-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
М'ясо
Свинина (котлетне) свіже та охолоджене, філе куряче охолоджене
Завершена
396 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 980.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 10:47 - 23.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення пропозиції ФОП Ракович С.М.
Номер:
981539025d9044d2a422ce8a0c685d1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-001499-c.b2
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції ФОП Ракович С.М.
Вимога:
Шановний Замовник!
ФОП Ракович С.М. не погоджується з Вашим рішенням щодо відхилення його пропозиції, а саме:
1. Відповідно п. 1 Обґрунтування підстав відхилення Протоколу № 270 розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2021 року Замовник зазначає про відсутність у складі тендерної пропозиції ФОП Ракович С.М. інформації про наявність експлуатаційного дозволу на складське приміщення, або пояснення щодо його відсутності. Натомість у складі тендерної пропозиції ФОП Ракович С.М. у файлі «21. Довідка щодо реєстрації операторів ринку» на законодавчих підставах зазначена інформація щодо відсутності експлуатаційного дозволу та вказана інформація щодо державної реєстрації потужності ФОП Ракович С.М із наданням копії відповідного документа та інформація щодо експлуатаційних дозволів виробників товару за предметом закупівлі із наданням інформації, копій відповідних документів та посилання на відкриті реєстри Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів де Замовник має можливість перевірити зазначену інформацію.
Додатково у складі пропозиції ФОП Ракович С.М. було надано Погодження Держпродспоживслужби на отримання продукції за предметом закупівлі у виробників (постачальників) м’ясної продукції на 2021 рік, що посвідчує законність ведення господарської діяльності за умов наявності всіх необхідних документів, що надані Замовнику у складі тендерної пропозиції ФОП Ракович С.М.
2. Відповідно п. 1 Обґрунтування підстав відхилення Протоколу № 270 розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2021 року Замовник зазначає про відсутність у складі тендерної пропозиції ФОП Ракович С.М. акту, складеному за результатами проведення заходу державного контролю Держпродспоживслужби стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на складські приміщення, видані за 180 днів до подання пропозиції або таких актів на потужності виробника. Натомість у складі тендерної пропозиції ФОП Ракович С.М. у файлі «18. Акт державного контролю» наданий Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 14 від 12 березня 2021 року. Слід зазначити, що форма даного акту є уніфікованою та згідно законодавства не має іншої назви. Підтвердження тому є наявність документа з такою ж назвою у складі пропозицій інших учасників торгів, а саме: ФОП Дементьєва Ю.І та ТОВ «САВВА ГРУПП». Відповідно Додатку № 1 до тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції.
У відповідності до цієї вимоги Замовника ФОП Ракович С.М. надав у складі своєї пропозиції у файлі «18. Акт державного контролю» Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 14 від 12 березня 2021 року, що відповідає вимозі про надання акту отриманого не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції.
Обов’язковою умовою уніфікованого акту перевірки складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин є зазначення наявності експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації потужності оператора ринку. ФОП Ракович С.М. надав у складі своєї пропозиції у файлі «18. Акт державного контролю» Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 14 від 12 березня 2021 року в якому зазначено номер та дата державної реєстрації потужності на складське приміщення, що зазначено у листі про наявність у ФОП Ракович С.М. матеріально – технічної бази та технологій.
Таким чином, учасник ФОП Ракович С.М. надав всі необхідні документи, що вимагав Замовник у тендерній документації.
Керуючись своїм законним правом, ФОП Ракович С.М.. звертається до Замовника ще раз переглянути його пропозицію та скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Ракович С.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 271.pdf 13.05.2021 11:19
Дата подачі:
13.05.2021 07:42
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет Олександрійського геріатричного пансіонату з спеціальним відділенням ознайомився з документами, наданими ФОП Ракович С.М. та було прийняте рішення, яке зазначене у Протоколі №270. Якщо Ви не згодні з рішенням тендерного комітету, можете звернутись до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Щодо можливих поручень
Номер:
89cf000189e94f6e85c9fe6cfe7845da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-001499-c.c1
Назва:
Щодо можливих поручень
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником Олександрійський геріатричний пансіонат з спеціальним відділенням (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару «М'ясо», код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо.
Очікувана вартість – 396 000,00 грн. з ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-11-001499-c
Кінцева дата подання пропозицій – 27 березня 2021 року.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №257 від 01.01.2021, що опубліковано в системі Prozorro 01 квітня 2021 року (дата, коли ТОВ «САВВА ГРУПП» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір з ФОП Гребенюк О.О. (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 11.04.2021.
Скаржник, вивчивши зазначений протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція ФОП Гребенюк О.О. підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:
ПРИЧИНА ПЕРША
П.2.7. ч.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлює таку вимогу щодо надання документів учасників в складі пропозиції:
Оцінка тендерної пропозиції
2 Інша інформація 2.7. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. На погодження з вищезазначеним по даному пункту Учасники надають лист-згоду.
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Гребенюк О.О. такий лист не надала, як це вимагалось тендерною документацією.
Отже пропозиція ФОП Гребенюк О.О. – підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ПРИЧИНА ДРУГА
П.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлює, зокрема, вимогу до учасників стосовно надання документів:
«Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції;»
В складі пропозиції переможця міститься файл «6 акт держпродспожислужби склади».
Скаржник наголошує, що акт видано 20.12.2018, що в перерахунку на дні значить – 828 днів до дати розкриття пропозицій.
Отже пропозиція Гребенюк О.О. – підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ПРИЧИНА ТРЕТЯ
П.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлює, зокрема, вимогу до учасників стосовно надання документів:
«Свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) та довідку (и) про їх санітарну обробку на кожен із зазначених в листі транспортних засобів та документи, що підтверджують право використання цих(цього) транспортного(их) засобу(ів);»
В складі пропозиції ФОП Гребенюк О.О. відсутні довідки про обробку транспортного засобу.
Отже пропозиція ФОП Гребенюк О.О. – підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник наполягає на необхідності відхилення пропозиції ФОП Гребенюк О.О. на підставі суттєвих невідповідностей тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
На пiдставi викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-03-11-001499-c стосовно визначення Переможця.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця та дискваліфікувати ФОП Гребенюк О.О. у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-11-001499-c
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-11-001499-c
Директор Пономаренко О.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 09.04.2021 14:15
- Протокол 06 УО.pdf 12.04.2021 15:13
- Інформаія по скарзі, мясо.doc 16.04.2021 08:41
- Інформація по скарзі.pdf 16.04.2021 08:41
- Інформація по скарзі м'ясо.pdf 16.04.2021 09:26
- Протокол 265.pdf 05.05.2021 11:03
- Протокол 265.pdf 05.05.2021 11:11
- рішення від 13.04.2021 №7665+лист замовнику.pdf 14.04.2021 10:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22 04 2021 № 8820.pdf 23.04.2021 18:00
- рішення від 22.04.2021 №8820.pdf 27.04.2021 20:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 14:19
Дата розгляду скарги:
22.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 10:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2021 20:14
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2021 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасоване рішення про визначення ФОП Гребенюк О.О. переможцем закупівлі м'яса за процедурою відкритих торгів код ДК 021-2015-15110000-2 - М'ясо, № оголошення UA-2021-03-11-001499-с на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.