-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з заміни дерев'яних віконних блоків на енергозберігаючі металопластикові в будівлі КНП "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради за адресою : вул. Шевченка, б. 102 м. Павлоград Дніпропетровської обл. (ДК 021:2015:45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Додаткове фінансування
Торги не відбулися
2 731 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 657.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 657.30 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 12:37 - 24.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо кваліфікації учасників
Номер:
ce4340d862444676ac87a430dca95e88
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-005358-b.a3
Назва:
Скарга щодо кваліфікації учасників
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕВЕРЕСТ НП"
ЄДРПОУ: 40547504
Адреса: 64102, Харківська обл.,
м Первомайський, вул. Бугайченко, буд. 25, кім. 26А
Телефон: +38(093)028-0213
e-mail: everest_2016@ukr.net
Замовник торгів:
Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради
код ЄДРПОУ 23066473
Адреса: 51400 Украина Днепропетровская область місто Павлоград ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, будинок 102
Інформація про закупівлю
ID: 7a6d02b2b3c6400e8200726584d45858
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-10-005358-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
31.03.2021
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-10-005358-b. В закупівлі приймало участь три учасники:
1. ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС"
2. ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
3. ТОВ "ЕВЕРЕСТ НП"
Предметом закупівлі було, - «Капітальний ремонт з заміни дерев'яних віконних блоків на енергозберігаючі металопластикові в будівлі КНП "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради за адресою : вул. Шевченка, б. 102 м. Павлоград Дніпропетровської обл. (ДК 021:2015:45420000-7 Столярні та теслярні роботи)», що зазначено в оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, 31.03.2021 р. Замовником було розміщене рішення про визнання переможця процедури закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт з заміни дерев'яних віконних блоків на енергозберігаючі металопластикові в будівлі КНП "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради за адресою : вул. Шевченка, б. 102 м. Павлоград Дніпропетровської обл.» – ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС", згідно протоколу № 30 від 31.03.2021р.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пропозиція учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" не відповідає вимогам Тендерної документації і має бути відхилена Замовником згідно п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
п. 3 розд. 5 ТД тендерної документації вимагається – «довідки виданої відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців);»
Учасник ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» не надав довідку, що вимагалась, замість неї надав довідку Вих. № 3026/T-21 від 28.03.2021 р. «Лист щодо ненадання довідки ДФС про відкриті рахунки в банківських установах» в якій зазначає, що підставою для ненадання довідки є:
по-перше
те, що «розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію на протязі п'яти робочих днів з дня отримання запиту, а у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. …..Враховуючи вищенаведене, у будь якому разі, запит на отримання такої довідки повинен бути зроблений до дати оголошення про закупівлю, а саме, до 10.03.2021р.»
Але при цьому учасник не надав підтверджуючу інформацію, а ні в довільній формі, а ні у формі копії запиту або листа направленого до органів Державної фіскальної служби, того що учасник намагався отримати такий документ;
Крім того, 06.04.2021, після оголошення ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» переможцем закупівлі, учасник із порушенням строків надання документу, прикріпив Лист із державної податкової служби від 05.04.2021 Про надання інформації, що наданий у відповідь на Лист учасника від 02.04.2021 року, тобто учасник відправив запит на отримання даної інформації після кінцевого строку подання пропозиції, та отримав відповідь на 3й день.
по-друге
те, що учасник вважає дану вимогу дискрімінаційною. В такому випадку учасник мав можливість оскарження умов тендерної документації у визначений строк, але він нею не скористався.
Крім того підписавши Додаток 5 Тендерна пропозиція, учасник погодився дотримуватися всіх умов, що передбачені тендерною документацією. Та надав Лист-погодження з умовами тендерної документації за Вих. № 3009/T-21 від 28.03.2021 р.
Також, у довідці відсутнє посилання на нормативно-правовий акт, що свідчить про те, що дана довідка не передбачена для юридичних осіб.
Відповідно до умов ТД - у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
п. 3 розд. 5 ТД тендерної документації вимагається «довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);»
Учасник ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» надав 034.Довідка про відкриті поточні рахунки та 035.Довідка про відсутність заборгованості по кредитах з АТ КБ Приватбанк.
