-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 - Нафта і дистиляти
бензин та дизельне паливо
Завершена
1 328 283.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 641.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 641.42 UAH
Період оскарження:
06.04.2017 10:21 - 24.04.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
9db3c71a7813479aac10b58da3ea1a14
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-000224-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
06.04.2017 року Комунальною установою “Одеська обласна клінічна лікарня” (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про закупівлю Нафти і дистиляти ( UA – 2017-04-06-000224-а) шляхом проведення відкритих торгів (Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”:09130000-9 ).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Катран» (Скаржник) вирішило взяти участь у вищевказаних торгах через електронну систему закупівель.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» скаржник підготував та подав необхідний пакет документів передбачений документацією конкурсних торгів по предмету закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, Протоколом №4 Засідання тендерного комітету від 11.05.2017 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Катран», як таку, що не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Замовником зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та міст ити власноручний підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.*( Формальною помилкою вважається помилка допущена на сторінках, а саме: відсутність нумерації сторінок , підписів, печаток на окремих документах , технічні помилки та описки не більше ніж у п’яти випадках).
Проте, в порушенні зазначеного. Учасником в наданій тендерній пропозиції було допущено більш ніж п’ять помилок, а саме відсутність нумерації сторінок, власноручного підпису та печать уповноваженої посадової особи Учасника на більше ніж у п’яти випадках, що в свою чергу суперечить вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п.1.1 Таблиці 1 Додатка 2, тендерної документації, замовником визначено обов'язкове надання Учасником в тендерній пропозиції: «Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника' власного чи орендованого автотранспорту та складів.»
Учасником в тендерній пропозиції було надано Договір оренди складських приміщень (ємкостей) для зберігання нафтопродуктів № 2 від 01.01.2017 року (далі- Договір), однак, наданий документ не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки, відповідно до п.1.4 Розділу 1 «Загальні положення» Договору «Предмет оренди вважається переданим в орендне користування за цим Договором з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі» та згідно з п.7.6. Розділу 7 «Прикінцеві положення» Договору «Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними і мають юридичну силу, у разі якщо вони викладені у письмовій формі, підписана Сторонами та скріплена їх печатками частинами», тобто Акт прийому- передачі є невід’ємною частиною договору, проте Учасником не було надано Акт прийому-передачі. у зв’язку з чим Учасник не підтвердив факт наявності в нього власного чи орендованого складу(-ів).
3. Згідно з Додатком 5 тендерної документації, Замовником зазначено обов’язкове надання Учасником в тендерній пропозиції: «Лист - згоду на обробку персональних даних про Учасника процедури закупівлі та лист - згоду на обробку персональних даних про службову ( посадову ) особу Учасника процедури закупівлі».
Учасником в тендерній пропозиції було надано лист - згоду на обробку персональних даних про службову ( посадову ) особу Учасника процедури закупівлі, однак, в наданому документі не було зазначено Прізвище, Ім’я, по батькові службової (посадової) особи Учасника та його місце проживання, у зв’язку з чим Тендерний комітет КУ «ООКЛ» не має можливості встановити на яку особу було надано лист-згоду на обробку персональних даних.
Також, 11.05.2017 року Замовником через електронну систему на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено Протокол № 7 засідання тендерного комітету, згідно з яким було вирішено за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції визначити переможцем ТОВ ІДЖІ ГРУП”, а також було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Однак, з вищевказаним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катран» не можливо погодитися, з наступних підстав.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.Згідно з умовами вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 вищевказаного Закону України тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
В порушення вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ “Катран”.
ТОВ “Катран” не погоджується з рішенням тендерного комітету від 11.05.2017 року, оскільки Згідно з умовами Розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» подання тендерної пропозиції не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальної помилки — відсутність нумерації сторінки, підпису, печатки на окремих документах, технічної помилки та описки не більш ніж у у п’яти випадках. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити власноручний підпис уповноваженої службової (посадової) особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки. Сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які є оригіналами, що видані іншими організаціями (підприємствами, установами, або посвідчені нотаріально, не потребують підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
Таким чином, ТОВ “Катран” не порушувало умови вищевказаного Розділу, оскільки всі сторінки пронумеровані, підписані і скріплені печаткою, що чітко видно на всіх документах, які завантажені на сайті. Не мають підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника тільки оригінали документів (видані іншими організаціями), що також не суперечить умовам подання тендерної пропозиції.
Також слід зазначити, що ТОВ “Катран” не погоджується в частині рішення тендерного комітету стосовно ненадання Акта приймання-передачі, який на думку Замовника є невід`ємною частиною Договору оренди. Однак, це рішення є незаконним, необгрунтованим та таким, що порушує права Скаржника, оскільки на вимогу Замовника учасником ТОВ «Катран» було надано чинний на дату подання Договір оренди складських приміщень (емностей) для зберігання нафтопродуктів №2 від 01.01.2017 року, який відповідає усім вимогам замовника, оскільки в Додатку 2 Документів для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям в Таблиці 1 не було вказано щодо надання додатків до договору. Однак, у разі необхідності, надаємо копію Акта прийому передачі.
Додаток: акт приймання-передачі складських приміщень (ємностей) для зберігання нафтопродуктів від 01.01.2017 року на 1 арк.
Стосовно посилання Замовника про те, що в листі-згоді на обробку персональних даних про службову (посадову) особу Учасника процедури закупівлі не було зазначено Прізвище, Ім’я, по батькові цієї службової (посадової) особи та його місце проживання, повідомляємо, що ТОВ “Катран” вказано юридичну особу, а не фізичну особу, тобто це є технічною помилкою і ніяк не впливає на основний критерій оцінки — “Ціна”. Крім того, слід зазначити, що ТОВ “Катран” було надано довідку про уповноважену службову особу, яка має представляти інтереси Товариства (а.с. 17) та належним чином завірена копія паспорту цієї особи (а.с.27-35). Таким чином за наданими документами ТОВ “Катран” можливо встановити особу на яку видано лист-згоду.
Повторно надаємо: Довідку про уповноважену службову особу, яка має представляти інтереси ТОВ “Катран” на 1 арк. та копію паспорту цієї особи на 9 арк.
Таким чином, вважаємо, що ТОВ “Катран” було надано належним чином оформлену тендерну пропозицію.
Також слід зазначити, що у гарантійному листі переможця ТОВ “ІДЖІ ГРУП” відсутній вихідний номер та дата реєстрації, що є суттєвою помилкою і суперечить вимогам, викладеним у Додатку 2 Таблиці 2.
Крім того, відповідно до Додатку 2 Таблиці 1 (п.1) Замовник вимагав у своїй тендерній документації вимагав від учасників надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару та копії підтверджуючих документів, тобто копії договорів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту для поставки товару та складів для зберігання товару. Однак, переможцем ТОВ “ІДЖІ ГРУП” надані договори оренди транспортних засобів, які не пристосовані для перевезення нафтопродуктів, а саме: Договір оренди транспортного засобу від 12.10.2016 року на автомобіль марки VOLKSWAGEN, типу — ВАНТАЖОПАСАЖИРСЬКИЙ-В та Договір оренди транспортного засобу від 13.06.2016 року на автомобіль марки ВАЗ, типу — ЛЕГКОВИЙ СЄДАН. Стосовно наявності складів ТОВ “ІДЖІ ГРУП” було надано Договір суборенди від 03.04.2017 року на нежитлове приміщення загальною площею 25 кв.м., що підтверджує факт того, що вказані приміщення не пристосовані для зберігання нафтопродуктів.
Також слід звернути увагу на те, що єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника.
Згідно протоколу розкриття торгів вбачається, що у ТОВ “Катран” більш вигідніша тендерна пропозиція, яка складає 1 027 360,00 грн. ніж у переможця ТОВ “ІДЖІ ГРУП” (1 160 640,00 грн.), що заощаджує Державні кошти у сумі 133 280,00 грн!!!.
За таких підстав, вважаємо, що рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету від 11.05.2017 року є незаконним, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинному законодавству України.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України “Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Визнати рішення Комунальної установи ““Одеська обласна клінічна лікарня” від 11.05.2017 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катран», ЄДРПОУ: 32935905, за предметом закупівлі 09130000-9 Нафти і дистиляти ( UA – 2017-04-06-000224-а) шляхом проведення відкритих торгів незаконним та скасувати його.
3.Витребувати тендерні пропозиції всіх учасників в оригіналі, дослідити їх та встановити правомірність рішення тендерного комітету Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катран» та скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 11.05.2017 року щодо визначення переможця процедури відкритих торгів — ТОВ “ІДЖІ ГРУП”.
4.Зобов’язати Замовника переглянути результати процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та з дотриманням чинного законодавства України і прийняти рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів — ТОВ “Катран”.
5.Зобов’язати Комунальну установу “Одеська обласна клінічна лікарня” укласти з ТОВ «Катран» договір про закупівлю.
