконання робіт до 30 червня 2021 року, цей пункт прямо суперечить Статті 5 Закону України Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! Роботи з капітального ремонту мережі опалення адміністративної будівлі, літ «Аг» інв. № 26420001 (уніфікований інв № 7006525) ЛМП Бахмутського РЕЦ щодо закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт з капітального ремонту мережі опалення адміністративної будівлі, літ"Аг" інв. № 26420001 (уніфікований інв № 7006525) ЛМП Бахмутського РЕЦ 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація виконуються Замовником згідно плану ремонтної компанії на 2021 рік. Розглянувши вимогу учасника можливо дійти висновку про дотримання усіх чинних положень законодавства України щодо публічних закупівель, зокрема ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково слід зазначити про положення пункту 5 частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають строк виконання поставки, робіт, надання послуг. Строки поставки є основними умовами виконання договору. Враховуючи потребу як замовника даних робіт, НЕК «Укренерго» було враховано всі дійсні та реальні власні потреби. Умови є гласними та відомими всім учасникам процедури закупівлі, тому мова про дискримінаційне ставлення до жодного із учасниками є необґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так