-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)
Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання (п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Місцезнаходження замовника: Україна, 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця В’ячеслава Чорновола, будинок 72-А. Вид закупівлі: спрощена закупівля.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у п.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%.
Завершена
632 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 163.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 163.75 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 11:56 - 17.03.2021 11:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови Оголошення
Номер:
eecff39f70264e168316480b49adc12e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002420-c.c3
Назва:
Дискримінаційні умови Оголошення
Вимога:
Згідно умов:
«Крім того, у випадку, якщо учасник планує постачати паливо через АЗС, які не є його власністю або ним не орендуються, учасник надає гарантійний лист (датований, не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі) від третіх осіб (партнерів, тощо), яким підтверджується роздрібний відпуск Замовнику пального протягом дії договору з Учасником в разі обрання його переможцем даної закупівлі.»
Відповідно до договору, укладеного між нами та партнерськими АЗС – наші партнери здійснюють продаж палива. Це їх основний вид діяльності. Вони не здійснюють друк та розсилку кореспонденції. За 2020 рік, а це 12 місяців, наше підприємство прийняло участь у більше ніж в 1 500 закупівлях, так ж тенденція прослідковується і у 2021 році.. Кожен раз просити партнера надати листи - є не етично з нашого боку, а ми здійснюємо добросовісну діяльність та цінуємо час нашого партнера.
Варто зауважити, що Замовник може звернутися за підтвердженням наданої у складі пропозиції інформації. Доказом наявності співпраці є не лист, а сам договір.
Відповідно до чп.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Таким чином, На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 14:
«Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.14 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
ВИМАГАЄМО:
Вилучити дискримінаційні умови щодо надання листа від третіх осіб(власників/партнерів/тощо)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 16:25
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник.
На вашу вимогу повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено у відповідності до законодавства в сфері публічних закупівель, зокрема, і з дотриманням статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо на тому, що поняття терміну «тендерна документація» зазначається в статті 1 Закону та не застосовується до спрощеної закупівлі.
Оскільки, спрощена закупівля в розумінні Закону не є процедурою закупівлі, згідно ст. 13 Закону, то оскарження умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі в Антимонопольний комітет України не передбачається згідно ч. 20 ст. 14 та ст. 18 Закону.
Зміни до оголошення спрощеної закупівлі Замовником вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Номер:
a9cd5030860f4d0cbbafe2d97ff4a75e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002420-c.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Вимога:
Згідно умов: «А також, учасник повинен надати копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.»
Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі авльним– ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної та оптової торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku.
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі»,
Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.14 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до правоохороних органів та ДАСУ за оскарженням умов документації.
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити дискримінаційні умови надання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, додавши можливість участі постачальника які мають ліцензію на право оптової торгівлі пальни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 16:22
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник.
На вашу вимогу повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено у відповідності до законодавства про публічні закупівлі, а також з дотриманням порядку здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481 від 19.12.1995 року (зі змінами).
Зміни до оголошення спрощеної закупівлі Замовником вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ, ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ, КОРУПЦІЙНА ЗМОВА
Номер:
8be42cb13fa642718a699cf283854028
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002420-c.c1
Назва:
ДИСКРМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ, ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ, КОРУПЦІЙНА ЗМОВА
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо:
- наявності в Учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, видозмінивши вимогу п 7 п.п. 4 Оголошення до наступної: «Учасник повинен надати копію діючої ліцензії направо роздрібної або оптової торгівлі пальним.»
- надання гарантійного листа (датованого, не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі) від третіх осіб (партнерів, тощо).
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем.
Пов'язані документи:
Учасник
- КП Смілакомунтеплоенерго ПОВТОРНО.pdf 16.03.2021 13:11
Дата подачі:
16.03.2021 13:11
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник.
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Порядок здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481 від 19.12.1995 року (зі змінами).
Зокрема, в статті 15 Закону зазначається, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Згідно ч. 31 ст. 15 Закону вказується про те, що ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п’ять років.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено у відповідності до вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель, та з обов’язковим дотриманням принципів, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Також наголошуємо, що такий термін як «тендерна документація» не застосовується до спрощеної закупівлі, а тому і посилання у вимозі на частину 4 статті 22 Закону не застосовується. Тому, зміни до оголошення спрощеної закупівлі вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено