• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)

Завершена

480 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 402.10 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 17:54 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін в ТД

Номер: dbeddf11b384466c93f360d9c691dee2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-006231-c.a1
Назва: Внесення змін в ТД
Вимога:
Доброго дня! Наша компанія збирається запропонувати Вам «еквівалент» як то дозволяє нам ст. 23 Закону Україні «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) Згідно ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» оголошує такі принципи : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В ст. 23 Закону сказано: 3. … У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики… До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент"» 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Нам незрозуміло чому виникла необхідність вказувати конкретну торгову марку, бо ми не побачили обґрунтування необхідності використання саме ДСА-2. Але навіть в випадку коли таке посилання є необхідним і обґрунтованим Закон дозволяє пропонувати нам "еквівалент". Тому вимагаємо від Замовника прибрати з ТД посилання на ДСА-2 як таке що суперечить чинному законодавству та відповідно до ст. 23 Закону вказати "еквівалент", щоб ми змогли Вам запропонувати "еквівалент" як то нам дозволяє Закон. Уважно прочитавши ТД Замовника, в нас складається таке відчуття, що цей тендер це Змова між Замовником та Виробником ДСА-2. Пояснімо чому. п. 6 Додатку №3 Для підтвердження якості складу суміші учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: - Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України; - Висновок санітарно- епідеміологічної експертизи; - Регламент робіт з вогнезахисту; - Витяг з протоколу випробувань вогнезахисної речовини* Чому саме Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України вимагає Замовник? Просимо змінити вимогу в Додатку №3: «Для підтвердження якості складу суміші Учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України Замінити на Сертифікат відповідності будь якого акредитованого центру сертифікації»; Тому що з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-93, який встановлював обов’язкову сертифікацію вогнезахисних засобів. На сьогодні, сертифікація є добровільною. До тендеру Учасник може подати як сертифікат відповідності так і декларацію яку виписує Виробник. Для отримання сертифікату відповідності Виробник надає в БУДЬ ЯКІЙ акредитований сертифікаційний центр копії протоколів випробувань. Центр їх перевіряє і на підставі цих протоколів, сертифікаційний центр видає Сертифікат відповідності. Відповідальність, за дані написані в сертифікаті, в даному випадку, несе сертифікаційний центр. Далі Замовник вимагає якийсь Витяг з протоколу випробувань вогнезахисної речовини*? В жодному Законі або нормативно-правовому акті немає такого документу як витяг з протоколу випробувань вогнезахисної речовини*. Але ми здогадуємось що це за витяг. Згідно пп 2. п 2 розділу IV Наказу № 1064 від 26.12.2018 «Про затвердження Правил з вогнезахисту» (Далі- Наказ) Виробник повинен додавати до Регламенту робіт з вогнезахисту протокол на підтвердження строку експлуатації покриття. Цитуємо пп 2. п 2 розділу IV Наказу де сказано: «строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту)» тому цей протокол обов’язково має бути доданий до регламенту. Також обов’язковість додавання результатів кліматичних або періодичних випробувань у вигляді протоколу або звіту роз’яснюється в листі від ДСНС (лист можна завантажити за скороченим посиланням http://surl.li/enuc). Ми знаємо що Виробник ДСА-2, з якихось причин не додає цей протокол до Регламенту і тому він вигадав якийсь Витяг. Тому просимо додати до тендеру вимогу надати саме протокол кліматичних або періодичних випробувань як того вимагає Наказ. Ще є така вимога як надання якогось підтвердження акредитації і ми вимагаємо прибрати її тому що вона абсурдна, цитуємо: «*-випробування вогнезахисної речовини має бути проведено акредитованою організацією, підтвердити це наданням відповідного сертифікату та/або атестату про акредитацію…» Чому ця вимога абсурдна, ми згодні що випробування має проводити тільки акредитована лабораторія, но надавати якісь сертифікати або атестати це абсурд бо на кожному протоколі випробувань акредитована лабораторія ставить знак акредитації з номером по якому можна перевірити її акредитацію зробивши відповідний запит до НААУ. Вимагаємо прибрати п. 7 Додатку №3 як такий що суперечить Законодавству, а саме вп. 2 ст. 16 Закону України про публічні закупівлі є перелік кваліфікаційних критеріїв один або декілька з яких Замовник установлює: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В цьому пункті немає жодного слова про обов’язковий огляд об’єктів Учасником перед подачею тендерної пропозиції із залученням фахівців відповідної кваліфікації. П. 7 Додатку №3 ТД є дискримінацією Учасників і порушенням ст. 5 Закону України про публічні закупівлі і тому ми Вимагаємо його прибрати з ТД. Дякуємо
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши дану вимогу тендерна документація буде приведена у відповідність та будуть внесені зміни до п.4, п.6 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: п.4. Склад робіт: - Вогнезахист покриття з просочувальної суміші ДСА-2** на горизонтальні і вертикальні поверхні конструкцій, згідно регламенту робіт з вогнезахисту – 16 538 м2. **Учасник може використовувати еквівалент, який по своїм технічним характеристикам буде сумісний з попередньо обробленим шаром. Попередні обробки дерев’яних конструкцій було виконано вогнезахисною просочувальною сумішшю ДСА-2. Надати документальне підтвердження позитивних результатів досліджень на їх сумісність, що включають встановлення збереження вогнезахисних, експлуатаційних властивостей, зовнішнього вигляду і терміну служби вогнезахисної обробки. Запропонований еквівалент повинен мати технічні характеристики не гірші ніж у просочувальної речовини ДСА-2, виконувати функції антисептування та вогнезахисту, відповідати п.4.21 ДБН В.1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва», ГОСТ 16383-98, щодо 1 групи вогнезахисної ефективності за умови нанесення на поверхню деревини суміші для вогнезахисного покриття із середньою товщиною сухого шару покриття не менше 0,2 мм. Гарантійний термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 6 років в належних умовах експлуатації. п.6.Для підтвердження якості складу суміші учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: - Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України, та/або сертифікат відповідності будь якого акредитованого центру сертифікації; - Висновок санітарно- епідеміологічної експертизи; - Регламент робіт з вогнезахисту; - Протоколи кліматичних випробувань та/або Витяги з протоколів випробувань вогнезахисної речовини* *-випробування вогнезахисної речовини має бути проведено акредитованою організацією, підтвердити це наданням відповідного сертифікату та/або атестату про акредитацію та/або лист-роз’яснення з посиланням на відповідні відкриті державні реєстри з інформацією стосовно відповідної адреси/адрес в мережі Інтернет для перевірки даної інформації, (така вимога обумовлена тим, що послуги по даній закупівлі будуть надаватись для закладів дошкільної освіти, де перебувають діти, тому Замовник має бути впевнений в якості вогнезахисної речовини). Щодо огляду об’єктів: Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Дана вимога дана для того, щоб учасник міг визначити складність робіт та перевірити стан деревини на вказаних об’єктах Замовника. Також, попередній огляд об’єктів надає додаткову гарантію, що Учасник-переможець не відмовиться від підписання договору та надання послуг. Враховуючи викладене вище, слід задовільнити вимогу та внести відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено