-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу системи охоронно-тривожної сигналізації; 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015
Системи охоронної сигналізації та їх налагодження проводиться відповідно до вимог діючих нормативних актів та технічної документації виробників обладнання та комплектуючих.
Завершена
155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 14:05 - 18.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури спрощеної закупівлі
Номер:
41ee3b96943a4bb1a19223266c46ab86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-007374-b.c1
Назва:
Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури спрощеної закупівлі
Вимога:
CКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне рішення Замовника процедури спрощеної закупівлі по визначенню пе-реможцем Учасника процедури ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС»: 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 «Послуги з монтажу системи охоронно-тривожної сигналізації».
26 березня 2021 року відбулися торги (аукціон) за процедурою спрощена закупівля за предметом закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 «Послуги з монтажу системи охоронно-тривожної сигналізації».
Відповідно до протоколу № 03-03-05/1-11.03.2021-1 від 30 березня 2021 року щодо ухвалення рішення уповноваженою особою яка здійснює проведення спрощеної закупівлі головним спеціалістом сектору закупівель Виконавчого комітету Боярської міської ради Кравченко Вікторії, було прийнято рішення про визначення ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС», переможцем процедури спрощеної закупівлі.
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович вважає рішення Замовника, в особі уповноваженої особи неправомірним та яке суперечить вимогам тендерної документації Замовника, з наступних об’єктивних та документально-підтверджених причин:
1. В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС», процедури спрощеної закупівлі жодний аналогічний договір (його скан-копія) не завірений (не завірена) належним чином, згідно вимог п.7. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Цитуємо вас як Замовника п.7. «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору – (надається належним чином засвідчена скан-копія) аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі та копія акту виконаних робіт, що підтверджує виконання Договору в повному обсязі».
Доводимо да Вашого відома що оформлення документів здійснюється згідно ДСТУ 4163-2003. Іншого чинного діючого держстандарту, який визначає вимоги щодо оформлення документів в Україні не існує. Згідно п.3.26 ДСТУ 4163-2003. Відмітка про засвідчення копії документа (реквізит 26) складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію документа, її ініціала(-ів) та прізвища і дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби 38 діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки для копій.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» не відповідає кваліфікаційному критерію, який зазначений Замовником п.7. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинен бути відхилений Замовником, згідно п.16. оголошення від 11.03.2021 року про проведення спрощеної закупівлі, цитуємо вас, як Замовника «Замовник відхиляє пропозицію електронних торгів, у разі, якщо: п.п.16.1. пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та п.п. 16.5. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником», а також не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) і повинен бути відхилений на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС», процедури спроще-ної закупівлі договора №17/19, №28/18/211 без числа стосуються, згідно п.2.1. Виконавець зобо-в’язаний; г) провести вхідний контроль апаратури і виконати пусконалагоджувальні роботи змонтованих системи засобів відеоспостереження, а не системи охоронно-тривожної сигналі-зації, а договір №20/19 від 13 червня 2019 року, г) провести вхідний контроль апаратури і виконати пусконалагоджувальні роботи змонтованих системи засобів сигналізації, а не системи охо-ронно-тривожної сигналізації. Тобто всі договора №17/19, №28/18/211 та №20/19 не є аналогічними договорами, які не відповідають предмету спрощеної закупівлі згідно вимог п.7. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Цитуємо вас як Замовника п.7. «Докумен-тальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору – (надається належним чином засвідчена скан-копія аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі та копія акту виконаних робіт, що підтверджує виконання Договору в повному обсязі».
Також всі договора №17/19, №28/18/211 без числа та №20/19 від 13 червня 2019 року надані не в повному обсязі, відсутня специфікація (розділ №1), згідно п.2.1 Виконавець зобов’язаний. а) за дорученням ЗАМОВНИКА придбати обладнання та матеріали для виконання робіт з монтажу згідно специфікації (розділ №1), що є додатком до цього договору, які не відповідають предмету спрощеної закупівлі згідно вимог п.7. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Цитуємо вас як Замовника п.7. «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору – (надається належним чином засвідчена скан-копія аналогічного договору щодо пос-тачання предмету закупівлі та копія акту виконаних робіт, що підтверджує виконання Договору в повному обсязі».
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» не відповідає кваліфікаційному критерію, який зазначений Замовником п.7. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинен бути відхилений Замовником, згідно п.16. оголошення від 11.03.2021 року про проведення спрощеної закупівлі, цитуємо вас, як Замовника «Замовник відхиляє пропозицію електронних торгів, у разі, якщо: п.п.16.1. пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та п.п. 16.5. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником», а також не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) і повинен бути відхилений на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС», процедури спрощеної закупівлі договір №348 від 04.05.2020 року між ТОВ «ЕКОСЕРВІС ГРУП», 08105, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Горенка, вул. Садова 24-а. та ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС», 08150, Київська область, м.Боярка, вулиця В.Петріва, 24/6 «не є дійсним», згідно п.9 договору №348 від 04.05.2020 року «Термін дії договору» п.п. 9.1 Цей договір набирає чинності з 01 травня і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного виконання. Тобто дія даного договору закінчилася 01 січня 2021 року. Додаткова угода на продовження (пролонгацію) дії договору №348 від 04.05.2020 року в скан-копії відсутній. Відповідно Учасник ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» не виконав вимогу Замовника – цитуємо Замовника – «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції договір на вивезення сміття».
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» не відпо-відає кваліфікаційному критерію та повинен бути відхилений Замовником, згідно п.16. оголошення від 11.03.2021 року про проведення спрощеної закупівлі, цитуємо вас, як Замовника «Замовник відхиляє пропозицію електронних торгів, у разі, якщо: п.п.16.1. пропозиція Учасни-ка не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та п.п. 16.5. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником», а також не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) і повинен бути відхилений на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС», процедури спрощеної закупівлі надана недостовірна інформація, стосовно наявного дозволу або ліцензії на виконання Електромонтажних робіт, які є предметом процедури спрощеної закупівлі, а саме виконання Електромонтажних робіт за ДК 021:2015 «Послуги з монтажу системи охоронно-тривожної сигналізації».
Надана інформація Учасником процедури ФОП Мельниченко О.В. підтверджується наявними в скарзі (вимозі) до Замовника скріншотами, згідно яких можна зробити висновок, що ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» має тільки діючу ліцензію АВ №582004 «На провадже-ння охоронної діяльності» це підтверджується наданням нами скріншоту з офіційного сайту Міністерства Внутрішніх Справ України (МВС України - https://mvs.gov.ua/uk/activity/licenziyi), яка видається відповідними суб’єктам господарю-вання, згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності постанова Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015 року та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність».
Цитуємо пункт 1. Загальних положень, згідно постанови Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015 року та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність».
п.1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності, тобто «Охорони об'єктів громадського призначення», підтвердженням щодо наданої нами інформації, є п.8 та пп.2-5 «Суб'єкт охоронної діяльності забезпечує» і далі по тексту… зазначеної Постанови КМУ №960 від 18.11.2015 року.
Відсутність дозволів або ліцензії в Учасника ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» на виконання Електромонтажних робіт, згідно ДК 43.21 також документально підтверджено скріншотом з офіційного сайту ДАБІ (Посилання на офіційний реєстр ДАБІ – Державної архітек-турно-будівельної інспекції України - https://e-construction.gov.ua/licensees).
Також відсутність дозволу на виконання Електромонтажних робіт в Учасника ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» підтверджується інформацією, яка зазначена в статуті ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» протокол №1 від 08.11.2010 року в розділі 4. п.4.1.1. ОСНОВНИ-МИ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВАРИСТВА Є та товариство здійснює інші види діяльності зокрема…… Будь-яка підтверджена Інформація про наявність дозволу(ів) на виконання Електромонтажних робіт – відсутня.
До відома Замовника Електромонтажні роботи систем охоронної сигналізації та виконання робіт з монтажу електричних систем в будівлях і спорудах виконуються на основі ДК 43.21. Електромонтажні роботи, або ліцензії ДАБІ з зазначенням інформації, згідно «Переліку ви-дів робіт із провадження господарської діяльності»: 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» не відповідає кваліфікаційному критерію, який зазначений Замовником п.13. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Цитуємо Вас, як Замовника, документи від Учасника «Дос-товірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» та повинен бути відхилений Замовником, згідно п.16. оголошення від 11.03.2021 року про проведення спрощеної закупівлі, цитуємо вас, як Замовника «Замовник відхиляє пропозицію електронних торгів, у разі, якщо: п.п.16.1. пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та п.п. 16.5. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником», а також не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) і повинен бути відхилений на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Виходячи з вищезазначеної офіційно-підтвердженої інформації, Учасником спрощеної закупівлі ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» не виконані ряд суттєвих (основних) вимог, згідно тендерної документації Замовника та вимог законодавства України, щодо виконання робіт, які є предметом спрощеної закупівлі.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» має «грубі порушення» та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим тендерною документацією Замовника та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) і обов’язково повинен бути обов’язково відхилений на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведе-ння спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ПРОСИМО:
Скасувати повністю неправомірне рішення Замовника, згідно до протоколу № 03-03-05/1-11.03.2021-1 від 30 березня 2021 року щодо ухвалення рішення уповноваженою особою яка здійснює проведення спрощеної закупівлі головним спеціалістом сектору закупівель Виконав-чого комітету Боярської міської ради Кравченко Вікторії, про визначення ТОВ «СТЦ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» переможцем процедури спрощеної закупівлі.
У випадку повного ігнорування вимоги (скарги), яка базується на вимогам чинного законодавства України та підтвердженими документально доказами, порушення вимог тендерної документації Замовника, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович буде змушений звернутися до органу, який здійснює контроль над Замовником а також до суду, згідно статті 14 п.20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Цитуємо для Вас, як для Замовника: Стаття 14. Спрощені закупівлі
п.20. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензія На охоронну діяльність - ТОВ КОМПАНІЯ ВЕЛЕЗ.pdf 01.04.2021 10:42
- Cкарга _вимога_ до Боярської міської ради.pdf 01.04.2021 10:42
- Скріншот з офіційного сайту ДАБІ.pdf 01.04.2021 10:42
Дата подачі:
01.04.2021 10:42
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно Вашої скарги (вимоги) до ТОВ «СТЦ «Компанія «ВЕЛЕС» яка не приймала участі у тендерній закупівлі. В закупівлі приймала участь ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС». Договір №28/18/211 з датою, від 18 грудня 2018 р. , Кожна сторінка з підписом керівника, та з мокрими печатками обох сторін. Відповідно до чинного законодавства ліцензія на монтаж систем охоронної сигналізації не передбачено!!! Виконання робіт з монтажу систем охоронної сигналізації не регламентується жодним нормативним документом та постановами Кабінету Міністрів України. Так як, монтаж систем охоронних сигналізацій, не відноситься до класу середніх та значних наслідків, які регламентуються Постановою Кабінету Міністрів України № 256 від 30 березня 2016 року.
Посилання на скан з сайту ДАБІ не правомірний, оскільки Постановою Кабінету Міністрів України № 218 від 13 березня «Про ліквідацію Державної архітектурно- будівельної інспекції». ДАБІ ЛІКВІДОВАНО!
Відповідно до п.9.3 Договору № 348 від 04.05.2020 року ( Сміття) не передбачає заключення додаткової угоди, і є чинним на даний час.
Додатково повідомляю, що згідно довідки № 25 від 22.03.2021 року у ФОП Мельниченко О.В. також відсутня Ліцензія. Відсутні сертифікати відповідності. Відсутня довідка про взяття на пульт цілодобового спостереження. Відсутня гарантія.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні