-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання
Завершена
218 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 188.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 188.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 12:22 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру шляхом внесення змін до тендерної документації (в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
3c6f4edc8cce442cbccd79454ab57dae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002721-c.c1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру шляхом внесення змін до тендерної документації (в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер» (надалі – Замовник) здійснено оголошення закупівлі в електронній системі Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер», PROZORRO ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-002721-c, дата створення 2021-03-11 13:37:35, щодо предмету код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні:
- Стерилізатор паровий горизонтальний у кількості – 1 шт., код згідно Класифікатору медичних виробів НК 024:2019 - НК 024:2019: 38671 Стерилізатор паровий;
- Відсмоктувач медичний у кількості – 3 шт., код згідно Класифікатору медичних виробів НК 024:2019 - 47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги
Отже потенційний Учасник має намір прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції щодо частини предмета зазначеної вище закупівлі Стерилізатора парового на 100 л. Але згідно п. 4.2 Тендерної документації (надалі-ТД) опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, - не містить розподілення його на окремі частини (Лоти), адже зазначені вище медичні вироби за своїми медико-технічними даними є різними і не являються «складовими одного обладнання» або «єдиним технічним комплексом», і мають різні коди класифікатора. Між тим, не розподілення на лоти даної ТД є «дискримінаційним» щодо майбутніх учасників закупівлі. Адже не кожне підприємство має потужності та технологічні можливості які обумовлюють одночасне виготовлення Стерилізаторів парових та інших виробів таких як Відсмоктувач медичний. Тому коли немає розділення на «Лоти» той учасник який міг би виготовити та поставити один з перелічених вище медичних виробів взагалі позбавлений можливості приймати участь у даній закупівлі адже не може запропонувати весь спектр замовлення, що об’єднаний одним лотом.
Дане окрім іншого має відповідати Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454.
Відповідно до п. 39 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - Частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції...
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кожен учасник має право подати одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до а ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз. 1 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Скарги, що стосуються тендерної документації..., що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право з власної ініціативи або..., за результатами звернень або на підставі рішення (органу оскарження) внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи дані обставини Замовник має за законодавчо врегульованою процедурою внести зміни до ТД, саме в цій частині.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 1, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Замовника, Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер», - внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-002721-c, дата створення 2021-03-11 13:37:35, щодо предмету код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, визначивши у п. 4.2 Розділу І Тендерної документації предмет даної закупівлі окремими його частиною (Лотами), а саме розподіливши наступним чином:
- ЛОТ 1 Стерилізатор паровий горизонтальний у кількості – 1 шт., код згідно Класифікатору медичних виробів НК 024:2019 - НК 024:2019: 38671 Стерилізатор паровий;
- ЛОТ 2 Відсмоктувач медичний у кількості – 3 шт., код згідно Класифікатору медичних виробів НК 024:2019 - 47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги
17.03.2021 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА про внес. змін до ТД (Сумський онк. дисп.).pdf 17.03.2021 21:07
- відповідь.docx 05.04.2021 12:01
Дата подачі:
17.03.2021 21:08
Вирішення:
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 не зобов’язує Замовника ділити предмет закупівлі на Лоти.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Враховуючи, вище наведене, зазначаємо, що Замовник жодним чином не порушив Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Скаржник зазначає, що не кожне підприємство має потужності та технологічні можливості які обумовлюють одночасне виготовлення Стерилізаторів парових та інших виробів таких як відсмоктувач медичний, проте Замовник не обмежує коло Учасників лише виробниками, надаючи можливість всім добропорядним постачальникам прийняти участь та запропонувати найвигіднішу ціну. Тому зазначена вимога не є дискримінаційною, тому відсутні підстави для задоволення Скарги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2021 12:32