• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект обладнання для інфузійної терапії, код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 46861 Інфузійна мікрострумінна система

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.

Завершена

86 784 090.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 867 840.90 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 15:50 - 16.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a74748bcb2d54d049ad5fbe53685c1aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-005160-c.a4
Назва: скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.04.2021 10:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2021 18:23
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2021 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення №8512-р/пк-пз від 20.04.2021 року На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №8512-р/пк-пз від 20.04.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 07.05.2021 року №77, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Автор: ТОВ ВІАС ПЛЮС, Мухін Сергій Анатолійович +380442232856 office@viasplus.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 151b700f5b9d478b82924e3b4dc90afc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-005160-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 стаття 5 Закону). Встановивши в Тендерній документації поточні Медико-технічні вимоги до Комплекту обладнання для інфузійної терапії, Ви порушуєте, як мінімум 5 із 6 зазначених принципів. Наведені Медико-технічні вимоги до Комплекту обладнання для інфузійної терапії повністю прописані під конректні моделі обладнання одного виробника - B Braun Medical Inc, а саме: 1 - PERFUSOR Space, 2 - Infusomat Space, 4 - Space Station, 8 - PERFUSOR Compact plus, 9 - Infusomat Compact plus, 10 - Compact Plus station, 16 - Стимулятор нервів Stimuplex HNS12. Всі інші позиції – це також обладнання виробника B Braun Medical Inc яке теж є лише в нього. Жодне інше обладнання, жодного іншого виробника під ці Медико-технічні вимоги не підходить! З огляду на зазначене, для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників, вимагаємо від Вас привести Тендерну документацію та Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі у вигляд, який би відповідав вимогам Закону та не порушував би принципи здійснення закупівель ( Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до відповідних органів за захистом наших, охоронюваних Законом, інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо Вам за детальне зазначення у Вашому зверненні принципів публічних закупівель. В той же час звертаємо Вашу увагу, що всі зазначені Вами принципи оперують словом «учасник», а не «особа». Також звертаємо Вашу увагу, що до п.27) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Тож, враховуючи вищезазначене, задля аналізу та будь-якої реакції на ствердження щодо дискримінації або іншого порушення Вашого права як учасника просимо детально зазначити, яке саме обладнання та якого виробника Ви представляєте, а також зазначити, яким саме чином і які конкретні умови тендерної документації дискримінують ВАС (не дають змоги прийняти участь в тендері) із наданням відповідних підтверджуючих документів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.05.2021 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

Contract Sec. 4.1

Номер: b1db4fe28fbb40008cdb15afaad5ee97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-005160-c.a2
Назва: Contract Sec. 4.1
Вимога:
Шановний покупце, Фабрика просто попросила нас повідомити про запропоновані умови оплати. Ми вдячні за вашу співпрацю та внесення змін до розділу. 4.1 договору. Але одне формулювання у Вашому зміненому розділі. 4.1. повинен бути замінений. Слова "проведені дії Договору" необхідно замінити словами "5 банківських днів" або краще "3 банківські дні". Обґрунтування: Термін дії контракту включає не тільки термін доставки (30.07.2021). Контракт діє до закінчення гарантії на обладнання, інакше ви не зможете вимагати ремонту або заміни після 30.07.2021. Як ви розумієте, у такому випадку слова "проведена дія Договору" без конкретної дати неприйнятні. Я вважаю, що для вас не буде проблемою зробити це незначне коригування якомога швидше. Ми повинні відповісти реальними умовами, щоб не налякати фабрику і не отримати відмову. З повагою, P.S. Чи є у вас інтерес до мобільних лікарень низького тиску? Вони являють собою комплекти "зроби сам" під ключ із звичайно керівництвом зі збирання та розбирання та наглядом виробника. Ви зможете легко зібрати і розібрати їх для зберігання в 40-футових контейнерах до наступної хвилі епідемій. У нас є повний проект для Бразилії, і ми можемо "вирізати маленький шматочок" для України. --------------------------------------------- Dear Buyer, Factory just asked us to inform about payment terms proposed. We highly appreciate your cooperation and amendment of Sec. 4.1 of contract. But one wording in your amended Sec. 4.1. must be replaced. Words "протягом дії Договору" must be replaced by words "5 banking days" or better "3 banking days". Rationale: Contract validity is including not only delivery time deadline (30.07.2021). Contract is valid till the end of warranty for equipment, otherwise you will be not able to claim for repairs or replacement after 30.07.2021. As you understand, in such case words "протягом дії Договору" without concrete date is not acceptable. I believe that it would be no problem for you to make this minor adjustment as soon as possible. We have to answer with real terms not to spook the factory and get rejection. Best regards, P.S. Do you have interest in mobile low-pressure hospitals? They are turn-key "do-it-yourself" kits with assembling and disassembling manual of course and manufacturer's supervision. You would be able to assemble and to disassemble them easily for storage in 40-foot containers till next wave of epidemics. We have complete project for Brazil and can "cut a small piece" for Ukraine.
Вирішення: Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.05.2021 09:01
Вимога
Вирішена

Contract Sec. 4.1

Номер: 9ea5940d843e4fbc8eff9669d9fbb3a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-005160-c.b1
Назва: Contract Sec. 4.1
Вимога:
Шановний покупце, Ваша формула розділу 4.1 договору може бути предметом важкого непорозуміння: "4.1. Оплата Товару може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо оплати Товару не виникають, а Покупець не несе відповідальності перед Постачальником. Сторони підтверджують, що оплата за Договором має бути здійснена згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації державного інвестиційного проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит». Бюджетні зобов’язання виникають в межах Договірної ціни (ціни Договору) за наявності відповідних бюджетних асигнувань. В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за цим Договором здійснюється відповідно до умов Договору після отримання Покупцем бюджетного фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок." Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні отримати фінансування. Але формулювання розділу 4.1 означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, ви хочете спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ контракту, щоб максимально захистити покупця і очікуючи, що продавці психічно нездорові. Якщо вам потрібен підписаний контракт, щоб довести, що вам потрібно фінансування: ми можемо бути гнучкими в цьому питанні. Але далі формулювання розд. 4.1 вносити такі зміни: 4.1. ΠΟCTABKA i Оплата Товару може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо ΠΟCTABKI ΤΑ оплати Товару не виникають, а Покупець не несе відповідальності перед Постачальником a Постачальник не несе відповідальності перед Покупецeм. Сторони підтверджують, що оплата за Договором має бути здійснена згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації державного інвестиційного проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит». Бюджетні зобов’язання виникають в межах Договірної ціни (ціни Договору) за наявності відповідних бюджетних асигнувань. ΠΟCTABKA I розрахунок за цим Договором здійснюється відповідно до умов Договору після отримання Покупцем бюджетного фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок. Отже, наш попит: редагувати розділ. 4.1 вашого контракту, як зазначено вище. З повагою,
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника задоволена, про що внесено зміни до проекту договору.
Статус вимоги: Задоволено