-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Тролейбуси
-
Завершена
20 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2017 16:08 - 30.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено
вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
561d30bd80174416a8d4a3718fc43590
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-03-000565-c.b1
Назва:
вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Керуючись ст. 23 ЗУ „Про публічні закупівлі”, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Рейковий рухомий склад (тролейбуси), шляхом викладення нижченаведених технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 ТД ID: bb7c6281417e4fc7a7945e54f9b140c0) наступним чином:
1) п. 4.1: вимогу „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог” змінити на „залежна або незалежна, фірма "ZF" або аналог”
2) п. 5.4.: вимогу „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” змінити на „гідростанція - з приводом від асинхронного або колекторного електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с”
3) п. 7.5.: вимогу «У складі тендерної пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що пропонуються до поставки у складі тендерної пропозиції ( оригінал надається при поставці тролейбусів)” змінити на „«При поставці надати оригінал або нотаріально засвідчену копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що постачаються”
Обгрунтування вимог про внесення змін до тендерної документації наведені в додатково прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.jpg 21.04.2017 10:13
Дата подачі:
21.04.2017 10:13
Вирішення:
Пояснення до вимоги про внесення змін до тендерної документації
1) По п. 4.1: „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог”
При виборі типу передньої підвіски виявлено, що передня незалежна підвіска вже більше 15 років застосовується на сучасних автобусах та тролейбусах європейських та вітчизняних виробників: Solaris Trollino 12, Solaris Trollino 15, Solaris Trollino 18, Skoda Electrics, SOR TNI2, Електрон Т191. Незалежні підвіски для автобусів та тролейбусів виготовляють провідні європейські виробники Voith (Італія) та ZF (Німеччина) і які може використовувати будь-який виробник тролейбусів.
Конструкція незалежної підвіски дозволяє реалізувати ряд переваг, а саме:
- покращення керованості за рахунок більших кутів повороту коліс. Тролейбус є більш маневреним за рахунок зменшення зовнішнього габаритного радіусу повороту тролейбуса, що є важливим фактором при русі по вузьких вулицях міст, що заповнені транспортом;
- досягнути більш плавного та безпечного руху тролейбуса за рахунок зменшення непідресорених мас (вага незалежної підвіски на 20 - 25% менша, ніж залежна);
- зменшені кути нахилу кузова у поперечному напрямку при русі в поворотах, покращується маневреність і керованість тролейбуса;
- висока жорсткість сучасних незалежних підвісок, яка протидіє поперечним коливанням кузова, дозволяє виключити з конструкції стабілізатор поперечної стійкості;
- застосування незалежної підвіски дозволяє збільшити прохід у передній частині тролейбуса до 900 мм (на 120 мм більше, ніж при застосуванні залежної підвіски);
- сучасні конструкції шарнірів надійно ізолюють кузов від поштовхів та вібрацій, що виникають при русі по дорогах з нерівностями.
Під час вибору типу підвіски враховано умови експлуатації тролейбусів на маршрутах міста Херсон: підвищення комфортності під час руху та збільшення куту повороту передніх коліс, що сприяє кращому проходженню поворотів з малим радіусом.
2) По п. 5.4.: „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с”
Застосування приводу гідростанції від асинхронного двигуна, а саме відсутність контактних кілець та щіткового механізму дає наступні переваги в порівнянні з колекторним двигуном:
- значно спрощує обслуговування двигуна, що зменшує затрати при експлуатації тролейбуса
- простота конструкції, висока надійність та тривалий термін експлуатації;
- висока пожежобезпека;
- понижений шум та вібрація;
- більш низьке споживання енергії.
3) По п.7.5.: у складі тендерної пропозиції надається копія діючого сертифікату відповідності на запропонований тролейбус:
- для документального підтвердження відповідності запропонованого тролейбуса технічним вимогам замовника.
Статус вимоги:
Відхилено