• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Тролейбуси

-

Завершена

20 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2017 16:08 - 30.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено

вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 561d30bd80174416a8d4a3718fc43590
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-03-000565-c.b1
Назва: вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Керуючись ст. 23 ЗУ „Про публічні закупівлі”, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Рейковий рухомий склад (тролейбуси), шляхом викладення нижченаведених технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 ТД ID: bb7c6281417e4fc7a7945e54f9b140c0) наступним чином: 1) п. 4.1: вимогу „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог” змінити на „залежна або незалежна, фірма "ZF" або аналог” 2) п. 5.4.: вимогу „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” змінити на „гідростанція - з приводом від асинхронного або колекторного електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” 3) п. 7.5.: вимогу «У складі тендерної пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що пропонуються до поставки у складі тендерної пропозиції ( оригінал надається при поставці тролейбусів)” змінити на „«При поставці надати оригінал або нотаріально засвідчену копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що постачаються” Обгрунтування вимог про внесення змін до тендерної документації наведені в додатково прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пояснення до вимоги про внесення змін до тендерної документації 1) По п. 4.1: „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог” При виборі типу передньої підвіски виявлено, що передня незалежна підвіска вже більше 15 років застосовується на сучасних автобусах та тролейбусах європейських та вітчизняних виробників: Solaris Trollino 12, Solaris Trollino 15, Solaris Trollino 18, Skoda Electrics, SOR TNI2, Електрон Т191. Незалежні підвіски для автобусів та тролейбусів виготовляють провідні європейські виробники Voith (Італія) та ZF (Німеччина) і які може використовувати будь-який виробник тролейбусів. Конструкція незалежної підвіски дозволяє реалізувати ряд переваг, а саме: - покращення керованості за рахунок більших кутів повороту коліс. Тролейбус є більш маневреним за рахунок зменшення зовнішнього габаритного радіусу повороту тролейбуса, що є важливим фактором при русі по вузьких вулицях міст, що заповнені транспортом; - досягнути більш плавного та безпечного руху тролейбуса за рахунок зменшення непідресорених мас (вага незалежної підвіски на 20 - 25% менша, ніж залежна); - зменшені кути нахилу кузова у поперечному напрямку при русі в поворотах, покращується маневреність і керованість тролейбуса; - висока жорсткість сучасних незалежних підвісок, яка протидіє поперечним коливанням кузова, дозволяє виключити з конструкції стабілізатор поперечної стійкості; - застосування незалежної підвіски дозволяє збільшити прохід у передній частині тролейбуса до 900 мм (на 120 мм більше, ніж при застосуванні залежної підвіски); - сучасні конструкції шарнірів надійно ізолюють кузов від поштовхів та вібрацій, що виникають при русі по дорогах з нерівностями. Під час вибору типу підвіски враховано умови експлуатації тролейбусів на маршрутах міста Херсон: підвищення комфортності під час руху та збільшення куту повороту передніх коліс, що сприяє кращому проходженню поворотів з малим радіусом. 2) По п. 5.4.: „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” Застосування приводу гідростанції від асинхронного двигуна, а саме відсутність контактних кілець та щіткового механізму дає наступні переваги в порівнянні з колекторним двигуном: - значно спрощує обслуговування двигуна, що зменшує затрати при експлуатації тролейбуса - простота конструкції, висока надійність та тривалий термін експлуатації; - висока пожежобезпека; - понижений шум та вібрація; - більш низьке споживання енергії. 3) По п.7.5.: у складі тендерної пропозиції надається копія діючого сертифікату відповідності на запропонований тролейбус: - для документального підтвердження відповідності запропонованого тролейбуса технічним вимогам замовника.
Статус вимоги: Відхилено