-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нерегулярні пасажирські перевезення (творчо-обдарованої молоді, творчих колективів, супроводжуючих осіб та їх багажу)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 17:24 - 17.03.2021 08:00
Вимога
Відхилено
скасування Протокол № 16 уповноваженої особи від 26.03.2021 року
Номер:
f5de68c384834ba5bf8b553076aee2f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-006126-c.c3
Назва:
скасування Протокол № 16 уповноваженої особи від 26.03.2021 року
Вимога:
Скарга
Ознайомившись з протоколом №16 уповноваженої особи від 26.03.2021 року, протокол № 16 уповноваженої особи від 26.03.2021 року підлягає скасуванню, з наступних підстав:
Питанням № 1 вищевказаного протоколу визначено: «Про розгляд пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця Видолоб Івана Миколайовича…..» далі за текстом протоколу вказано, що згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції. Вивчивши пропозицію учасника Видолоб І.М., виявлено, що учасник надає три транспортні засоби для надання послуг, з яких власником двох являється Видолоб І.М. та один зареєстровано по тимчасовому талону, а саме: NEOPLAN N314К д.н.з. АІ5472СІ, згідно наданої копії полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – поліс АР/4282504 дійсний до 02.09.2020 року – що не відповідає вимогам чинного законодавства України та оголошення Замовника.
Замовником зазначено, обов’язкова наявність двох водіїв при перевезенні більше ніж 500 км в одну сторону….. учасником надано документи на лише двох водіїв, що говорить про не укомплектування екіпажів транспортних засобів для подальшого їх використання, в разі виконання декількох замовлень одночасно, що в свою чергу може привести до невиконання умов закупівлі.
Учасником – ФО-П Видолоб І.М. надано довідку за вихідним номером 4 від 23.03.2021 року щодо наявності матеріально-технічної бази розташованої за адресою: Київська обл.., м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 50, що в свою чергу є юридичною адресою ТОВ «АТП-1054», на підтвердження законного віднесення до власної матеріально-технічної бази даної території чи її частини не надано жодного документу (право оренди не дає прав власності та прав відносити до власної матеріальної бази). Натомість Учасником – ФО-П Видолоб І.М. надано договір № 44/2021 від 09.12.2020 року під назвою «Договір оренди». Предметом даного договору є надання послуги для стоянки автотранспорту та послуги проведення щозмінного перед рейсового/після рейсового медичного огляду водіїв та перед рейсового/після рейсового технічного огляду транспортних засобів ЗАМОВНИКА. Сторонами договору є ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ.
Чинним законодавство України дає визначення договору оренди, - Оренда - це один із видів майнового найму. За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Предметом договору найму може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і яка зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ). Суб'єктами оренди (сторонами в договорі оренди) є орендодавці та орендарі.
За своєю природою наданий договір відповідає договору надання послуг, а не договору оренди. Тож учасник не надав підтвердження наявності матеріально технічної бази.
Замовник оголосив закупівлю з врахуванням ПДВ. Податок на додану вартість (ПДВ) - це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Учасником – ФО-П Видолоб І.М. надано свідоцтво платника єдиного податку 3ї групи, отже він не є платником ПДВ на відміну від Замовника (наявність свідоцтва платника єдиного податку не перетворює автоматично ФО-П Видолоба І.М. в платника ПДВ).
Податкове зобов’язання – це загальна сума податку, нарахована платником у звітному періоді (в складі вартості проданих, або оплачених покупцем товарів, робіт, послуг). Отже Замовник провівши закупівлю у не платника ПДВ не отримає податкового кредиту. Податковий кредит – це сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов’язання за звітний період (сума ПДВ сплачена таким підприємством у складі вартості товарів, робіт, послуг, придбаних в іншого платника ПДВ, або сплачена на кордоні митним органам). Провівши закупівлю у не платника ПДВ (ФО-П Видолоб І.М.). Замовник не отримує податковий кредит та сплачує податкове зобов’язання, а це додаткові витрати бюджету.
Враховуючи вищевикладене,
ВИМАГАЄМО
Протокол № 16 уповноваженої особи від 26.03.2021 року скасувати.
Директор В.А.Бірюков
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 10:44
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги КВПМП "ДІМ" від 30.03.2021, 10:44. ID: UA-2021-03-10-006126-c.c3 стосовно скасування протоколу уповноваженої особи № 16 від 26.03.2021 року, повідомляємо наступне.
Замовником детально вивчено тендерну пропозицію учасника ФОП Видолоб І.М., при прийнятті рішення сумнівів про надання якісних послуг по нерегулярних пасажирським перевезенням не виникло, та обрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція.
1. Замовник вважає що в частині надання інформації про наявні транспортні засоби учасником ФОП Видолоб І.М., є достатньою кількість двох транспортних засобів, а третього в якості резервного.
Згідно абз. 4 пункту 16 Постанови КМУ від 07.09.1998 №1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів" встановлено що тимчасовий реєстраційний талон видається сервісним центром МВС за бажанням власника транспортного засобу для надання право керування таким засобом іншій фізичній особі чи за бажанням фізичної або юридичної особи, якій власник транспортного засобу передав у встановленому порядку право користування і (або) розпорядження транспортними засобами. Відповідно твердження скаржника про те що наявність тимчасового реєстраційного талону суперечить вимогам законодавства, хибна, та така що не знайшла свого підтвердження в межах правового поля.
