• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби

Торги відмінено

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 11:35 - 17.03.2021 11:31
Вимога
Є відповідь

Вимога на відміну закупівлі

Номер: c39be1e1d3864c6a9a290179d0b508c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-004245-b.c1
Назва: Вимога на відміну закупівлі
Вимога:
В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Керуючись пунктом 2 частини 1 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчити оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. Відповідно до частини шостої статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. У частині першій статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься вказівка, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт та посгул, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником повністю проігноровану дану статтю та надано технічні специфікації у яких містяться різні описи необхідних харктеристик товарів їх технічні, функціональні та якісні характеристики, що унеможливлює підготовку тендерних пропозицій. У свою чергу це тягне за собою закупівлю Замовником товару, що не відповідає якісним, функціональним та технічним потребам, а також розтрату бюджетних коштів. Відповідно до частини сьомої статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Дану статтю Замовник також проігнорував, оскільки до закупівлі розміщені звернення учасників, що залишені без роз'яснень, а також деякі звернення залишені взагалі без відповіді. Перш ніж оголошувати спрощену закупівлю, Замовник повинен самостійно розібратися який саме товар він планує закуповувати, а не розміщати не коректну інформацію, а потім направляти всіх учасників до Поповича Сергія Івановича, який не відповідає на дзвінки. Також нагадуємо, що усі закупівлі проводяться з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник також повністю нівелював вимоги частини одинадцятої статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не зможе встановити відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме вимогам до предмета закупівлі, адже вимоги замовника до предмета закупівлі суперечать самі собі. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до статті 3 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовником також порушено дану норму, оскільки в оголошеній закупівлі визначено предмет закупівлі не за показником четвертої цифри Єдиного закупівельно словника, а за показником п'ятої цифри - ДК 021:2015 – 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби. Також, проаналізувавши звернення учасників, а саме запитання чи передбачений демонтаж та монтаж, Замовник надав відповідь, що так, передбачений, проте, згідно частини четвертої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результати електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Оскільки в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, технічній специфікації, а також, в розміщеному проєкті договору відсутня інформація про демонтажні та монтажні роботи, Учасники будуть надавати пропозиції щодо товару його доставки, у тому числі з завантажувальними та розвантажувальними роботами (це те, що передбачено оголошенням та проєктом договору), усі інші роботи, а саме: демонтаж та монтаж Замовник буде зобов'язаний здійснювати самостійно з залученням власних сил та спроможностей. Якщо Замовник бажає вкалючити демонтажні та монтажні роботи, це повинно бути відображено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та проєкті договору. Також, нагадуємо, що деякі будівлі з переліку наданого Замовником в технічній специфікації відностяться до пам'яток архітектури, а тому під час оголошення такої закупівлі Замовник зобов'язаний також керуватися Законом України «Про охорону культурної спадщини». В частині третій статті 24 даного Закону вказано, що забороняється змінювати призначення пам'ятки, її частин та елементів, робити написи, позначки на ній, на її території та в її охоронній зоні без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини. Оскільки Замовником, під час оголошення спрощеної закупівлі, було допущено ряд помилок, у тому числі невірно визначений предмет закупівлі, ВИМАГАЄМО: - на підставі пункту 2 частин сімнадцятої статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відмінити закупівлю, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - визначити, який саме товар, та з якими саме додатковими роботами, Замовник хоче здійснити закупівлю; - отримати відповідні дозволи на супутні роботи (якщо Замовник все ж планує провести закупівлю з демонтажними та монтажними роботами); - правильно встановити предмет закупівлі ; - оголосити нову закупівлю, яка відповідатиме ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівлю буде скасовано по причині неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено