• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція частини радіологічного відділення КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради з встановленням медичного лінійного прискорювача та КТ в м. Житомир, вул. Фещенко - Чопівського 24/4» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

19 203 654.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 019.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 17:56 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування переможця

Номер: 274dc8e440164ca38d489b0f448a5643
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-011549-b.c2
Назва: Вимога щодо скасування переможця
Вимога:
ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» не згоден з оголошенням ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" переможцем тендеру згідно Протоколу розкриття, опублікованого 01.04.2021 р. , оскільки вважає тендерну пропозицію такого учасника такою, що не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав. 1. У пропозиції учасника відсутня сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу V тендерної документації. Відповідно до тлумачення словосполучення «Посвідчення особи», наданого Юридичною енциклопедією : [у 6 т.] / ред. кол. Ю. С. Шемшученко (відп. ред.) [та ін.]. — К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 2002. — Т. 4 : Н — П. — 720 с. — ISBN 966-7492-04-4. (https://leksika.com.ua/19841217/legal/posvidchennya_osobi): «Посвідчення особи - офіц. документ установленого зразка, що посвідчує особу власника, якому він виданий. Обов'язковими реквізитами П. о. є: номер, прізвище, ім'я, по батькові, фотокартка, підпис власника, підпис відп. посадової особи, печатка установи, яка видала посвідчення, дата видачі тощо. В необхідних випадках вказуються ін. відомості, напр., звання (вчене, військове, спеціальне), посада.» В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" відсутнє посвідчення внутрішнього аудитора. Наявне в складі пропозиції свідоцтво про те, що Слесар О.П. пройшов певні навчання (файл «61. Посвідчення.pdf») не може бути визнане як належне виконання умов тендерної документації про надання посвідчення внутрішнього аудитора, бо не посвідчує особу власника та не має необхідних реквізитів, не видано ТОВ «Альтернатива-В». Таким чином в цій частині тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" не відповідає тендерній документації замовника, але не була ним відхилена. Замовник не вказав на відсутність такого документу у складі пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" як на підставу відхилення тендерної пропозиції цього учасника та оголосив його переможцем. Хоча саме відсутність вищевказаного документу стало підставою для відхилення нашого Товариства згідно протоколу № 92 від 30.03.2021 р. Це свідчить про дискримінаційний підхід замовника до розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, що є порушенням положень п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: ..недискримінація учасників та рівне ставлення до них…» 2. Для підтвердження того, що учасник може виконати роботи, що є предметом закупівлі, Замовник в п. 2 розділу V тендерної документації вимагав надати кольоровий скан з оригіналу сертифіката «Система управління якістю. Вимоги» згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. Переможець надав копію сертифіката на систему менеджменту якістю, але стосовн сфери, що не відноситься до предмету закупівлі: виробництво радіаторів, котлів, надання консультативних послуг, тощо, але не будівельних робіт. До речі й основний вид діяльності такого учасника також визначений як виробництво радіаторів та котлів, і серед його видів діяльності згідно наданого Витягу з ЄДР взагалі відсутні будівельні роботи. Це підтверджує невідповідність учасника тендерній документації та ставить під сумнів його можливість виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про оголошення ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відносно першого твердження, повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 7 пункту 2 Розділу V тендерної документації зазначається, що у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. Водночас, чинним законодавством не конкретизується визначення терміну «посвідчення», однак, за загальним правилом, під «посвідченням» розуміють офіційний документ, який містить короткі відомості про особу та підтверджує окремий факт її біографії. До такого документу і відноситься свідоцтво внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. У згаданому файлі «61. Посвідчення.pdf» ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" було надано свідоцтво, видане на ім'я Слесара Олександра Петровича – головного інженера ТОВ «Альтернатива-В», у якому зазначається, що даний працівник здобув компетентність на виконання функцій внутрішнього аудитора систем управління якістю за стандартами. Таким чином, учасником ТОВ «Альтернатива-В» було виконано вимоги вищевказаного пп.7 п. 2 Розділу V тендерної документації. Відносно другого твердження, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо відповідності сфери діяльності Учасника (відносно якої було проведено оцінку на відповідність її системі менеджменту якості) характеру робіт за предметом закупівлі. Так само, не встановлено і вимог щодо відповідності основного виду діяльності Учасника за класифікаторами видів економічної діяльності предмету закупівлі. Підсумовуючи вищевказане, інформуємо, що зазначені у вимозі зауваження не можуть бути причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В". Відповідно, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування відхилення пропозиції учасника

