• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Навантажувально - доставочна машина ST-2D або еквівалент та навантажувально - доставочна машина ST-3,5 або еквівалент

Торги не відбулися

61 296 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 306 485.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 11:45 - 24.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

DDP for non-residents???

Номер: 33125912ea2c4f5e906bf9011dbec9d0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.a10
Назва: DDP for non-residents???
Вимога:
Дорогой ВостГОК, Ну елки-палки... Вы заменили пункт 5.4 на приемлемый, но оставили ДДП в пункте 5.2, который для нерезидентов должен быть ДАП. Похоже, что у вас действительно маловато опыта. Тогда зачем мучиться и изобретать велосипед? Лучше взять стандартный контракт Международной ТПП и пользоваться им. Если надумаете - обратитесь и я вам дам веб ссылку. Он стоит всего 72 Евро или около того. Купите и пользуйтесь всю жизнь. С уважением,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дуже дякуємо Вам за пропозицію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

последние изменения

Номер: dade4986c37c42ae8029ade3fba5c9e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.a9
Назва: последние изменения
Вимога:
Слава Богу, что Вы наконец внесли правильные изменения. Но мы-то уже заводу отказали, ссылаясь на неприемлемые условия покупателя и нежелание их исправлять. Не знаю, удастся ли убедить их вернуться. Ситуация не выглядит серьезной и в общем-то привлекательной для зарубежных производителей в связи с известным политическим риском, возрастающим ежедневно. Многие Украинские покупатели сейчас перешли на предоплату. Например, УкрОборонПром платит 80% аванс, УкрМедБуд - 100%, почти все ГОКи и шахты - 50%. Прошу Вас подумать над этим вопросом. С уважением,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами тендерної документації не передбачено авансових платежів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.04.2021 11:54
Вимога
Вирішена

Demands are still remaining

Номер: 43004ceb054c4799878c4e61ad90876b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.a8
Назва: Demands are still remaining
Вимога:
Dear Buyer, What you say is clear. But you act as Chinese. They also say YES, but doing nothing. It means NO. Yes by them - they start doing. So you satisfy requirement, but said NO. 1. Yes, it is possible to hire importer. He will clear customs and pay VAT on his behalf. But it will cost money. It is additional service, for which finally YOU will pay. Law provided you possibility for direct contracts and possibility to be importer, but you prefer to pay more. But it is not what is disturbing me. You say that have no money even for customs - how you are going to pay? It seems that you have no money. Is it possible to get your company 2020 balance sheet for our insurance company? It is a key question. 2. Requirement of delivery in 10 days is ABSOLUTE KILLER OF BUSINESS. You shall either exclude this term, as you have deadline of delivery till the end of year, or make it realistic. Generally, which such clever-ass inserted such term? What place of body he/she was using for thinking? When we deliver by air a pallete of chemotherapy drugs by air (which costs times more than all your 8 "monster-trucks") - it is possible. But how you imagine such "elephants" must be delivered? They need special transport. So, please make last amendments. Respectfully, ---------------------------------------- Шановний покупце, Те, що ви говорите, зрозуміло. Але ви поводитеся як китайці. Вони також говорять ТАК, але нічого не роблять. Це означає НІ. Так ними - вони починають робити. Отже, ви задовольняєте вимогу, але сказали НІ. 1. Так, можна найняти імпортера. Він розмитнить і сплатить ПДВ від свого імені. Але це буде коштувати грошей. Це додаткова послуга, за яку нарешті ВИ заплатите. Закон передбачив вам можливість прямих контрактів та можливість бути імпортером, але ви віддаєте перевагу платити більше. Але це не те, що мене турбує. Ви кажете, що не маєте грошей навіть на митницю - як ви збираєтеся платити? Здається, у вас немає грошей. Чи можна отримати баланс вашої компанії за 2020 рік для нашої страхової компанії? Це ключове питання. 2. Вимога доставки за 10 днів - АБСОЛЮТНИЙ Вбивця бізнесу. Ви повинні або виключити цей термін, оскільки у вас термін доставки до кінця року, або зробити його реалістичним. Як загалом, хто такий розумник додав такий термін? Яке місце тіла він / вона використовував для роздумів? Коли ми доставляємо повітряним транспортом палетку хіміотерапевтичних препаратів повітряним транспортом (що коштує в рази дорожче, ніж усі ваші 8 "монстр-вантажівок") - це можливо. Але як ви уявляєте, що таких "слонів" треба доставити? Їм потрібен спеціальний транспорт. Тож, будь ласка, внесіть останні зміни. З повагою,
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1.Закупівля здійснюється за кошти Державного бюджету України. До очікуваної вартості предмету закупівлі, що оприлюднена в оголошенні не входить вартість на розмитнення товару на його доставку до складу Замовника; в сумі очікуваної вартості предмету закупівлі вказано вартість саме Навантажувально - доставочної машини ST-2D або її еквівалент та навантажувально - доставочної машини ST-3,5 або її еквівалент. Затрати на розмитнення та доставку до складу Замовника покладаються на Учасника. Сплачувати за поставлену продукцію ДП «СхідГЗК» буде за кошти Державного бюджету України. 2.Що стосується надання балансу ДП «СхідГЗК». Ця інформація є публічною, копія балансу ДП «СхідГЗК» за 2019 рік додається. Стосовно балансу (Звіт про фінансовий стан) за 2020 рік наразі на підприємстві проходить обов’язковий фінансовий аудит, після закінчення аудиту баланс за 2020 рік буде оприлюднено на сайті підприємства. 3.Щодо пункту 5.1 проекту договору. До цього пункту внесено зміни щодо періоду поставки (змінено на вересень – грудень 2021р.) та вказано, що поставка здійснюється протягом 10-и робочих днів після отримання заявки, підписаної працівниками Покупця (ДП «СхідГЗК») про готовність прийняти та оплатити товар. Це значить, що після підписання договору (орієнтовно квітень – травень) Продавець має достатньо часу (травень – вересень) виготовити та підготуватися до здійснення поставки. А поставку Продавець здійснює лише після отримання заявки від ДП «СхідГЗК про готовність прийняти та оплатити товар.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

