-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для нової української школи код ДК 021:2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою
Завершена
8 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 500.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 13:51 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Незаконні строки поставки та порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
cf1ed6fb406d46efb0768cfa35cd52ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-003565-c.a3
Назва:
Незаконні строки поставки та порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, за умовами Вашої Тендерної документації строк поставки товару до 28.05.2021 року.
Також у проекті Договору вказана наступна інформація що поставки товарів:
“1.1. Продавець зобов'язується поставити до 28.05.2021 року у власність Покупця..”
“7.2. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Продавець сплачує пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки.”
Але варто звернути увагу, що системі ПРОЗОРО дата акціону назначена на 17.05. Після проведення аукціону Замовник протягом 5 робочих днів розглядає пропозиції та визначає переможця. Після визначення учасника переможцем надається період 10 днів для оскарження, і вже після цього Сторони можуть підписувати Договір. І вже після підписання Договору Постачальник здійснює поставку товарів протягом 30-60 календарних днів.
Таким чином, строк поставки за Вашою документацією суперечить строкам здійснення закупівель в електронній системі. Тому наполягаємо на внесенні змін до Вашої документації і збільшення строку поставки до кінця 2021 року (враховучи всі етапи закупівлі та кількість заявленого товару).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 17:35
Вирішення:
Доброго дня!
Строк поставки товарів, що визначений згідно тендерної документації та проекту договору ніяким чином не суперечить строкам здійснення закупівлі в електронній системі. Надаємо роз'яснення щодо визначення дати аукціону:
Відповідно до частини 3 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого пунктом 10 частини першої цієї статті, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 29 Закону - якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою АВТОМАТИЧНО, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, при оголошенні процедури закупівлі відповідно до частини третьої статті 10 Закону дата та час проведення аукціону визначається системою як максимально можлива по строках (тобто, з урахуванням розгляду пропозицій до 20 робочих днів, з урахуванням оскарження та з урахуванням 5 днів після розгляду).
Оскільки Замовник не зацікавлений у затягуванні розгляду пропозицій, аукціон орієнтовно може бути призначений системою на 26.04.2021 р.
Разом з тим, з метою залучення максимальної кількості потенційних учасників, строк поставки було збільшено та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін
Номер:
73a0035af1424432bc80c2eb8e4cd95a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-003565-c.a2
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально проаналізувавши Ваші вимоги ми встановили дискримінаційну вимогу щодо учасників, а саме Ви вказуєте у Додатку 4 до Тендерної документації наступне:
“попередньо встановлена ОС Android не нижче версії 8.0 та ОС Windows 10 Professional Ukrainian на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;
можливість швидкого перемикання між встановленими операційними системами;”
Звертаємо Вашу увагу на те, що у переважної більшості виробників Інтерактивних панелей встановлена від виробника лише ОС Android, а ПК йде окремо і комплектується з кожною панеллю також окремо (залежно від вимог Замовників щодо технічних характеристик, безпосередньо обсягу пам’яті та виду накопичувача). Відповідно і ОС Windows встановлюється вже при наявності відповідного ПК. Також варто відмінити, що ОС Windows розподіляється на види: ОС Windows 10 Pro та ОС Windows 10 Home, тому цілком розумним є те, що така ОС встановлюється безпосередньо перед відвантаженням товару під технічні вимоги Замовника.
Отже, на підставі цього наполягаємо на внесенні змін до вказаного пункту і видаленню саме вимоги про “попередньо встановлена ОС Windows 10 Professional Ukrainian на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом”
І відповідно видалити вимогу:
“У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника (або його офіційних представництв в Україні), або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.”
І разі не внесення змін Ваша закупівля може не відбутися.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 17:25
Вирішення:
Доброго дня!
Дана вимога ніяким чином не дискримінує потенційних учасників, оскільки Замовником передбачено можливість попереднього встановлення ОС Windows 10 Professional Ukrainian САМЕ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, при цьому кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. А у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника (або його офіційних представництв в Україні), або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Таким чином, у вас є можливість встановити необхідну ОС Windows 10 Professional Ukrainian безпосередньо перед відвантаженням обладнання. Додатково повідомляємо, що ОС Windows 10 Home не може використовуватись у державних установах та не має підтримки дистанційного робочого столу як це вимагається згідно тендерної документації та профільними наказами МОН України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
ee4ef282966f412eb8e233898cb3aab3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-003565-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили дискримінаційну вимогу.
У Додатку 4 Ви вказуєте що учасник в складі пропозиції надає:
"- декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів на інтерактивну панель;"
Повідомляємо Вам, що відповідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. No 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи"
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції".
Отже, на сьогодні немає документа, який би зобов'язував учасників отримувати такі Декларації та Сертифікати.
На підставі вищевказаного. наполягаємо на видаленні вказаної незаконної дискримінаційної вимоги задля забезпечення конкуренції для учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 17:58
Вирішення:
Доброго дня!
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 8 «Положення про Міністерство освіти і науки України «(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/630-2014-%D0%BF#n123) - «Накази МОН, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами».
Наказом МОН України №143 від 07.02.2020 року передбачено, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Враховуючи вищезазначене, декларація про відповідність вимогам технічних регламентів є обов’язковою при постачанні обладнання до освітніх закладів.
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.
Відповідно до статті 24 зазначеного закону можливе проведення добровільної оцінки відповідності, що здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Підсумовуючи вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, встановлена з урахуванням законодавства України та з метою перевірки відповідності запропонованого обладнання на відповідність вимогам санітарного законодавства, електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів загальної середньої освіти.
Таким чином, ваша вимога не може бути задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга щодо дискримінаційних умов розгляду тендерних пропозицій
Номер:
85eebb5430af471aa4e033307433bc75
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-003565-c.c4
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних умов розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
При здійсненні процедури закупівлі Мультимедійного обладнання для нової української школи код ДК 021:2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school ідентифікатор закупівлі: № UA-2021-03-11-003565-c, Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації використано подвійні стандарти оцінки пропозицій різних Учасників, що призводить до дискримінації нашого підприємства та порушення прав ТОВ «БМС ТЕХНО», визначених законодавством України
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.04.2021 16:08
- Скарга 19.04.2021 16:08
- Пояснення 27.04.2021 18:29
- Пояснення 27.04.2021 18:29
- рішення від 21.04.2021 № 8586+ лист Замовнику.pdf 22.04.2021 11:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 №9635.pdf 05.05.2021 15:31
- рішення від 30.04.2021 №9635.pdf 07.05.2021 20:16
- Пояснення для АМКУ Інтерактивні панелі.docx 26.04.2021 14:46
- Пояснення для АМКУ Інтерактивні панелі.pdf 26.04.2021 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2021 16:30
Дата розгляду скарги:
30.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2021 11:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.05.2021 20:17
Задовільнена:
Так