• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт нежитлового приміщення № 105 по вул. Літвінова,19 в смт. Петрове Кіровоградської області. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету

юридична особа (суб’єкт господарювання), який здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті (комунальне підприємство яке забезпечує виробництво, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення)

Торги відмінено

312 016.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 561.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 11:27 - 17.03.2021 09:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ad8fe6b61a7f48e7b70b19c09171d1e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-000895-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будстар-КР» 50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4 IBAN UA69 305299 00000 26003030401958 , МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк» Код ЄДРПОУ 37272598,Свід.ПДВ №200102057 Тел. +380679041340,budstar@i.ua Вих. 12/03 Від 25.02.2021 р. Комунальне підприємство «Петрівське» 28300, Україна, Кіровоградська обл., смт. Петрове вул. Літвінова, 19 Код ЄДРПОУ - 35867215; Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4 КОД ЄДРПОУ: 37272598 e-mail: budstar@i.ua тел. (067)904-13-40 Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-11-000895-а СКАРГА на дії замовника щодо відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі (спрощена закупівля) Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-11-000895-а . Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Поточний ремонт нежитлового приміщення № 105 по вул. Літвінова,19 в смт. Петрове Кіровоградської області. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 25.03.2021 р. за результатами розгляду пропозиції Скаржника, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №37 від 25.03.2021 р.). Підстави для відхилення зазначені в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №37 від 25.03.2021 р. Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». В п.1 Протоколу №37 вказано,що ТОВ «Будстар-КР» на виконання пункту 3 додатку 1 до оголошення проведення спрощеної закупівлі надав документ, що не відповідає вимогам чинного законодавства України, крім того в документі зазначені різні дати, заробітна плата зазначена в листі не відповідає дійсності. ТОВ «Будстар-КР» зазначає, що ним повністю виконано вимогу даного пункту цього оголошення читко до відповідності Наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мінюсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599)(копія Наказу зі змінами, додатками, правилами визначення вартості будівництва додається). Уповноважена особа Замовника не є компетентним органом, що визначає відповідність довідки до вимог чинного законодавства України. Крім того, в документі наданого ТОВ «Будстар-КР» не зазначено різні дати. ТОВ «Будстар-КР» не може знати, яку «дійсність» уявляє собі уповноважена особа Замовника та чиїй компетентності відповідає ця «дійсність». В оголошенні до закупівлі не зазначається, якій «дійсності» повинна відповідати пояснювальна записка. Також, Скаржник зазначає, що вищезазначений Наказ Мінрегіону не може застосовуватися до даної закупівлі, тому що дана закупівля є Поточний ремонт. В п.1 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати Наказу Мінрегіону, читко прописано, що він застосовується тільки при визначенні вартості нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення. В п.2 Протоколу №37 уповноваженою особою Замовника вказано, що довідка аналіз вартості будівельних матеріалів по регіону, яка надана Учасником, виконана формально. Так, аналіз повинен містити інформацію від кількох постачальників, серед яких вибирається економічно вигідна пропозиція. В свою чергу, Скаржник зазначає, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ніяк не зазначено згідно якої методики, нормативно-правовим документам, правилам, та взагалі яким чином треба користуватись, щоб скласти та надати вищезазначену довідку. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «- Ціни на матеріали не мають перевищувати середні по регіону (надати довідку-аналіз вартості будівельних матеріалів по регіону)». Скаржник, провів аналіз вартості будівельних матеріалів по регіону, що читко зазначено в наданій довідці учасником в тендерній пропозиції. Посилання уповноваженої особи Замовника, що учасником вказана довідка аналіз виконана «формально» є чисто суб’єктивною думкою уповноваженої особи, яка не підтверджена жодним доказом, та не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зміна вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі уповноваженою особою Замовника, а саме: «аналіз повинен містити інформацію від кількох постачальників, серед яких вибирається економічно вигідна пропозиція» є грубим порушенням Закону України «Про Публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, так як пропозиція ТОВ «Будстар-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Скаржник хоче застерегти уповноважену особу Замовника від прийняття протизаконних дій та сподівається, що не існує змов між уповноваженою особою та іншими Учасниками даної Закупівлі. Скаржник, ТОВ «Будстар-КР» повідомляє, що в наданій пропозиції ФОП Чуприна Р.В. на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні та не відповідають дійсності наступні документи: Відповідно Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі уповноваженою особою Закупівлі зазначено перелік документів, підтвердження можливості виконання робіт, що мають бути надані у складі пропозиції. 1. П.2.5 - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» із зазначенням інформації про дозвіл використання інформації особою, яка зазначається як працівник, що підтверджена особистим підписом такої особи. В наданій довідці ФОП Чуприна Р.В. не підтверджено дозвіл особистим підписом працівника. 2. П.2.6 - В довідці обов’язково зазначити: - Електрик с допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000В ( наявність посвідчення обов’язкова). У пропозиції наданій ФОП Чуприна Р.В. відсутнє кваліфікаційне посвідчення електрика. 3. Посвідчення електрика по ОП та ТБ надане ФОП Чуприна Р.В. прострочене та не є дійсним, що означає відсутність допуску до роботи в електроустановках. 4. П.2.6 -В довідці обов’язково зазначити: - Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування с допуском до виконання робіт (наявність посвідчення обов’язкова). В наданій пропозиції ФОП Чуприна Р.В. посвідчення по ОП та ТБ монтажника санітарно-технічних систем і устаткування відсутнє. Що в свою чергу означає, що монтажник не має допуску до виконання робіт. 5. В п.3 - Розрахунок цінової пропозиції повинен бути підтверджений кошторисною документацією. Для розгляду повинні надаватися у відсканованому вигляді такі види кошторисної документації, якi підписанi та завіренi «мокрою печаткою» підрядної організації: - Рівень середньомісячної заробітної плати робітників приймається згідно наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін'юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599). Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності роби 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України» ( надати пояснювальну записку). В наданій пропозиції ФОП Чуприна Р.В. відсутня пояснювальна записка. 6. В п.5 повинен надаватися гарантійний лист на якість виконаних робіт, що повинна складати не менш 2 років. Гарантійний лист про те, що роботи будуть виконані в строки визначені оголошенням. В наданій пропозиції ФОП Чуприна Р.В. відсутній Гарантійний лист про те, що роботи будуть виконані в строки визначені оголошенням. Таким чином, всі вищезазначені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника. Надана пропозиція ТОВ «Будстар-КР» повністю відповідає Вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Скаржник пропонує уповноваженій особі Замовника більш уважно переглянути подану пропозицію ТОВ «Будстар-КР» та скасувати своє рішення про відхилення його пропозиції, яке зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №37 від 25 березня 2021 року. З повагою, ДиректорТОВ «БУДСТРА-КР» О.М. Кондратенко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Вважаємо, що рішення уповноваженої особи комунального підприємства «Петрівське» № 37 від 25 березня 2021 року прийнято цілком законно та відповідно до чинного законодавства України. В рішенні детально розписано підстави відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено