• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів).

Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ

Завершена

188 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 940.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 13:58 - 17.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів до 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.

Номер: dd0dd06ac964498c8c497a43f3aa676a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-003667-c.b1
Назва: Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів до 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Вимога:
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів до 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів до 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників. Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України. Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції. В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів. Медичні відходи категорії С збирають у марковані ємності з кришками, які щільно прилягають, та зберігають у спеціально виділених приміщеннях. В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо: для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, викласти вимогу щодо надання гарантійного листа в складі пропозиції про вивіз відходів в наступній редакції: Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника. Надати гарантійний лист у довільній формі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Всі закупівлі, які проводяться КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР (далі за текстом – Центр), ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, в т.ч. на об’єктивному та неупередженому визначенні переможця процедури закупівлі, що закріплено законом України «Про публічні закупівлі». Замовник в оголошенні про проведення закупівлі вказує необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, керуючись нормами діючого законодавства, інструкціями та досвідом роботи Центру. Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють фахівці Центру, що несуть відповідальність за забезпечення та дотримання санітарно-епідеміологічного режиму Центру. Вимоги до предмету закупівлі, щодо можливості надавати послуги до 5-ти разів на тиждень, які викладені в додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розроблені, враховуючи положення розділу Х «Вимоги до організації приміщень для зберігання та поводження з відходами» ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами (Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325). При невеликих об’ємах Центр має можливість тимчасового зберігання відходів, що надходять, та їх знезараження. Тому, замовником і не вказується імперативної вимоги вивезення відходів 5 разів на тиждень, як це помилково було сприйнято учасником. Однак, з метою забезпечення дотримання санітарно-епідеміологічного режиму, Замовник не виключає імовірності вивезення небезпечних відходів до 5 разів на тиждень (що може складати 1, 2, 3 рази на тиждень, у відповідності до заявки Замовника). Крім того, враховуючи важку епідемічну ситуацію в країні та епідемічну небезпеку медичних відходів потреба із вивезення таких відходів є більш ніж обґрунтованою. Спираючись на вищевикладене, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не буде вносити зміни до Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі код за ДК 021-2015 (CPV): 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2021 09:17