• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Натрію хлорид, розчин для інфузій 9 мг\мл - 200 мл у скляних флаконах; Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл по 250 мл у контейнерах полімерних; Натрію хлорид, розчин для інфузій 9 мг\мл - 400 мл у скляних флаконах; Натрію хлорид,розчин для інфузій 9 мг\мл - 100 мл у скляних флаконах; Інфулган розчин для інфузій 10 мг\мл по 100мл у скляних флаконах; Метронідазол, розчин для інфузій 5 мг\мл -100 мл у скляних флаконах; Розчин Рінгеру, розчин для інфузій по 400 мл у скляних флаконах; Реосорбілакт, розчин для інфузій по 200 мл у скляних флаконах; Глюкоза, розчин для інфузій 50 мг\мл по 400 мл у скляних флаконах)

Завершена

693 628.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 936.28 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 15:10 - 24.03.2021 23:00
Вимога
Відхилено

вимагаємо винести позицію, яка не має аналогів в окремий лот.

Номер: 9940b36eb8124f9eab740001fd1287d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-008506-b.c1
Назва: вимагаємо винести позицію, яка не має аналогів в окремий лот.
Вимога:
Доброго дня. Ознайомившись с тендерною документацією нами виявлено, що в Додатку 2 є запит на позицію Реосорбілакт, розчин для інфузій по 200 мл у скляних флаконах. Даний препарат виробляється в Україні лише одним виробником і не має аналогів тому є обмеження в колі потенційних учасників Відкритих торгів (наприклад, які мають в своєму асортиметі всі позиції лоту крім реосорбілакту), тому не мають можливості взяти участі в процедурі і запропонувати кращі ціни. Тому виходить, що Відкриті торги не відкриті, а мають обмеження. Вимагаємо винести позицію Реосорбілакт, розчин для інфузій по 200 мл у скляних флаконах - в окремий лот, щоб мати більше цінових пропозицій і більше учасників в торгах для економіїї бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний центр онкології» Миколаївської обласної ради (надалі по тексту - КНП «Миколаївський обласний центр онкології» МОР, Замовник) детально розглянуло Вашу вимогу від 16.03.2021 року, щодо можливого встановлення в тендерних документаціях дискримінаційних та надмірних вимог під час проведення відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції (номер закупівлі в електронній системі за № UA-2021-03-10-008506-b), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.). Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Окремо відзначаємо, що Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Додатку 2 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату. Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтична еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції. Тобто тим самим Замовник надає можливість у приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. Окремо відзначаємо, відповідно до ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно п. 9 ст. 29 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Як того вимагає Закон, Замовником в ТД «Оцінка тендерної пропозиції», визначаються критерії і методики оцінки поданих пропозицій, а саме «оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна (з урахуванням податку на додану вартість).». З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення його прав та законних інтересів є необґрунтованим, а вимоги, викладені у його Вимозі, безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено