• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Завершена

190 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 955.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2021 10:31 - 17.03.2021 10:36
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне відхилення

Номер: 409f9e1556004beca984b25d83d77e33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-11-000563-a.c1
Назва: Незаконне відхилення
Вимога:
Відповідно до протоколу ПРОТОКОЛУ № 20 про розгляд пропозицій спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло та визначення переможця закупівлі від 25.03.21р. Уповноваженої особи Відділу освіти Глевахівської селищної ради (далі ПРОТОКОЛ) нашу пропозицію було відхилено «з наступних підстав: в оголошенні до предмету закупівлі чітко було вказано, що Товар має поставлятися з дотриманням норм холодового ланцюга,що також є необхідною вимогою до самого предмета закупівлі. Учасник у своїй тендерній пропозиції надав довідку про державну реєстрацію потужностей, в якій зазначено вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму.» Підхопивши ваш художній настрій при складанні ПРОТОКОЛУ у відповідь на вказане рішення повідомляємо наступне: 1. Формулювання «чітко було вказано» носить в кращому випадку художній характер і не є юридичним терміном в тому сенсі, що жоден діючий нормативно-правовий акт українського законодавства не визначає суті даного поняття і, відповідно, не встановлює об’єктивних критеріїв відповідності чи невідповідності такій «чіткості вказаності», а відтак це формулювання не може бути юридичною, тобто законною, підставою для відхилення нашої пропозиції позаяк є абсолютно суб’єктивним трактуванням, які спираються виключно на суб’єктивні внутрішні переконання автора даного ПРОТОКОЛУ, які очевидно не відповідають принципу добросовісної конкуренції під час проведення даної закупівлі. Крім того, така необ’єктивність відхилення підтверджується тим, що уповноважена особа не посилається і не може послатися на конкретний пункт тендерної документації, який ми нібито порушили при подачі нашої тендерної пропозиції 2. Замовником в пункті 14.3. «Документи, які учасник подає у складі пропозиції в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару через систему електронних закупівель ( Прошу звернути увагу Уповноважену особу, що ми при обгрунтуванні своєї юридичної позиції посилаємося на цілком визначений пункт тендерної документації, а не на власні побажання і переконання, що радили б і представникам замовника. Адже це є загальноприйнятим стандартом при складанні юридично значущих документів, зокрема таких як Протокол відхилення. Саме допримання цього принципу при складанні відповідних документів і надає їм юридичної сили, а в іншому випадку робить їх нікчемними і незаконними) було визначено перелік відповідних документів, при цьому цей список є вичерпним адже останній підпункт даного пункту було завершено крапкою і не закінчувався скороченнями типу «і т.д.», «і т.п.», «etc». Відтак, виходячи з юридичного аналізу Тендерної документації і азів формальної логіки а також семантики, можна зробити лише один і абсолютно однозначний висновок, що для задоволення всіх вимог Замовника і визначення нас переможцями, ми, як учасник закупівлі, повинні були подати виключно ті документи, які були вказані у пункті 14.3. і жодних інших. Такі документи відповідної форми були подані. Навіть більше, були подані додатково документи, зокрема «Довідка про вимоги» 3. Нами в складі тендерної пропозиції було подано «Довідку про вимоги», відповідно до якої ми погодилися поставити товар у відповідності до Технічні вимог Замовника і зокрема гарантували постачання товару з дотриманням норм холодового ланцюга, чим підтвердили факт дотримання холодового ланцюга при постачанні. Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що при проведенні даної закупівлі є очевидною корупційна складова і відверте порушення принципу добросовісної конкуренції і порушення наших прав як учасника закупівлі, а тому на усунення такого порушення ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції і визнання переможцем ПАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" як незаконне. 2. Визнати нас переможцем закупівлі. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо подавати заяву до ДАСУ з метою проведення моніторингу даної закупівлі на предмет нецільового використання бюджетних коштів службовою особою, а так само здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням всупереч Бюджетному кодексу України чи закону про Державний бюджет України на відповідний рік і притягнення до відповідальності винних осіб за відповідною статтею, а також будемо звертатися до суду
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В технічних умовах до предмету закупівлі, а саме п.5 вказано - Предмет закупівлі постачається у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування та холодового ланцюга. Також вказано, в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації . В документах про матеріально – технічну базу учасника ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" чітко прописано, що учасник може здійснювати діяльність пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму. Що прямо суперечить технічним умовам. В своїй скарзі учасник не вказав і не спростував, які саме порушення законодавства допустив замовник при відхилені їх тендерної пропозиції. Тому скарга задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.03.2021 20:10