correction

Номер: 8f880d97d3b642cb8bf1adf45c801439
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.b7
Назва: correction
Вимога:
Транспорт до вашого складу та страхування включені в DAP. Дивіться таблицю INCOTERMS, яку ми вам надсилали раніше.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Якщо Ви маєте намір прийняти участь у процедурі торгів - приймайте умови Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

your last answer

Номер: de1d3d9893f04fbf89f2f84f6bb266b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.c6
Назва: your last answer
Вимога:
Шановний покупце, У нас все ще є непорозуміння. Залишилось 75% - це 100% мінус 5% ввізного мита мінус 20% ПДВ. Приблизно. DAP включає всі, крім податків. Транспорт до вашого складу та страхування включені в DDP. Дивіться таблицю INCOTERMS, яку ми вам надсилали раніше. Ми просимо Вас зрозуміти, що вимога сплатити податки та ПДВ з боку нерезидента НЕ ВИКОНАЄТЬСЯ. Як пояснити краще? Згадайте путінські "бабушки та дедушки" ... З повагою, -
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Очікувана вартість предмету закупівлі, що оприлюднена в оголошенні про проведення цієї процедури враховує вартість самого предмету закупівлі, витрати на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до складу Замовника (Новокостянтинівська шахта, с. Олексіївка, Маловисківський р-н, Кіровоградської обл.).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Demands are remaining

