-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Завершена
255 085.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 398.43 UAH
мін. крок: 0.2% або 398.43 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 14:27 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді
Номер:
a4561d6261944ebcbaa29a928ecd6eb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-003970-c.a2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Не несіть корупційну ахінею, виправдовуючи свої корупційні дії. Враховуючи небажання Замовника економити бюджетні кошти, наявність підстав вважати, що існує корупційний зв"язок між посадовими особами Замовника та Учасником, пропозиція якого акцептована, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі, контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 16:31
Вирішення:
Відповідно до пп.18 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначений переможець вжито в такому значенні: «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури» закупівлі. Ваша пропозиція не відповідає технічним та якісним вимогам тендерної документації, про що вказано в протоколі уповноваженої особи №36 від 31.03.2021р. Звертаємо Вашу увагу, що на даний момент пропозиції інших учасників знаходяться на розгляді та Ваші звинувачення в акцептуванні когось «свого» є безпідставними. Також звертаємо увагу на необхідність дотримання професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиску, зловживаючи правами учасника закупівель! Проаналізувавши закупівлі, де Ваші пропозиції або скарги не задоволені - ВСІ ЗАМОВНИКИ ВИЗНАЧЕНІ ЯК ХАБАРНИКИ та КОРУПЦІОНЕРИ. Складається враження що всі заклади охорони здоров'я повинні закуповувати та користуватися тільки тими дезінфікуючими засобами, які є у ВАС. Нецензурні безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними. Просимо вас переглянути Інфолист МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:
8aee681a78774a2ca677df688db79da3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-003970-c.b1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції може свідчити про дві речі: або посадова особа, яка приймаэ такі рішення корупційно заангажована, або ця людина зовсім не розуміється на темі дезінфекції. Діючою речовиною засобів,які ви закуповуєте при розчиненні у воді є активний хлор. Його масова доля становить9-14%. Ми пропонуємо засіб, діючою речовиною якого при розчиненні у воді є теж активний хлор. А його вміст складає 50%. Тобто запропонованийнами засіб в 3,3 рази економічніший, а ніж ті засоби, які вказані в тендерній документації. Поясніть, яка різниця, яка саме речовина є в концентраті, якщо ви використовуєте його водні розчини, де, повторюємо, діючою речовиною є активний хлор? В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 12:48
Вирішення:
Шановний Учаснику ТОВ «Фартунат»!
У відповідь на вашу вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції за лотом №1 згідно оголошення № UA-2021-03-10-003970-c, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості постачання якісного товару постачальниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках постачання продукції медичного призначення. Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому. При закупівлі дезінфікуючих засобів основною метою замовника є отримання якісної та безпечної продукції. У складі тендерної документації міститься чіткі вимоги до якісних характеристик товару та перелік документів, які повинні надати Учасники на підтвердження відповідності їх пропозиції вимогам до предмета закупівлі. У своїй скарзі ви зазначили, що характеристики предмету закупівлі відповідають певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Проте, доводимо до вашого відома, що засіб «Дезактін» має еквіваленти за складом, застосуванням тощо, що зареєстровані в Україні і є в вільному доступі – це «Хлорантоін» та «Септомакс», засіб «Актацид Хлор» має еквівалент «Лагоцид 600», тому, ваше зауваження щодо неможливості подання еквівалентів неправдиве та не коректне.
Також, документація містить опис процедури надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін у неї. Наступним вашим зауваженням є, нібито, дискримінаційні вимоги в оголошенні про закупівлю. Зауважимо, що був визначений період уточнень та оскарження учасниками умов тендерної документації у який учасники могли обговорити та оскаржити ті умови, які вони вважають дискримінаційними, надмірними, необґрунтованими, протиправними, неточними, незрозумілими тощо. Проте, в даний період від вас не надходило не вимог чи скарг, ні навіть запитань. Отже, подання Учасниками своїх пропозицій, згідно вимог Замовника, після вищевказаних періодів, свідчить про те, що на момент подання пропозиції, вимоги для Учасників були зрозумілими та такими із якими вони погодились. Тому, і дана вимога викладена вами є некоректною.
Виходячи зі змісту статті 29 Закону про публічні закупівлі замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Отже відхилення вашої пропозиції, з зазначених підстав є цілком обґрунтованим та правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено