• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 14:57 - 11.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: e6f7482596f4435bbf6ebb4afb23532a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-008179-b.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга на неправомірні дії замовника
Дата розгляду скарги: 14.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2021 22:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.06.2021 16:25
Автор: ФОП "СЛІВКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Юрій Слівко +380673802157 sliva3@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: cdabe2a783a4495c9b721fddfe7e4d3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-008179-b.c2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 08.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 21:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.04.2021 20:36
Дата виконання рішення Замовником: 06.05.2021 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі Фізичної особи-підприємця Слівко Юрій Миколайович № UA-2021-03-10-008179-b.c2 і надаємо в якості підтвердження Лист з переліком змін від 06.05.2021 року
Автор: ФОП "СЛІВКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Юрій Слівко +380673802157 sliva3@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 630a979e953b4b3b8aefd4638272f2c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-008179-b.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог: Згідно п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п 6.3 -Предметом закупівлі є товари. На запропонований товар повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України, в тому числі ті, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит»; Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». З метою перевірки стосовно забезпечення додержання учасниками заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України, в тому числі ті, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит»; Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: сканкопію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту. По-перше, звертаємо увагу, що наше підприємство є суб’єктом господарювання, який не займається видобування та/або виробництвом вугілля. По-друге, відповідно до ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит» Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Таким чином інших суб'єкт господарювання не зобов’язаний проводити такий екологічний аудит. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства, що не дає належним чином оформити Пропозицію, що є дискримінаційним! Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення такої вимоги з тендерної документації. Також звертаємо увагу, що рішення Колегії щодо такої вимоги міститься в п. 1.13. рішення № 1317-р/пк-пз від 26.01.2021р. за закупівлею UA-2020-12-23-004045-a. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняті тендерним комітетом Замовника, є неправомірними і підлягають скасуванню. У випадку не задоволення нашої Вимоги, будемо звертатися до органу оскарження в порядку визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з нормами частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до підпункту 4.1. розділу 4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля не є токсичним продуктом…». Однак згідно цього ж самого підпункту «За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії...». Тобто вугілля кам’яне має вплив на організм людини і належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії. Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в закладі, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість людей, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки вугілля для людей (відсутність ускладнення з боку органів дихання, онкологічних наслідків, тощо). Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сканкопію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту, в якості підтвердження того факту, що під час здійснення господарської діяльності учасників щодо постачання вугілля кам’яного та паливних брикетів буде дотримуватися екологічна безпека та захист довкілля. Наприклад нормами статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема: - здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; - вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; - тощо. За результатами проведення процедури закупівлі буде постачатися тверде паливо, в т.ч. вугілля. При цьому під час здійснення поставки будуть відбуватися незначні викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, зокрема: вугільного пилу під час розвантаження вугілля кам’яного за місцем поставки, випаровування мастильних матеріалів, тощо. Тому, на думку замовника, під час здійснення поставки вугілля повинні дотримуватись зазначені вище норми статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря». Слід зазначити, що згідно норм статті 2 Закону України «Про екологічний аудит» об’єктами екологічного аудиту є: - підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об’єднання, окремі виробництва, інші господарські об’єкти; - системи екологічного управління; Водночас нормами статті 8 Закону України «Про екологічний аудит» визначено, що екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності. При цьому під час аудиту проводиться: - встановлення відповідності об’єктів екологічного аудиту вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту; - оцінка впливу діяльності об’єкта екологічного аудиту на стан навколишнього природного середовища; - оцінка ефективності, повноти і обґрунтованості заходів, що вживаються для охорони навколишнього природного середовища на об’єкті екологічного аудиту. Додатково слід зауважити, що вимога висувається саме до учасника через те, що саме учасник буде здійснювати постачання вугілля кам’яного та саме від нього вимагатиметься під час постачання дотримуватися екологічної безпеки та захисту довкілля. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сканкопії звіту екологічного аудиту встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено