• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт пішохідної доріжки від ЗОШ №25 до будинку №20 по вул. Двірцевій м. Краматорська Донецької області. 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.

ГБН Г.1-218-182:2011. Згідно рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 № 4/VIII-129 відділ комунального господарства Краматорської міської ради з 01.02.2021 року знаходиться в стані припинення в результаті реорганізації шляхом злиття до Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради, яке визначено правонаступником усіх прав та обов’язків відділу.

Торги не відбулися

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 15:02 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: d2d152dd242d4e439b4b0204ea58db33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-008333-b.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації Згідно протоколу №20 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин: По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року. По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить. У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» : - під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)», - базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р., - ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток, тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за номером 41423105 зареєстровано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ" (ТОВ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ"), тому для ідентифікації підприємства треба зазначати вказані найменування. Звертайтесь зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено