-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світлодіодний світильник для вуличного освітлення LED однолінзовий 50 Вт.; світлодіодний світильник для вуличного освітлення LED двохлінзовий 100 Вт.
Торги відмінено
753 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 765.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 765.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2021 10:43 - 23.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») На неправомірне рішення Замовника
Номер:
a7ac9b5da943408895ea5162f588681a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002805-b.a3
Назва:
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») На неправомірне рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
На неправомірне рішення Замовника
11.03.2021 Збаразьке міське комунальне підприємство по благоустрою "Добробут"
ЄДРПОУ 32807813 (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі товару за кодом ДК 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість – 753 000,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 27.03.2021 р.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 29.03.2021р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ 242 010,00 з ПДВ
ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ" 242 500,00 з ПДВ
ТОВ САН-ЛЕД 284 220,00 з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕЛ ЕНЕРГОАВТОМАТИКА" 480 000,00 з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" 480 060,00 з ПДВ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 494 883,00 з ПДВ
ФОП "ВОРОБЕЦЬ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ" 570 000,00 з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" 590 000,00 з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" 645 000,00 з ПДВ
ДП "Хідден" 700 000,00 з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" 751 716,00 з ПДВ
В вище зазначеній процедурі закупівлі Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ подає цю скаргу на незаконне рішення Замовника, з огляду на наступне.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 14.05.2021р. було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника - ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ відповідно до п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні Закупівлі».
Скаржник, детально ознайомившись з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 14.05.2021р. щодо розгляду тендерних пропозицій на поставку 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура , який завантажено Замовником в ЦБД Prozorro 11.03.2021 (надалі – Протокол), вважає його таким, що порушує права та законні інтереси ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, зважаючи на наступне.
Підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ відповідно до Протоколу, стало те, що:
« Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкриті торги ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ відповідно до п.2ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ для попередньої оцінки технічних, якісних характеристик предмета закупівлі був наданий світильник консольний LED PWL 50w 6500k Ip65- Platinum та світильник консольний LED PWL 100w 6500k Ip65- Platinum. Згідно висновків дослідно-випробувальної лабораторії світильники, котрі були надані, для вимірювання світлотехнічних параметрів не відповідають технічним характеристикам тендерної документації. Також запропоновані зразки не відповідають вимогам щодо тари та упаковки, відсутня заводська упаковка з незмивним маркуванням нанесеним на тару.»
Замовник всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації відхилив пропозицію ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та відповідно і вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ не погоджується з рішенням Протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Оскільки згідно умов тендерної документації Замовника, а саме відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
Додатком №3 ТД передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено «Якість даного товару повинна відповідати технічним вимогам та національним стандартам України. Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи: декларація про відповідність (завірена печаткою виробника).»
Згідно п.7 Додатку №3 ТД відповідність технічним та якісним характеристикам вимагається :«7. На підтвердження відповідності пропозиції необхідним технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник надає Замовнику наступні документи:- сканкопії паспорту, Декларації про відповідність Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та Технічному регламенту електромагнітної сумісності обладнання;
- якщо учасник торгів, не є виробником предмету закупівлі (дистриб’ютор, дилер, представник), він повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
• дистриб’юторський (дилерський) договір або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
• гарантійний лист на ім’я учасника від підприємства-виробника щодо надання гарантійних та інших зобов’язань, пов’язаних з поставкою даного виду продукції, завіреного у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.»
На виконання вимог ТД у складі пропозиції Скаржника міститься документи, які підтверджують необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:
- Декларація світильники (електромагнітна сумісність) копія.pdf
- Декларація світильники (електромагнітна сумісність) ФОП.pdf
- Декларація світильники (електромагнітна сумісність).pdf
- Декларації.pdf
- Гарантійний лист від виробника.pdf
- Декларація світильники (низьковольтне обладнання) ФОП.pdf
- Декларація світильники (низьковольтне обладнання).pdf
- Тех паспорта.pdf
- Сертификат дилера.pdf
- ПАСПОРТ консольний 50W.pdf
- ПАСПОРТ консольний 100W.pdf
- 70 Відповідність тех вимогам.pdf
- 69 Технічні вимоги.pdf
Отже, у тендерній документації Замовник не встановив умови щодо надання зразків, строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю - чи дійсно учасник надав зразки. У Протоколі замовник не розкрив інформацію і не надав докази того, що ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ надав зразки для випробувань по даній Закупівлі, на підставі яких його пропозицію було відхилено.
Отже, тендерна пропозиція учасника складається з документів, які учасник підготував на виконання вимог тендерної документації замовника, та подаються учасником через електронну систему закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім цього, статтею 31 Закону визначені підстави для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та / або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився.
Праналізувавши, зазначене вище, можемо дійти висновку, що зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже, невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до статті 31 Закону.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерною пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає Замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, Закон (ч.1 ст.25) чітко встановлює, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електрону систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм … та завантаження необхідних документів, що вимагається замовником у тендерній документації.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (ч.1ст.25).
Із вказаного сліє, що:
- тендерна пропозиція подається виключно в електронному вигляді;
- тендерна пропозиція подається виключно через електронну систему закупівель;
- тендерна пропозиція подається виключно шляхом завантаження електронних форм та документів.
Виходячи з Закону України «Про публічні Закупівлі», зразок товару, не підпадає під визначені Законом ознаки поняття «тендерна пропозиція» та не може вважатись документом тендерної пропозиції учасника.
Крім того, зразок товару не відповідає такій ознаці «тендерної пропозиції» як можливість завантаження в електрону систему.
Також, слід звернути увагу:
- зразки товару не є складовою Пропозиції Учасника згідно тендерної документації та у розумінні Закону.
Отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
В даному випадку Замовником також було порушено визначений ст..3 Закону основний принцип здійснення закупівель – принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції.
Враховуючи все вищевикладене, тендерну пропозицію ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ було неправомірно відхилено з порушенням ч.2 ст.19 Конституції України, ст..1ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.1ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В результаті дій Замовника можна зробити висновок про безвідповідальне та халатне ставлення до проведення закупівлі та свідомого порушення вимог чинного законодавства України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству в сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси у відповідності до статті 40 Конституції України.
Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
Вважаємо, що рішення протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 14.05.2021р. є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та чинному законодавству.
На пiдставi викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні Закупівлі» -.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення Рішення за Скаргою;
3. Визнати неправомірним рішення протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 14.05.2021р. та скасувати його;
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
5. Зобов’язати Замовника переглянути результати процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України та прийняти тендерну пропозицію суб’єкта оскарження.
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-11-002805-b
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_UA-2021-03-11-002805-b.docx 24.05.2021 10:40
- скарга_UA-2021-03-11-002805-b.pdf 24.05.2021 10:40
- рішення від 26.05.2021 № 11589 + лист Замовнику.pdf 27.05.2021 13:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 №12627.pdf 07.06.2021 18:32
- рішення від 04.06.2021 №12627.pdf 09.06.2021 17:48
- Сканировать10017.PDF 08.06.2021 12:36
- протокол №101.docx 10.06.2021 11:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2021 11:23
Дата розгляду скарги:
04.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2021 13:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2021 17:49
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2021 11:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12627-р/пк-пз від 04.06.2021року - скасувати протокольне рішення уповноваженої особи Збаразького міського комунального підприємства по благоустрою «Добробут» №81 від 14 травня 2021 р.,
Вимога
Є відповідь
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:
17ae0d366e6249f89473a06a843d4c63
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002805-b.c2
Назва:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Відповідно протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 14.05.2021р підставою для відхилення тендерної пропозиції скаржника стало викладене далі:
"Згідно висновків дослідно-випробувальної лабораторії світильники, котрі були надані, для вимірювання світлотехнічних параметрів не відповідають технічним характеристикам тендерної документації. Також запропоновані зразки не відповідають вимогам щодо тари та упаковки, відсутня заводська упаковка з незмивним маркуванням нанесеним на тару."
Згідно зі статтею 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо:
учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник;
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею17 цього Закону;
наявні підстави, зазначені в статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене, зразки товару не є складовою пропозиції учасника в розумінні Закону. Отже, невідповідність наданих зразків умовам документації чи їх ненадання не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
З огляду на вище наведене пропозиція скаржника була неправомірно відхилена замовником.
Таким чином, замовник може вимагати зразок товару, який має надати учасник, але відхилити пропозицію такого учасника після аукціону ЗА невідповідність зразка технічним, якісним або кількісним характеристикам предмета закупівлі не можна, адже такої підстави немає у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що в питаннях в ситуаціях, пов’язаних із ненанданням або невідповідністю зразків товару на етапі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, при розгляді пропозицій закупівлі до укладення договору Колегія АМКУ виходить зі змісту статей 25, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якими не передбачено можливості відхилення тендерної пропозиції Учасника через невідповідності зразка вимогам ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Добробут - копия.docx 18.05.2021 12:34
Дата подачі:
18.05.2021 12:34
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши зміст Вашої повторної вимоги Вих. № 117 від 17. 05. 2021 р. до закупівлі за ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодний світильник для вуличного освітлення LED однолінзовий 50 Вт.; світлодіодний світильник для вуличного освітлення LED двохлінзовий 100 Вт. ) (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі UA-2021-03-11-002805-b), повідомляємо, що відхиляємо її.
Одразу ж зазначаємо, що протоколом №81 від 14. 05. 2021 року ваша пропозиція була відхилена відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
f4483dde8811499b93ecefa1d6b9676a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-11-002805-b.a1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Найменування Замовника:
Збаразьке міське комунальне підприємство по благоустрою "Добробут"
Код ЄДРПОУ: 32807813
Місцезнаходження: 47302, Україна, Тернопільська область, Збараж, вул. Данила Галицького, 91
Найменування Скаржника/учасника: ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ Код ЄДРПОУ: 2874717059
Місцезнаходження: Україна, 70411, Запорізька обл., Запорізький р-н, село Володимирівське, ВУЛИЦЯ БЕГЄНОВА, будинок 11
Інформація про повідомлення про закупівлю:
Дата оголошення: 11.03.2021р.. UA-2021-03-11-002805-b
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ , далі «Учасник», розглянувши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 14.05.2021р. щодо розгляду тендерних пропозицій на поставку 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура , який завантажено Замовником в ЦБД Prozorro 11.03.2021 (надалі – Протокол), вважає його таким, що порушує права та законні інтереси ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, зважаючи на наступне. Підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ відповідно до Протоколу, стало те, що:
- Згідно висновків дослідно-випробувальної лабораторії світильники, котрі були надані, для вимірювання світлотехнічних параметрів не відповідають технічним характеристикам тендерної документації. Також запропоновані зразки не відповідають вимогам щодо тари та упаковки, відсутня заводська упаковка з незмивним маркуванням нанесеним на тару.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
Додатком №3 ТД передбачена інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено «Якість даного товару повинна відповідати технічним вимогам та національним стандартам України. Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи: декларація про відповідність (завірена печаткою виробника).»
Згідно п.7 Додатку №3 ТД відповідність технічним та якісним характеристикам вимагається :
«7. На підтвердження відповідності пропозиції необхідним технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник надає Замовнику наступні документи:
- сканкопії паспорту, Декларації про відповідність Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та Технічному регламенту електромагнітної сумісності обладнання;
- якщо учасник торгів, не є виробником предмету закупівлі (дистриб’ютор, дилер, представник), він повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
• дистриб’юторський (дилерський) договір або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
• гарантійний лист на ім’я учасника від підприємства-виробника щодо надання гарантійних та інших зобов’язань, пов’язаних з поставкою даного виду продукції, завіреного у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.»
Отже вивчивши Тендерну документацію можна дійти висновку що Замовник не встановив умови щодо надання зразків, строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник надав зразки), що створює умови для зловживань і суперечило принципу прозорості й частині 1 статті 3 Закону.
Враховуючи практику проведення закупівель згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), де замовники передбачають надання зразків, але учасники не надають зразків товару, посилаючись на те, що тендерна пропозиція подається виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих наведених вище зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
В даному випадку замовник зобов’язаний прийняти пропозицію ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ такою що відповідає Умовам Тендерної документації, а невідповідність поставленої продукції можливо довести лише в судовому порядку після підписання договору на закупівлю.
З огляду на вищенаведене, ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ вимагає негайно усунути порушення під час проведення закупівлі, шляхом перегляду та скасування рішення про дискваліфікацію ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству в сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси у відповідності до статті 40 Конституції України, у разі не виконання вищезазначеної вимоги, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету.
ФОП Притика О.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Добробут.docx 17.05.2021 17:14
- Вимога Добробут.PDF 17.05.2021 17:14
Дата подачі:
17.05.2021 17:14
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши зміст Вашої вимоги до закупівлі за ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодний світильник для вуличного освітлення LED однолінзовий 50 Вт.; світлодіодний світильник для вуличного освітлення LED двохлінзовий 100 Вт. ) (Далі- Товар) (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі UA-2021-03-11-002805-b), повідомляємо, що відхиляємо її.
Одразу ж зазначаємо, що ми жодним чином не обмежуємо конкуренцію та не дискримінуємо Учасників, і виключаємо усі корупційні прояви.
В тендерній документації не зазначалася вимога щодо надання зразків Товару, тому що це б порушувало норми законодавства в сфері публічних закупівель (ст.31 Закону) : «Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону….». З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, ми, на стадії кваліфікації Вас як переможця, попросили надати зразок Товару для підтвердження достовірної інформації щодо його технічної характеристики, проте дане наше прохання в жодному випадку не було вимогою, і не містило імперативної норми щодо обов’язковості надання Товару, а лише добровільний характер, тому Ви могли і відмовитися, але цього не зробивши, таки надали Товар.
Провівши його дослідження, виявлено, що інформація надана Вами в тендерній пропозиції не є достовірною, і в подальшому наша співпраця призвела би до розірвання договору, затягування закупівельного процесу та порушення репутації нашого підприємства, яке зобов’язане облаштувати благоустрій населених пунктів громади.
Крім цього, додатково повідомляємо, що змушені будемо скаржитися у відповідні органи та лишити негативні відгуки про Вашу діяльність на майданчиках щодо надання недостовірної інформації в тендерних пропозиціях.
Статус вимоги:
Відхилено