Номер: 95ffaafa842a4af08503d06706860999
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.c5
Назва: Demands are remaining
Вимога:
Шановний покупце, Наш асоційований виробник готовий поставити такі навантажувачі. Ви надаєте окремі контракти для резидентів та нерезидентів. Це добре. Але: 1. Ви вимагаєте доставки протягом 10 днів. Це можливо у випадку: а) товари просто на складі в Україні б) доставка повітряним транспортом. Якщо у вас є джерела в Україні - тоді немає необхідності запрошувати іноземних продавців. Для них неможливо доставити протягом 10 днів. Ви хотіли б отримати вантажників повітряним транспортом і оплатити авіаперевезення? А може, ви очікуєте, що така техніка буде поставлена ​​як "кролик з капелюха"? Я думаю, що 10-денний термін був введений без гарного обдумування. Безглуздо, якщо термін доставки - 31.12.2021. Кому потрібні ці "скачки з бар'єрами"? 2. Ви вимагаєте від нерезидентів доставки DDP. DDP - це термін, який застосовується лише для платника ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Якщо ви хочете, щоб продавець заплатив за розвантаження - це також неможливо навіть у термін DAP, лише в термін доставки DPU. Але DPU включає митне оформлення і здійснюється лише резидентом, як і DDP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів. Це питання було порушено в нашій вимозі dd. 17.03.2021 і все ще перебуває на розгляді. Нагадаю, що згідно із законом ви зобов’язані відповісти протягом 3 днів ... Крім того, наскільки ви практично уявляєте, що продавець здійснює розвантаження? Найняти кран у Кіровоградській області? Я не знаю вантажівок або причепів, здатних самостійно вивантажувати таку важку техніку. Навіть у США. У вас на складах є крани? Якщо так, то в чому проблема? Загалом ці машини можуть розвантажуватись самокатами з причепів. Але це також повинен робити персонал / водії вантажоодержувачів. Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендерною ціною DDP, доставляє до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України. Дуже чітко рішення описується в типовому контракті ENERGOATOM (витяг з їхнього договору додається). Буде також вдячно, якщо ви опублікуєте такий чи подібний до Додатку 11 інших покупців відповідний Додаток до Вашої тендерної документації. Це необхідно для правильного розрахунку витрат і пропонування дійсно найкращої ціни. Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам брати участь у Вашому тендері. З повагою, ------------------------------------ Dear Buyer, Our associated manufacturer is ready to supply such loaders. You provide separate contracts for residents and non-residents. That's good. But: 1. You require for delivery within 10 days. It is possible in case: a) goods are just in Ukraine warehouse b) delivery by air. If you have some sources in Ukraine - than no need to invite foreign vendors. For them it is impossible to deliver within 10 days. Would you like to get loaders by air and pay for air freight? Or maybe you expect that such machinery will be delivered as "a rabbit from hat"? I think that 10 days term was inserted without good thinking. It is senseless if deadline for delivery is 31.12.2021. Who needs this "horse racing with barriers"? 2. You require from non-residents delivery DDP. DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may supply only DAP. If you want seller to pay for unloading – it is also impossible even in term DAP, only in delivery term DPU. But DPU is including customs clearance and shall be made only by resident, same as DDP. Same is touching upon Tax Invoice - it is only for resident vendors. This question was raised in our requirement dd. 17.03.2021 and is still under your consideration. Let me remind you, that you are obliged by Law to answer within 3 days... Also, how practically you imagine that seller makes unloading? Hire crane in Kirovograd region? I do not know trucks or trailers, able to self-unload so heavy machinery. Even in USA. Do you have cranes in your warehouses? If so, what is the problem? In general those machines may unload themselves by self-rolling from trailers. But that shall be also made by consignee staff/drivers. See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities. Very clearly the solution is described in standard contract of ENERGOATOM (extract from their contract is attached). It would be also appreciated if you publish such or similar to Annex 11 of other buyers corresponding Annex to your tender documents. It is necessary for correct calculation of expenses and offering really best price. So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender. Respectfully,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Очікувана вартість предмету закупівлі, що оприлюднена в оголошенні про проведення цієї процедури враховує вартість самого предмету закупівлі, витрати на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до складу Замовника (Новокостянтинівська шахта, с. Олексіївка, Маловисківський р-н, Кіровоградської обл.), здійснюється за кошти Державного бюджету України. У Замовника немає додаткових коштів на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до свого складу, тому Учасник який є Нерезидентом має повне право прийняти участь на умовах, зазначених в тендерній документації, при цьому самостійно укласти договір з будь - якою брокерською та/або логістичною компанією, яка зможе відповідно до укладеного договору з Учасником – Нерезидентом взяти на себе зобов’язання щодо сплати усіх митних зборів та податків, страхування та доставку товару до складу Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Your answer

Номер: 68a0b8e66952434590bb5a068d0ed596
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.b4
Назва: Your answer
Вимога:
Шановний покупце, При доставці вантаж DAP застрахований до складу одержувача за рахунок продавця. 75% - це приклад, залежно від конкретної ставки податку. Але загалом це майже правильно. Деякі покупці використовують формулу, кажучи, що всі витрати покупців, пов'язані з розмитненням, вираховуються з боку продавця. Практично це 25%. З повагою, --------------------------------- Dear Buyer, At delivery DAP cargo is insured till consignee warehouse at seller's cost. 75% is an example, depending on concrete tax rate. But in general it is close to correct. Some buyers are using formula, saying that all buyers expenses, related to customs clearance, are deducted from seller's side. Practically it is 25%. Best regards,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Маємо надію, що Ваше підприємство буде Учасником цієї процедури торгів. Дякуємо за коментарі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Supplements