2. Невизначена ситуація в країні щодо запобігання, поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та можливої відміни конкурсів (змагань) що заплановані на 2021 рік, дають підстави вважати на сьогоднішній день, що обсяги запланованих перевезень можуть бути значно зменшені, що потребуватиме меншої кількості транспортних засобів.
3. Замовник допускає наявність лише двох водіїв, оскільки зі сталої практики за попередні роки, виконання декількох замовлень одночасно в один день, по різним маршрутам не реалізовувалося.
Наразі чинним законодавством (Кодексом Законів про працю України) допускається залучення в разі необхідності додаткових водіїв (за строковим трудовим договором, договором про надання послуг та ін..) для виконання завдань та замовлень Замовника, про що є застереження в п. 5.5. проекту Договору.
4. Розділом 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та керуючись п.1 ч.1 ст. 5 Закону, а саме принципом добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, Замовником визначено критерій надати інформацію про Власну або Орендовану матеріально-технічну базу. ФОП Видолоб І.М. на виконання даних вимог було надано Договір оренди нежитлового приміщення (від 09.12.2020 № 44/2021) (аналіз Розділу 58 Цивільного Кодексу України дають підстави вважати даний договір правомірним та таким що діє на законних підставах ) та довідку про наявність орендованої матеріально-технічної бази (вих. №4 від 23.03.2021).
5. Замовник не є платником податку на додану вартість.
Тому, якщо переможець не є платником податку на додану вартість, жодні податкові зобов’язання в тому числі податковий кредит його не стосуються, що не вплине на додаткові витрати з місцевого бюджету.
Отже, підстав для скасування Протоколу уповноваженої особи №16 від 26.03.2021 року, на сьогоднішній день немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення ЗУ про Про публічні закупівлі
Номер:
2dfb1cbb505a465e8b0c5592f3a3be20
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-006126-c.b2
Назва:
порушення ЗУ про Про публічні закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» - ….оприлюднення інформації про закупівлю» визначає, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
- оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю…..
Відповідно до п. 13 ст. 14 вище зазначеного Закону - … замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
- пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…..
Як вбачається з завантажених замовником документів, до електронної системи закупівель, Замовник надає оголошення та окремим файлом проєкт договору, що не суперечить вимогам діючого законодавства.
Розглянувши пакет документів, який було завантажено учасником до електронної системи закупівель - ФОП Видолоб І.М., встановлено, що Учасником – ФОП Видолоб І.М. під час завантаження пропозиції через електронну систему взагалі не надано заповнений з його сторони проект договору, який було додано Замовником до оголошення окремим файлом. Вважаємо, що це є порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також слід відмітити те, що ФОП Видолоб І.М. не є платником податку на додану вартість, отже вартість послуги (витрати бюджету за отримані послуги) для замовника буде більше на 20%, а це говорить про те, що Замовнику необхідно буде в майбутньому сплатити даний податок з коштів місцевої громади.
Враховуючи вище викладене,
ВИМАГАЄМО
В зв’язку з прямим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» скасувати Протокол № 16 уповноваженої особи від 26.03.2021 року, як такий що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 12:05
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги КВПМП "ДІМ" від 29.03.2021, 12:05. ID: UA-2021-03-10-006126-c.b2 стосовно порушення на їх думку Закону та скасування Протоколу уповноваженої особи №16 від 26.03.2021 року, повідомляємо наступне.
Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель при кваліфікації учасника спрощеної закупівлі.
А саме, тендерною документацією Замовника передбачено ознайомлення з проектом договору всіх учасників через електронну систему закупівель та не вимагалося надання заповненого проекту Договору. Учасником ФОП Видолоб І.М. було надано згоду про те що він погоджується з проектом Договору про надання послуг з нерегулярних пасажирських перевезень та його істотними умовами, що міститься в Додатку до оголошення про проведення спрощенної закупівлі (вих. № 5 від 23.03.2021).
Також в складі тендерної пропозиції ФОП Видолоб І.М. було надано інформацію про взяття його на облік до органів оподаткування, про що свідчить Свідоцтво платника єдиного податку від 25.05.2012 року. Замовником було перевірено дану інформацію на сайті реєстру платників податків (за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod), і будь-які порушення не знайшли своє місце. Оскільки ФОП Видолоб І.М. не є платником ПДВ то послуги для замовника будуть на 20 % меншими ніж якщо б він був би платником.
Відповідно підстав для скасування Протоколу уповноваженої особи №16 від 26.03.2021 року, на сьогоднішній день немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо уточнення надання послуги
Номер:
395a529a63a545a9ad568a364f0358a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-006126-c.b1
Назва:
щодо уточнення надання послуги
Вимога:
у технічній документації замовник зазначає - кількість послуг: 1 послуга (приблизно 7500 км), але пропонує учаснику заповнити таблицю "Учасник при розрахунку вартості пропозиції враховує такі параметри:" де розділяє Нерегулярні пасажирські перевезення (творчо-обдарованої молоді, супроводжуючих осіб та їх багажу), місткістю 18 місць та 50 місць, обсяг наданих послуг визначається від 18 до 55 пасажирських місць. Вимагаємо:
1. розділити кілометраж поїздки який буде здійснюватися транспортним засобом на 18 пасажирських місць та на 50 пасажирських місць;
2. визначити точну кількість пасажирських місць віл 18 до 50 чи до 55.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 09:33
Вирішення:
За результатами розгляду Вимоги, внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено