• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля

Завершена

112 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.05 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 15:37 - 16.03.2021 10:00
Вимога
Відхилено

безпідставне відхилення пропозиції

Номер: 083885f8b0eb478a8391eed606453a42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-009171-b.c1
Назва: безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Уповноваженій особі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Херсонській області» Фізичної особи-підприємця Тужиковой В.М. По закупівлі: UA-2021-03-10-009171-b. Вих. №3 від 29.03.2021р. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2020 №26\03\2020-3 пропозиція ФОП Тужиковой В.М. по закупівлі ДК 021:2015 15310000-4 «Картопля» була відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з тим, що цінова пропозиція підписана удосконаленим цифровим підписом замість кваліфікованим цифровим підписом. Вказане рішення не базується на діючому законодавстві та вимогах викладених в оголошенні на проведені закупівлі, а саме: 1.п. 12. Оголошення на проведенні закупівлі вказує про те, що «відсутність КЕП та/або накладання кваліфікованої електронної печатки замість кваліфікованого електронного підпису не вважається формальною помилкою». Тобто відсутня пряма вимога накладання певного виду електронного підпису. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. А Замовники при оголошенні закупівлі в тендерній документації/документації спрощеної закупівлі зазначати, що учасник може підписати свою пропозицію кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті . Тобто замовник може надати право підписати або КЕП або УЕП. 2.Протокол про дискваліфікацію учасника, по-перше датований 2020 роком, а по-друге не базується на діючому законодавстві, так як згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, а не дискваліфікує учасника, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На підставі викладеного прошу 1.Відмінити рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію учасника ФОП Тужиковой В.М., протокол «від 26.03.2020 №26\03\2020-3». 2.Повторно розглянути цінову пропозиція ФОП Тужиковой В.М. та визнати ії переможцем вказаної закупівлі. 3.Вважаємо, що рішення про «дискваліфікацію» ФОП Тужиковой В.М. не базується на чинному законодавстві та має наслідками матеріальні збитки. Фізична особа-підприємець Тужикова В.М.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу по закупівлі UA-2021-03-10-009171-b повідомляємо наступне: стосовно право підписати або КЕП або УЕП - 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" відповідно до якого замовники повинні вимагати у учасників накладання електронного підпису на пропозицію, адже по суті це підтверджує дії постачальника в системі. Нагадуємо, що підписувати пропозицію потрібно саме тим підписом, який замовник вказав. Пунктом 12. Оголошення на проведення закупівлі визначено «Відсутність КЕП та/або накладання кваліфікованої електронної печатки замість кваліфікованого електронного підпису не вважається формальною помилкою». Перед поданням пропозиції потрібно уважно прочитати вимоги документації Замовника щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації. Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічної специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. З урахуванням викладеного, керуючись ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа прийняла рішення - залишити вимогу без задоволення; - затвердити викладене вище роз’яснення (відповідь) на вимогу до спрощеної закупівлі; - у відповідності до частини 14 статті 14 Закону, оприлюднути розяснення на вимогу спрощеної закупівлі не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Відхилено