-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 104 + 650 – км 105 + 250 автомобільної дороги державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (з виготовленням проєктної документації), (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
18 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 14:48 - 12.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Зменшення банківської гарантії забезпечення пропозиції та внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер:
653bba51264e441cbeafa28ee198118e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-004281-c.a6
Назва:
Зменшення банківської гарантії забезпечення пропозиції та внесення відповідних змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику !
У даній процедурі закупівлі розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі, при цьому Учасник має забезпечити повне покриття банківської гарантії власними коштами. Сума забезпечення тендерної пропозиції є гарантією виконання всіх зобов'язань Учасників, і у даному випадку є досить значною у грошовому вираженні. При цьому, вказані кошти блокуються на банківському рахунку, та не використовуються Замовником, але таким чином ускладнюється можливість участі потенційних Учасників.
Просимо Вас знизити розмір забезпечення тендерної пропозиції до 1% від очікуваної вартості, що, за нашою думкою, достатньо для збереження гарантії для Замовника щодо виконання всіх зобов'язань Учасником. Додатково Замовник надає можливість більшому колу потенційних Учасників взяти Участь у закупівлі, та потенційно знизити вартість закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2021 18:50
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Номер:
0414cc215d5d457e832f3d2dcf504278
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-004281-c.a5
Назва:
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Вимога:
Шановні колеги! Тендерна документація, п.3, табл. 3 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) містить формулювання: "*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі". Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених принципів. Інтенсивне будівництво в Україні автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю (WIM – Weight in Mition) почалося зовсім недавно у порівнянні із термінами повного циклу робіт( проектування та будування не менш ніж 6-9 місяців) - 2 роки тому. Кількість збудованих таких пунктів є невеликою для країни таких географічних розмірів як Україна - порядка 20 шт., а кількість офіційно введених в експлуатацію - ще менше. Відповідно кількість компаній, що мали можливість прийняти участь в таких роботах досить обмежена. В Україні є багато компаній, що мають досвід розробки та виконання масштабних інфраструктурних проектів, але не зможуть даже прийняти участь у оголошених торгах через таке, явно дискрімінуюче формулювання. Вважаємо цю умову несправедливою, та націленою на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів, що автоматично означає - обмеження конкуренції при проведенні торгів. Просимо дати пояснення, згідно яких нормативних документів у тендерній документації з'явилось така умова.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2021 13:53
Вирішення:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Так, частиною першою та пунктом 3 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ураховуючи вказані вище норми закону Замовником у відповідній тендерній документації, а саме у пункті 3 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір.
При цьому, слід зазначити, що при визначені договорів, які відносяться до аналогічних, замовник керувався Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, пунктом 6 яких передбачено, що ця Методологія може використовуватись під час закупівлі поточного ремонту доріг.
Згідно пункту 18 вказаних Методичних рекомендацій при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Таким чином, положення тендерної документації на закупівлю: «Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 104 + 650 – км 105 + 250 автомобільної дороги державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (з виготовленням проєктної документації), (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» регламентуються з нормами вказаних нормативних актів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.04.2021 16:01
Вимога
Відхилено
Про внесення змін з питань розміру тендерного забезпечення
Номер:
f2b2541b1caa45a6b714eefdaa298a02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-004281-c.b4
Назва:
Про внесення змін з питань розміру тендерного забезпечення
Вимога:
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 18 000 000,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 540 000,00 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист_вимога.jpg 18.03.2021 10:42
Дата подачі:
18.03.2021 10:42
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Згідно частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Тобто Замовник має право самостійно визначати відсоток тендерного забезпечення від очікуваної вартості закупівлі в межах передбачених цією статтею. Беручи до уваги те, що згідно предмету закупівлі Замовником здійснюється закупівля саме послуг з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 104 + 650 – км 105 + 250 автомобільної дороги державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (з виготовленням проєктної документації), розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує межі передбачені частиною 1 статті 25 Закону. Враховуючи вище викладене, розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений з дотриманням діючих норм Закону, жодним чином не порушує принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону, таким чином Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо зменшення розміру тендерного забезпечення та внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер:
2f09fde14c054f129599446ea80a9786
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-004281-c.c3
Назва:
Щодо зменшення розміру тендерного забезпечення та внесення відповідних змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 18 000 000,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 540 000,00 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 15:46
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі.
Згідно частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Тобто Замовник має право самостійно визначати відсоток тендерного забезпечення від очікуваної вартості закупівлі в межах передбачених цією статтею.
Беручи до уваги те, що згідно предмету закупівлі Замовником здійснюється закупівля саме послуг з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 104 + 650 – км 105 + 250 автомобільної дороги державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (з виготовленням проєктної документації), розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує межі передбачені частиною 1 статті 25 Закону.
Враховуючи вище викладене, розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений з дотриманням діючих норм Закону, жодним чином не порушує принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону, таким чином Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації (зменшення суми банківської гарантії)
Номер:
9e5aba0a14b44f78a08260347fe68203
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-004281-c.c2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації (зменшення суми банківської гарантії)
Вимога:
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3 % від очікуваної вартості закупівлі, тобто 540 000,00 грн з повним грошовим покриттям, що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі. З метою надання можливості взяти участь більшої кількості учасників, що значно збільшить конкуренцію, , просимо замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваною вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 11:34
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі.
Згідно частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Тобто Замовник має право самостійно визначати відсоток тендерного забезпечення від очікуваної вартості закупівлі в межах передбачених цією статтею.
Беручи до уваги те, що згідно предмету закупівлі Замовником здійснюється закупівля саме послуг з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 104 + 650 – км 105 + 250 автомобільної дороги державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (з виготовленням проєктної документації), розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує межі передбачені частиною 1 статті 25 Закону.
Враховуючи вище викладене, розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений з дотриманням діючих норм Закону, жодним чином не порушує принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону, таким чином Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документація (виключення сертифікату ISO:9001)
Номер:
cafffb0d6f6f423d88e613ddd76e37e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-004281-c.c1
Назва:
Внесення змін до тендерної документація (виключення сертифікату ISO:9001)
Вимога:
Пунктом 1.1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату на систему якості ISO (ДСТУ) 9001. Слід зазначити, що система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Таким чином, учасник не отримував вказаного сертифікату і законодавчий обов’язок на його отримання відсутній. Таким чином, наявність чи відсутність в учасника даного сертифікату, сама по собі не впливає на надані учасниками послуги, їх якість, і не може по вплинути на результати наданих послуг згідно даного предмету закупівлі, а також жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому й вимога щодо його надання є неправомірною. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміну до тендерної документації та виключити з вимог надання у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату на систему якості ISO (ДСТУ) 9001
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 11:27
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Зазначена вимога не є неправомірною, або дискримінаційною, оскільки відповідність систем управління виробничими процесами стандартам системи якості ISO 9001 напряму має відношення до якості пропонованої продукції/послуг, оскільки регулює процеси вхідного контролю сировини, вихідного контролю продукції та дотримання екологічних вимог при виробництві продукції.
Статус вимоги:
Відхилено