Номер: 25c46a51d826473fa7b057bb898071de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-011549-b.b1
Назва: Вимога щодо скасування відхилення пропозиції учасника
Вимога:
ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» не згоден з відхиленням його тендерної пропозиції згідно Протоколу розкриття, опублікованого 30.03.2021 р. Так, відповідно до протоколу № 92 від 30.03.2021 р., підставами для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства стали наступні обставини: «1. У пропозиції учасника в підсумковій відомості pecypciв відсутні будівельні машини та механізми, що суперечить вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п. 4.1 та не відповідає вимогам п.6 Розділу III тендерної документації. Будь-яку заміну або вилучення зі складу кошторисної норми одиниці будівельної техніки (машин та механізмів) має бути обґрунтовано згідно п. 6.2.1.5. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. 2. У пропозиції учасника відсутня сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу V тендерної документації.» По першому пункту слід вказати, що ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 56/1 від 22.03.2021 р. щодо експлуатації будівельних машин та механізмів (файл «Довідка буд маш і механ.pdf») в якій вказав, що при виконанні робіт, що є предметом закупівлі по тендеру, не планує залучати будівельні машини та механізми, і тому не буде включати вартість їх експлуатації в розрахунку договірної ціни. Саме тому у відомості ресурсів, наданої Товариством в складі тендерної пропозиції, і не вказані такі будівельні машини та механізми. В п. 41. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, на який здійснено посилання в Протоколі № 92, вказано, що виконавець повинен враховувати у складі витрат заробітну плату (основну та додаткову) робітників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість матеріалів, виробів, конструкцій, які буде використовувати. Таким чином при відсутності використання механізмів, вартість її експлуатації відповідно не повинна відображатися в складі витрат. В п.6 Розділу III тендерної документації, на який також посилається замовник в протоколі № 92, також не має жодних вимог щодо обов’язкового використання будівельних машині механізмів. Отже, це не є порушенням ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 та тендерної документації, оскільки ні ДСТУ, а ні тендерна документація не встановлює обов’язку учасника щодо виконання тих чи інших видів робіт саме за допомогою конкретних механізмів. Саме тому учасник, попри наявність певної техніки, має право самостійно визначати в який спосіб виконувати ті чи інші роботи, в тому числі і за допомогою ручної праці. За таких умов відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» з цієї підстави є необґрунтованою та протиправною. По другому пункту слід вказати, що відсутність кольорового скану посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю в складі тендерної пропозиції є формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, в складі тендерної пропозиції нами було надано кольоровий скан сертифікату системи менеджменту якості в сфері будівництва житлових та нежитлових будівель, підписаного Директором органу сертифікації та завіреного печаткою. QR-код на такому скані сертифікату дає можливість перевірити дійсність сертифікату будь-якій особі. При цьому дійсність такого сертифікату чи будь-які інші його умови не ставляться в залежність від посвідчення внутрішнього аудитора, така інформація не має жодного значення ні для товариства, ні для третіх осіб. Більш того жодний нормативний акт не передбачає наявність та складання підприємством такого виду документу як посвідчення аудитора, з якого можна зняти кольоровий скан для надання у тендері. А значить учасник не зобов’язаний надавати в складі тендерної документації той документ, що не передбачений жодним нормативним актом. Отже, жодної можливості виконати такий пункт тендерної документації за законодавством підприємство не мало. У разі, якщо Замовник все ж таки наполягатиме на обов’язковості виконання даного пункту тендерної документації, то інший учасник тендеру, ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В", також не надало в складі своєї тендерної пропозиції кольорового скану саме посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю. Наявне в складі пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" свідоцтво про те, що Слесар О.П. пройшов певні навчання (файл «61. Посвідчення.pdf») не може бути визнане я належне виконання умов тендерної документації про надання посвідчення внутрішнього аудитора з таких підстав. Відповідно до тлумачення словосполучення «Посвідчення особи», наданого Юридичною енциклопедією : [у 6 т.] / ред. кол. Ю. С. Шемшученко (відп. ред.) [та ін.]. — К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 2002. — Т. 4 : Н — П. — 720 с. — ISBN 966-7492-04-4. (https://leksika.com.ua/19841217/legal/posvidchennya_osobi): «Посвідчення особи - офіц. документ установленого зразка, що посвідчує особу власника, якому він виданий. Обов'язковими реквізитами П. о. є: номер, прізвище, ім'я, по батькові, фотокартка, підпис власника, підпис відп. посадової особи, печатка установи, яка видала посвідчення, дата видачі тощо. В необхідних випадках вказуються ін. відомості, напр., звання (вчене, військове, спеціальне), посада.» В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" відсутнє посвідчення внутрішнього аудитора. Наявне в складі пропозиції свідоцтво про те, що Слесар О.П. пройшов певні навчання (файл «61. Посвідчення.pdf») не може бути визнане як належне виконання умов тендерної документації про надання посвідчення внутрішнього аудитора, бо не посвідчує особу власника та не має необхідних реквізитів, не видано ТОВ «Альтернатива-В». Таким чином в цій частині тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" не відповідає тендерній документації замовника. При цьому замовник закупівлі не вказав на відсутність такого документу як на підставу відхилення тендерної пропозиції цього учасника та оголосив його переможцем. Це свідчить про дискримінаційний підхід замовника до розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, що є порушенням положень п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: ..недискримінація учасників та рівне ставлення до них…» На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. По-перше: згідно п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 будь-яка заміна або вилучення машин та механізмів зі складу норми може мати місце лише з об'єктивних причин та бути економічно обґрунтованою. Проведення реконструкції будівлі, що включає в себе демонтажні роботи, влаштування залізобетонних, металевих конструкцій, свердління, пробивання гнізд, отворів, борозен і т.д., без жодного механізму є порушенням технології виконання будівельних робіт та свідчить про штучне заниження ціни тендерної пропозиції учасника торгів. По-друге: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 7 пункту 2 Розділу V тендерної документації зазначається, що у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. Водночас, чинним законодавством не конкретизується визначення терміну «посвідчення», однак, за загальним правилом, під «посвідченням» розуміють офіційний документ, який містить короткі відомості про особу та підтверджує окремий факт її біографії. До такого документу і відноситься свідоцтво внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. У згаданому файлі «61. Посвідчення.pdf» ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" було надано свідоцтво, видане на ім'я Слесара Олександра Петровича – головного інженера ТОВ «Альтернатива-В», у якому зазначається, що даний працівник здобув компетентність на виконання функцій внутрішнього аудитора систем управління якістю за стандартами. Таким чином, учасником ТОВ «Альтернатива-В» було виконано вимоги вищевказаного пп.7 п. 2 Розділу V тендерної документації. Таким чином, підстави для скасування рішення про відхилення учасника ТОВ «Облбудсервіс» або скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Альтернатива-В» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено