-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Футболки з нанесенням двостороннього логотипу
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2017 10:41 - 06.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
не відповідає вимогам тендерній документації Замовника
Номер:
9f4468c7ac9e4f0783015d4e347a47e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-25-000135-c.c1
Назва:
не відповідає вимогам тендерній документації Замовника
Вимога:
ФОП Серб Павло Павлович
- У складі довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відсутні дані про наявність власних або орендованих приміщень, які будуть залучатися для виконання договору – дата укладення, номер і строк дії договору (іншого документу), що підтверджує право на користування приміщеннями, площа приміщень, фотографія студії, у якій планується надавати послуги.
- В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відсутні наступні документи: скан копії накладних (актів приймання-передачі товару), за зазначеними договорами з відсутніми зауваженнями з боку Покупця. Також З трьох поданих договорів, один тільки відповідає предмету закупівлі Замовника, інші два не мають ніякого відношення до предмету закупівлі, тому вони не є дійсні.
- Наданий сертифікат не підтверджений ні одним документом що надавав би право користуватися ним, а саме: копія договору між постачальником на якого оформлений сертифікат якості, або супровідний лист в якому вказувалось постачальником футболок право на користування учаснику ФОП Серб Павлу Павловичу. Тому даний сертифікат не є дійсним оскільки він міг бути завантажений з будь-якого інтернет ресурсу та не давати гарантії що футболки будуть закуплятись в постачальника на якого оформлений сертифікат якості.
- Також не всі копії в тендерній пропозиції були завірені належним чином.
Відповідно п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділу 5 «Документації Замовника», Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо:
2. Відхилити тендеруі пропозицію: ФОП Серб Павла Павловича, по вище вказаній процедурі закупівлі, як таку що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку пропозиції ФОП Бондаренко Дмитра Анатолійовича.
Також по вище зазначеному порушені, направлялося звернення Замовнику рекомендованним листом від ФОП Бондаренко Д.А., на яке досі немає відповіді.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-роз'яснення 02.06.2017 16:54
Дата подачі:
29.05.2017 14:19
Вирішення:
Шановний Дмитро Анатолійович!
Розглянувши Ваше Звернення до Замовника за роз'ясненнями від 29.05.2017 р, 14:19. ID: UA-2017-04-25-000135-c.c1 повідомляємо про наступне:
Згідно вимог ч.1, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно вимог ч.4, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозиції замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерній документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважаються найбільш економічно вигідною.
Згідно вимог ч.3, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно нашого випадку варто зазначити що пропозиція від ФОП Бондаренко Д.А. не розглядалась КУ «ПК «Молодіжний» з причини наявності двох більш економічно вигідних пропозицій. Таким чином, у відповідності до ч.3, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», КУ «ПК «Молодіжний» не зобов’язаний надавати аргументовані роз’яснення за Звернення до Замовника за роз'ясненнями від 29.05.2017 р, 14:19. ID: UA-2017-04-25-000135-c.c1, що ніякому разі не позбавляє Вас, як учасника, оскаржити рішення КУ «ПК «Молодіжний», як замовника у Органі оскарження у відповідності до чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
не відповідає вимогам тендерній документації Замовника
Номер:
4e376a490cdd4725b1d36ed0994ba2db
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-25-000135-c.b2
Назва:
не відповідає вимогам тендерній документації Замовника
Скарга:
ФОП Серб Павло Павлович
- У складі довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відсутні дані про наявність власних або орендованих приміщень, які будуть залучатися для виконання договору – дата укладення, номер і строк дії договору (іншого документу), що підтверджує право на користування приміщеннями, площа приміщень, фотографія студії, у якій планується надавати послуги.
- В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відсутні наступні документи: скан копії накладних (актів приймання-передачі товару), за зазначеними договорами з відсутніми зауваженнями з боку Покупця. Також З трьох поданих договорів, один тільки відповідає предмету закупівлі Замовника, інші два не мають ніякого відношення до предмету закупівлі, тому вони не є дійсні.
- Наданий сертифікат не підтверджений ні одним документом що надавав би право користуватися ним, а саме: копія договору між постачальником на якого оформлений сертифікат якості, або супровідний лист в якому вказувалось постачальником футболок право на користування учаснику ФОП Серб Павлу Павловичу. Тому даний сертифікат не є дійсним оскільки він міг бути завантажений з будь-якого інтернет ресурсу та не давати гарантії що футболки будуть закуплятись в постачальника на якого оформлений сертифікат якості.
- Також не всі копії в тендерній пропозиції були завірені належним чином.
Відповідно п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділу 5 «Документації Замовника», Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо:
2. Відхилити тендеруі пропозицію: ФОП Серб Павла Павловича, по вище вказаній процедурі закупівлі, як таку що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку пропозиції ФОП Бондаренко Дмитра Анатолійовича.
Також по вище зазначеному порушені, направлялося звернення Замовнику рекомендованним листом від ФОП Бондаренко Д.А., на яке досі немає відповіді.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення.pdf 29.05.2017 14:33
- рішення від 01.06.2017 № 3487.pdf 01.06.2017 20:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2017 14:33
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2017 20:25