• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

труби та супутні вироби

Торги відмінено

32 006 099.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 058.58 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 11:07 - 07.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на умови тендерної документації

Номер: aeb1ca7cc56c41248518676e9c9b8efb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-003464-b.a3
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації 11.03.2021 р. Міське комунальне підприємство «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА» (далі - Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю товару «Код згідно з ДК 021:2015 - 44160000-9 Труби та супутні вироби» з загальною очікуваною вартістю 32 006 099,00 грн. з ПДВ (10 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-003464-b. ТОВ «КСАНТОС» (далі - Скаржник) має бажання взяти участь у лоті «Фасонні частини та фітинги» вищевказаної закупівлі з очікуваною вартістю 585 873,46 грн. з ПДВ, у зв’язку з чим Скаржником було проаналізовано тендерну документацію (надалі – Документація) Замовника та встановлено наявність умови, яка є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та унеможливлює його участь у процедурі закупівлі, тим самим порушуючи права та законні інтереси Скаржника. Умова тендерної документації, яку Скаржник вважає дискримінаційною наступна: Згідно з п.п.1 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями …. та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6). У п.5.2. Договору (Додаток 6 Договір 11-2 фасонні частини та фітинги), який кожен учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції заповненим та підписаним на знак погодження з усіма його умовами, зазначено наступне: - Умови поставки товару: 12 годин з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника. Скаржник не погоджується з правомірністю умов, зазначених Замовником у п.5.2 Договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації Замовника, та вважає їх незаконними, необґрунтованими і бажає оскаржити дані умови у зв’язку з наведеним нижче. Слід вказати, що зазначений Замовником у п.5.2. Договору строк поставки товару є надто коротким, який мало хто з потенційних учасників зможе дотриматися, що унеможливлює участь у даній закупівлі значного кола учасників, які не матимуть можливості поставити товар у такий короткий строк, встановлений Договором. Скаржник не матиме можливості виконати умови п.5.2 Договору та здійснити поставку товару протягом 12 годин з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника, бо має намір поставляти товар імпортного виробництва, строк поставки якого є значно довшим. На теперішній час, з урахуванням карантинних обмежень та тривалості митних процедур при завезенні товару на територію України, строк поставки товару імпортного виробництва є не менше, ніж 30 робочих днів. Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Скаржник вважає, що Замовником було порушено принцип недискримінації учасників, адже умови, зазначені Замовником у п.5.2 Договору є дискримінаційними, та такими, що значно звужують коло учасників та не дають можливість Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вимог Документації в частині зазначення дискримінаційних умов у Договорі, було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Із зазначеного вбачається, що тендерна документація Замовника є такою, що потребує внесення змін з метою виключення дискримінаційних умов, які перешкоджають можливості, зокрема, Скаржника, взяти участь у процедурі закупівлі. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення процедури закупівлі Міським комунальним підприємством «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА» у закупівлі UA-2021-03-11-003464-b. 3. Зобов’язати Міське комунальне підприємство «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА» внести зміни до тендерної документації у закупівлі UA-2021-03-11-003464-b, а саме: - у п.5.2. Договору (Додаток 6 Договір 11-2 фасонні частини та фітинги) зазначити наступні умови: «Умови поставки товару: 30 робочих днів з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника». Додатки: 1. Додаток 6 Договір 11-2 фасонні частини та фітинги
Дата розгляду скарги: 15.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.04.2021 16:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.04.2021 18:02
Автор: ТОВ "КСАНТОС", Роман Луценко +380631364634 tov.xanthos@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги Лоту 4

Номер: bbb38185153c4ddb9f871e898cef1c74
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-003464-b.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги Лоту 4
Вимога:
Додатком №4 тендерної документації від потенційних учасників Лоту 4 вимагається надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на території міста Херсона (підтвердити необхідними документами: свідоцтвом про право власності, договорами оренди зі всіма додатками і т. д.), проте для інших лотів дана вимога стосується всієї території України. Чим продукція Лоту 4 відрізняється за якимись показниками, що учасникам потрібно мати обладнання та матеріально-технічну базу САМЕ на території міста Херсона??? ВИМАГАЄМО внести зміни до ТД та визначити необхідність наявності обладнання та матеріально-технічної бази на території України за всіма Лотами!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні (обмежуючі) вимоги ТД

Номер: 5cb302e045934ad3add676863b1fdc05
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-003464-b.c1
Назва: Дискримінаційні (обмежуючі) вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 5.2 Додатку №6 та п. Додатку №3 до тендерної документації замовником зазначено наступні умови поставки товару: 12 годин з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника (Додаток №6) / протягом 12 годин (в т.ч. у вихідні та святкові дні) за усною або письмовою заявкою замовника (Додаток №3). Відповідно до вищевказаної вимоги, здійснити поставку продукції у такий стислий термін може лише учасник, який знаходиться у м. Херсон та найближчих містах, має у наявності на складах всю зазначену продукцію та працює без святкових, вихідних днів, що наводить на думку про можливу заангажованість Замовника стосовно конкретного учасника/виробника. Перелік продукції містить більше 400 товарних позицій та поставити таку кількість протягом 12 годин - це щось з області фантастики. Також, слід враховувати, що продукція, пропонована до постачання, може бути іноземного виробництва, що автоматично збільшує строки на виробництво та транспортування продукції та звертаємо Вашу увагу, що інші водоканали України зазначають у документація реальні терміни поставки, від 10 до 90 робочих днів, в залежності від переліку та загальної кількості предмету закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації у частині збільшення терміну поставки продукції. У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.