Додатки:
-Підтвердження сплати за подання скарги (Платіжне доручення №6699 від 16.05.2017р.)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга та платіжне доручення 17.05.2017 17:22
- рішення від 19.05.2017 № 3054+лист Замовнику.pdf 19.05.2017 21:39
- рішення 3598 від 07.06.2017.pdf 12.06.2017 21:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2017 17:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2017 21:13
Вимога
Є відповідь
Вимагаю дискваліфікації ТОВ "ІДЖІ ГРУП" -- ПОДАНА НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ
Номер:
ab5b394ae6e0408ab3f001529d38a760
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-000224-a.b1
Назва:
Вимагаю дискваліфікації ТОВ "ІДЖІ ГРУП" -- ПОДАНА НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ
Вимога:
Надана ТОВ "ІДЖІ ГРУП" довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази МІСТИТЬ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ, оскільки жодного договору щодо посередницької діяльності зазначеним товариством з ТОВ "КАТРАЛ ОІЛ" не укладалось. ЗВЕРТАЮ УВАГУ на те, що 17.10.2016 року між ТОВ "КАТРАЛ ОІЛ" (Постачальник) та ТОВ "ІДЖІ ГРУП" (Покупець) був укладений договір поставки нафтопродуктів № 1174, однак ТОВ "ІДЖІ ГРУП" жодного літру нафтопродуктів станом на 12.05.2017р. у ТОВ "КАТРАЛ ОІЛ" не купило.
Крім того, Замовник у своїй тендерній документації вимагав від учасників надати договір оренди складу. Оскільки, предметом закупівлі є нафтопродукти, а ні олівці чи пензлики - відповідно постачальником повинен бути наданий договір оренди СКЛАДУ НАФТОПРОДУКТІВ, а також БЕНЗОВОЗІВ.
Натомість переможцем надані договори оренди транспортних засобів, які не пристосовані для перевозки нафтопродуктів, а договір суборенди складу (нежитлового приміщення) також не дає можливості зберігати нафтопродукти.
Надумані підстави для дискваліфікації ТОВ "КАТРАЛ ОІЛ", а також залишення Замовником без уваги суттєвих недоліків пропозиції переможця визивають сумніви в неупередженості та в не зацікавленості посадових осіб Замовника.
Вимагаю дискваліфікації ТОВ "ІДЖІ ГРУП".
У РАЗІ ЗАЛИШЕННЯ ВИМОГИ БЕЗ РЕАГУВАННЯ НАМИ БУДУТЬ ПОДАНІ СКАРГИ ДО "АМК УКРАЇНИ", А ТАКОЖ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 15.05.2017 10:01
Дата подачі:
12.05.2017 12:27
Вирішення:
Відповідно до Вашої Скарги № UA-2017-04-06-000224-a.b1 від 12.05.2017 року, КУ «Одеська обласна клінічна лікарня» надає наступну інформацію:
Пунктом 1.1. Таблиці 1 Додатка 2 тендерної документації, Замовником визначено, що Учасник в тендерній пропозиції повинен надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів»
Відповідно до вищезазначеної вимоги ТОВ «ІДЖІ ГРУП» для підтвердження наявності складу надали Договір Суборенди від «03» квітня 2016 року (далі-Договір 1) та Акт здачі-приймання Приміщення в Суборенду від «05» квітня 2016, де зазначається, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» отримує в оренду нежитлове приміщення загальною площею 25 м2.
Приміткою № 3 п. 1.1. Таблиці 1 Додатка 2 тендерної документації, Замовник зазначає, що: «Наявність у Учасника орендованого складу (складів) може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди(суборенди) складського приміщення або договору (договорів) про надання послуг зберігання.», тобто, наданий ТОВ «ІДЖІ ГРУП» Договір 1 є чинним та відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для підтвердження наявності автотранспорту ТОВ «ІДЖІ ГРУП» надали Договір оренди транспортного засобу від «12».10.2016 року (далі-Договір 2) та Акт приймання передачі до Договору 2 від «12» жовтня 2016 року, Договір оренди транспортного засобу від «30» червня 2016 року (далі-Договір 3) та Акт приймання передачі до Договору 3 від «30»червня 2016 року та Договір про надання транспортних послуг № 53 від «10» квітня 2017 року (далі-Договір 4).
Приміткою № 2 п. 1.1. Таблиці 1 Додатка 2 тендерної документації, Замовник зазначає, що: «Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією ( копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.», тобто, надані ТОВ «ІДЖІ ГРУП» Договори 2,3,4 є чинними та відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Довідка про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару (далі-Довідка) складається у довільній формі, відповідальність за неправдиву інформацію несе лише Учасник, також додатково повідомляємо, що в наданій Довідці від ТОВ «ІДЖІ ГРУП» зазначено, що Учасник здійснює посередницьку діяльність через мережі АЗС «Укр-петроль», «МАХХОIL», «АМІК», «WOG», «ОККО», «Sun oil», «Mustang», «Катрал», тобто не зазначає жодних відносин з ТОВ «КАТРАЛ ОІЛ».
Додатково повідомляємо: Замовник не вимагає від Учасників надання, саме «Договору оренди складу нафтопродуктів» та/або «Договору оренди бензовозів», у зв’язку з тим що, це призводе до звуження кола осіб, які прийматимуть участь у процедурі закупівлі та класифікується Законом України «Про публічні закупівлі», як «дискримінація учасників».
Статус вимоги:
Задоволено