Номер: 45946f45414a4c3a9da89f04332004d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.c3
Назва: Supplements
Вимога:
attached
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! ДП «СхідГЗК», як Замовник процедури торгів, достатньо дохідливо надав Вам роз’яснення щодо вартості предмету закупівлі. Ваші порівняння щодо вартості предмету закупівлі є невірними, оскільки до Ваших 75% ДП «СхідГЗК» повинно додати ще вартість витрат на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до складу Замовника і така вартість явно буде значно більше очікуваної вартості предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Your answer

Номер: d59853a98109497486a6d5b432de4a16
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.c2
Назва: Your answer
Вимога:
Шановний покупце, Дякуємо за співпрацю. Але я розгубився, побачивши ваші слова, що у вас немає грошей на ПДВ та митницю. Ви платите DDP, скажімо, 100. Це, скажімо, включає 5 митних та 20 ПДВ. Ви платите вітчизняному продавцю 100. Ви платите іноземному 75. Де різниця? Така вимога може мати сенс лише у тому випадку, якщо у вас взагалі немає грошей і при отриманні товарів у вашому розпорядженні ви збираєтеся їх заставити в банку, взяти позику, а потім заплатити. Але ви Східна гірнича компанія України - серйозне державне підприємство. Ви повинні мати власні гроші, або перед укладанням контракту ви повинні отримати бюджетне фінансування. Це Закон. Ви просите укласти контракт з українським брокером. Але чи довіритесь ви будь-якому брокеру передати йому 25% такого контракту готівкою? Наш виробник може вам довіряти, але не може довіряти стільки розумним одеським єврейським брокерам. Ймовірність шахрайства оцінюється як дуже висока. Ми просимо вас зрозуміти. Що стосується страхування: у термін вантаж DAP застрахований до вашого складу. Я додаю корисні шпалери INCOTERMS 2020 у подарунок. Загалом, я хотів би, щоб ви побачили контракт, до якого немає жодних питань, який високо професійно адаптований дочірньою компанією NaftoGaz. Оскільки він опублікований і не має позначення власності - його можна використовувати будь-кому. Ми можемо надати вам необхідні товари, але для залучення виробника повинні бути дієві умови. Якщо ми виграємо - ви укладете договір безпосередньо з виробником. Ми виступаємо лише їхніми партнерами та агентами. Але ми відповідаємо за безпеку транзакцій. З повагою, ---------------------------------- Dear Buyer, Thank you for cooperating reply. But I was confused to see your words that you have no money for VAT and customs. You pay DDP let's say 100. That let's say include 5 of customs and 20 of VAT. You pay to domestic seller 100. You pay to foreign 75. Where is the difference? Such requirement may have sense only if you have no money at all and at receipt of goods in your disposal are going to pledge them to bank, take loan and then pay. But you are Eastern Mining Company of Ukraine - serious state owned enterprise. You must have either your own money or before contract you must obtain budget financing. It is a Law. You ask to contract Ukrainian broker. But will you trust to any broker to send him 25% of such contract in cash? Our manufacturer may trust you, but cannot trust so much to clever-ass Odessa jewish brokers. Probability of fraud is estimated as very high. We ask you for understanding. As for insurance: in term DAP cargo is insured up to your warehouse. I am attaching useful INCOTERMS 2020 wallpaper as a gift. In general, I would like that you will see the contract, to which is no any questions, which is highly professionally tailored by NaftoGaz subsidiary. As it is published and has no property mark - it may be used for anybody. We can supply you required goods, but must have workable terms to engage manufacturer. If we win - you will contract with manufacturer directly. We act as their associates and agents only. But we are responsible for security of transactions. Best regards,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Ваше запитання від 17.03.2021 14:52 було надано у відповіді на Вашу скаргу attached від 17.03.2021 15:02. Повторно надаємо відповідь: Шановний Учаснику! ДП «СхідГЗК», як Замовник процедури торгів, достатньо дохідливо надав Вам роз’яснення щодо вартості предмету закупівлі. Ваші порівняння щодо вартості предмету закупівлі є невірними, оскільки до Ваших 75% ДП «СхідГЗК» повинно додати ще вартість витрат на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до складу Замовника і така вартість явно буде значно більше очікуваної вартості предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Some contract terms

Номер: 7b8aa27b1ffd461caf9a8eafb07820e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-002284-c.b1
Назва: Some contract terms
Вимога:
Шановний покупце, Формулювання Вашого договору нормальне, але деякі умови повинні бути скориговані. 1. Розділ 4. Розділ 23.1 Бюджетного кодексу України сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, ми розуміємо, що перед підписанням контракту у вас просто є фінансування. Але формулювання розділу 4.4 ". У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець має право на відшкодування виплат без застосування будь-яких штрафних санкцій, до отримання такого фінансування та розсилки для розміщення Постачальник розповсюджується на 5-ти банківських днях із дати відкриття відповідних бюджетних асигнувань Покупка . " означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше це формулювання безглуздо. Отже, наш попит у цій частині простий: Будь ласка, виключіть формулювання: Розд. 4.4, що суперечить розділу 4.3. 2. Розділ 5.2. DDP - це термін, який застосовується лише для платника ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть доставляти лише DAP. Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендером із ціною DDP, доставляє до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України. Загалом це ясно з розділу. 4.5 та 4.6 (4.5. Сплата всіх митних зборів та податків за межі України, які здійснюються із встановленою Товаром, здійснюються Постачальником за рахунок коштів, що включаються до загальної суми (ціни) цього Договору. 4.6. Усі затрати залучення з встановленою Постачальником на території України та оплатою Покупцем відшкодує Установчий орган відповідно до виставлених рахунків та копію підтверджуючих документів про подані витрати Покупцем.) Але вищезазначене суперечить терміну DDP. Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX „ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ“ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері. Для цього, будь ласка, надайте окремі умови для резидентів та нерезидентів. Для нерезидентів термін доставки повинен бути DAP. Також було б доцільним посилатися на ІНКОТЕРМС 2020 як фактичний. З повагою, --------------------------------- Dear Buyer, Your contract wording is okay, but some terms must be adjusted. 1. Sec. 4. Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення." It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, we understand that before signing contract you just have financing. But wording of Sec. 4.4 ". У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, до отримання такого фінансування, а розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 5-ти банківських днів з дати відкриття відповідних бюджетних асигнувань Покупцю." means that you have no money at the contract signing date, otherwise this wording is senseless. So, our demand in this part is simple: Please exclude wordings: Sec. 4.4, as contradicting with Sec. 4.3. 2. Sec. 5.2. DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may deliver only DAP. See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender with DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities. In general it is just clear from Sec. 4.5 and 4.6 (4.5. Сплата всіх митних зборів та податків за межами України, які пов’язані з поставкою Товару, здійснюються Постачальником за рахунок коштів, що включені до загальної суми (ціни) цього Договору. 4.6. Усі затрати пов’язані з поставкою Товару на території України та оплачені Покупцем відшкодовує Постачальник згідно виставлених рахунків та копій підтверджуючих документів понесених витрат Покупцем.) But the above is in contradiction with term DDP. So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender. For that please provide separate terms for residents and non-residents. For non-residents delivery term must be DAP. Also it would be reasonable to refer to INCOTERMS 2020 as actual. Respectfully, -------------------------------------
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто та повідомляємо про наступне. ДП «СхідГЗК», який є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - є державним підприємством, яке забезпечує потреби держави, частка акцій статутного капіталу якого – 100% державна. Процедура закупівлі предмет закупівлі якої «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, код ДК 021:2015 - 4326 (Навантажувально - доставочна машина ST-2D або еквівалент та навантажувально - доставочна машина ST-3,5 або еквівалент)» здійснюється за кошти Державного бюджету України. Очікувана вартість предмету закупівлі, що оприлюднена в оголошенні про проведення цієї процедури враховує вартість самого предмету закупівлі, витрати на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до складу Замовника (Новокостянтинівська шахта, с. Олексіївка, Маловисківський р-н, Кіровоградської обл.). Звертаємо увагу, що у Замовника немає додаткових коштів на сплату усіх митних зборів та податків, страхування та доставку до свого складу, тому Учасник який є Нерезидентом має повне право прийняти участь на умовах, зазначених в тендерній документації, при цьому самостійно укласти договір з будь - якою брокерською та/або логістичною компанією, яка зможе відповідно до укладеного договору з Учасником – Нерезидентом взяти на себе зобов’язання щодо сплати усіх митних зборів та податків, страхування та доставку товару до складу Замовника. Що стосується розділу 4.4 Проекту договору то цей розділ не суперечить розділу 4.3, тому вносити зміни до тендерної документації недоцільно. Додатково повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено