-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стегно куряче охолоджене; Лопатка яловича без кістки 1 категорії; Філе куряче охолоджене
Завершена
583 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 918.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 918.60 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 12:02 - 23.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
73bde3e971cf462992d0fc660c81117e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-001097-a.c2
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Скарга:
Незакона дискваліфікація учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ КНП Подільський регіогальний центр онкології.pdf 07.04.2021 11:22
- Рішення від 09.04.2021 № 7442 + лист Замовнику.pdf 09.04.2021 18:59
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.04.2021 № 6543.pdf 21.04.2021 09:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2021 № 9791.pdf 06.05.2021 14:52
- Рішення від 05.05.2021 № 9791.pdf 11.05.2021 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2021 11:25
Дата розгляду скарги:
20.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2021 13:45
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2021 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано замовником
Вимога
Є відповідь
не правомірна підстава відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Номер:
9321737a5ab049aebb8f373bbf7904b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-001097-a.a1
Назва:
не правомірна підстава відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Вимога:
Я – ФОП Білан Антон Борисович, як учасник торгів, не погоджуюсь з даним рішенням Комунального некомерційного підприємства "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради", вважаю зазначене рішення незаконним, упередженим і таким, що порушує мої права та законні інтереси, саме тому подаю зазначену скаргу.
Замовник мотивуючи відхилення тендерної пропозиції ФОП Білан А.Б. вказує наступні підстави:
- Невідповідність наданих видаткових накладних ст.. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
- Відсутність підтвердження, що транспорт, яким буде здійснено поставку товару утримується в належному стані та проходить чищення та/або дезінфекцію.
Вважаю, вище зазначені підстави не обґрунтованими, надуманими та такими, що порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», БЕЗПІДСТАВНІСТЬ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА полягає в НАСТУПНОМУ:
1) Відповідно до п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів які укладені в 2018-2021 році, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2-х), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2-х), разом із доказами виконання таких договорів (копіями документів бухгалтерської звітності, видаткові накладні, акти звірки, довідки з банку про загальні суми отриманих коштів за договорами тощо). Мною – ФОП Біланом А.Б зазначена вимога, була виконана у повному обсязі при подані тендерної пропозиції., однак Замовник зазначає про невідповідність видаткових накладних Згідно ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звідність». Я, ФОП Білан А.Б. категорично заперечую відносно вказаної, надуманої Замовником підстави для відхилення моєї тендерної пропозиції, Небажання Замовника визнати найбільш економічно вигідну цінову пропозицію, зобов’язує мене вказати, що відповідно до ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», а саме зі змісту ч.2 ст. 9 визначено, що Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Я, ФОП Білан А.Б. наголошую, що аналогічні договори виконані у повному обсязі, усі вимоги Замовника, щодо підтвердження належного виконання аналогічних договорів наявні, вимоги Замовника виконані у повному обсязі.
Крім того, наголошую, що Відповідно до п.9 ч.3 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Варто зауважити, що Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей 31 березня 2021 року, яка стосувалась декларації відповідності на товар, однак жодних зауважень відносно видаткових накладних до змісту аналогічно виконаних договорів Замовником вказано не було, тобто на момент оприлюднення повідомлення про усунення не відповідностей Замовником було враховано видаткові накладні як належне підтвердження виконання аналогічних договорів. Отже, Замовником свідомо, у протоколі дискваліфікації вказана не правомірна підстава відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
2) Відповідно до п.2 Додатку 2 ТД Замовником визначено, що продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному автотранспорті з дотриманням санітарно-гігієнічних норм, передбачених Розділом ХІ «Санітарні вимоги до транспортування харчових продуктів» Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі СанПиН5781-91, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування, мати санітарний паспорт; Однак, жоден пункт Додатку 2 не містить зобов’язання Учаснику, надати підтвердження санітарної обробки автотранспорту (договір або акти виконаних робіт). Я, ФОП Білан А.Б. наголошую, що не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції документи, відносно яких Замовник не ставив вимогу. Наголошую, що в даному випадку Замовником свідомо відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупiвель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема не дискримінація учасників та piвнe ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури. Моя пропозиція визначена як найкраща, найбільш економічно вигідна та як наслідок слугує підставою для укладення договору з Замовником у майбутньому.
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Надати відповідь на вимогу у термін та спосіб визначений чинним законодавством.
3. Повернути на кваліфікацію пропозицію учасника ФОП Білан А.Б.
4. Повідомити ФОП Білана А.Б. у встановлений законодавством термін про результати розгляду даної Вимоги та прийняті рішення.
У випадку не задоволення зазначеної вимоги, ФОП Білан А.Б. буде подано Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Подільській регіональний центр онкології ВОР.docx 05.04.2021 16:31
Дата подачі:
05.04.2021 16:31
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не розглядає Скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Шановний Учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне: З огляду видаткових накладних Тендерний комітет дійшов висновку, що такі документи не дають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, а гарантійний лист не підтверджує, що продукція харчової промисловості буде постачатися у спеціальному автотранспорті з дотриманням санітарно-гігієнічних норм, передбачених Розділом ХІ «Санітарні вимоги до транспортування харчових продуктів»
Статус вимоги:
Не задоволено