-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
89 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 445.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 445.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 14:11 - 17.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо відмінити неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "Діавестенд комплексні рішення"
Номер:
025260c622074f4bb8329d47b21ad375
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-001697-a.b2
Назва:
Просимо відмінити неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "Діавестенд комплексні рішення"
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо відмінити неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "Діавестенд комплексні рішення".
В протоколі відхилення зазначено наступне:
1. Немає підтвердження наявності DVD-RW
відсутня інформація про HDD та SSD.
На даний пункт повідомляємо, що вищеперерахована інформація була надана в додатку №2 Файл тендерної документації називається "Таблиця відповідності технічним вимогам.pdf"
2. На рахунок програмного забезпечення у замовника була вимога 1. З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути забезпечений оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей
пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Учасник має надати авторизаційний лист-підтвердження від виробника комп’ютерої техніки, якщо Учасник не є їх виробником, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.
На що повідомляємо, що ми надали авторизаційний лист офіційного дистрибютора Microsoft в Україні, що саме для даного тендеру і для даних моноблоків буде надано ліцензійне програмне забезпечення.
Виходячи з вищесказаного, просимо відмінити неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "Діавестенд комплексні рішення" та признати його переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рисунок (13) (1).jpg 07.04.2021 23:11
- Таблиця відповідності технічним вимогам (3).pdf 07.04.2021 23:11
Дата подачі:
07.04.2021 23:11
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що запропонований Моноблок ARTLINE Business F27v05+ не відповідає технічним вимогам Замовника.
1) Не надано посилання на сайт виробника де можна проглянути технічні параметри вказаної моделі.
Замовник самостійно звернувся до сайту виробника https://artline.ua, де представлені моделі Моноблок ARTLINE Business F27v05 (https://artline.ua/product/monoblok-artline-business-f27v05) або Моноблок ARTLINE Business F27v05Win (https://artline.ua/product/monoblok-artline-business-f27v05win)
На пошук моделі Моноблок ARTLINE Business F27v05+ по сайту виробника була отримана відповідь: «По вашему запросу ничего не найдено. Уточните свой запрос».
Посилаючись на інформацію з сайту виробника в моделях Моноблок ARTLINE Business f27v05 або F27v05Win не вказано наявність HDD 1 Tb або більше та оптичного приводу DVD-RW.
Підтверджуючої інформації від виробника або з сайту виробника про наявність HDD 1 Tb або більше та оптичного приводу DVD-RW, учасником не надано.
2) Згідно Додатку №2, пункт 1 «Учасник має надати авторизаційний лист-підтвердження від виробника комп’ютерної техніки, якщо Учасник не є їх виробником, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.»
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" таке підтвердження не надав.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
не правове рішення!
Номер:
a9bb07c5a29b4b2eb4f9da6d4d9c28be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-001697-a.c1
Назва:
не правове рішення!
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі комп’ютерне обладнання за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Разом з тим, «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи.
. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторизаційний лист – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 15:59
Вирішення:
Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі Закон). Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленими критеріям. Згідно ст. 22, ст. 23 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дані вимоги встановлені з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання та запобігають можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі, а також запобігають можливим порушенням з боку використання програмного продукту, згідно чинного законодавства. Отримання підтвердження легально завезеного товару (через офіційний канал постачання) надає гарантію на звернення до авторизованих виробником сервісних центрів у випадку, якщо техніка потребуватимуть ремонту. Інформація що надається від виробника повинна підтверджувати характеристики, які надає учасник на запропонований ним товар.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 10:24