06.04.2021, після оголошення ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» переможцем закупівлі, учасник із порушенням строків надання документу, прикріпив Лист із державної податкової служби від 05.04.2021 Про надання інформації, із переліком наявних рахунків в АТ «УКРСИББАНК», АТ «ОЩАДБАНК», та АТ КБ Приватбанк.
Згідно п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
3. У Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації зазначені кількість, обсяг виконання та види робіт.
Відповідно до п. 57. Таблиці 1 на роботи «Просте фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» – об’єм складає 222,4 м2.
Вивчивши розрахунок тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС», а саме Дефектний акт,
виявили, що об'єм робіт у ДЦ учасника не відповідає об'ємам визначеним у Додатоку 3 ТД, що також призвело до штучного заниження ціни: п. 19. ДФ – «Просте фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» врахований об'єм - 22,4 м2
У Додатку 1 тендерної документації замовник вимагає - розрахунок твердої договірної ціни та кошторис на весь обсяг робіт, розрахований відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
4. Згідно п. 2.2. Додатку 1 тендерної документації замовник вимагає: «- диплом про здобуття кваліфікації “Інженер-будівельник” для особи, яка призначена виконробом.
Документи, що вимагаються повинні бути обов'язково надані у вигляді відсканованих оригіналів. Порушення даної вимоги буде підставою для відхилення пропозиції.»
Учасником ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» було надано не кольорову копію диплому Білановського О.М. – особи, яка призначена виконробом. Що є прям порушенням вимог тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації і має бути відхиленою замовником закупівлі.
Щодо пропозиції учасника ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т":
1. п. 3 розд. 5 ТД тендерної документації вимагається – «довідки виданої відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців);»
Учасник ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" не надав вищезазначену довідку.
2. Відповідно до умов тендерної документації Додаток 1 учасник надає: «розрахунок твердої договірної ціни та кошторис на весь обсяг робіт, розрахований відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013;»
П. 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) як тверду, згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва»; та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку.»
«Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві, про що скласти довідку у довільній формі.»
Вивчивши розрахунок тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (Кошторис (1часть)_compressed Пояснювальна записка п.1, 2), виявили наступні порушення:
Застосована учасником норма тривалості робочого часу 166,83. Люд. Год. Не відповідає встановленій Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Листом 12.08.2020 № 3501-06/219 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік». Норма тривалості робочого часу на 2021 рік становить 166,17 люд. Год.
Застосування помилкової норми спотворює суму договірної ціни.
Застосовані помилкові показники:
Усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку -7,4 грн./люд.год та
Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат - 1,38 грн./люд.год.
Вірні значення наступні:
Усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 - 6,8 грн./люд.год
Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 - 1,23 грн./люд.год
Застосовані помилкові показники призводять до спотворення суми договірної ціни.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" не відповідає вимогам тендерної документації і має бути відхиленою замовником закупівлі.
Згідно п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.5 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,. визнавши переможцем закупівлі учаника ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС»
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС», адже пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Замовника викладеним у тендерній документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника ТОВ "ЕВЕРЕСТ НП".
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
Прийняти скаргу до розгляду.
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій протоколу № 30 від 31.03.2021р. та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС», як таку, що не відповідає критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації
Дискваліфікувати пропозицію учасника ФЛП "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", як таку, що не відповідає критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації
Перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі – ТОВ "ЕВЕРЕСТ НП"
Директор ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» /__________________________/ О. Д. ПОЛЯРУШ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо кваліфікації учасників.pdf 09.04.2021 09:55
- Відзив на пояснення Замовника.pdf 22.04.2021 16:43
- Відзив на пояснення Замовника.docx 22.04.2021 16:43
- рішення від 13.04.2021 № 7695 + лист Замовнику.pdf 14.04.2021 10:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8934.pdf 26.04.2021 16:30
- рішення від 23.04.2021 № 8934.pdf 28.04.2021 19:16
- Відповідь АКМУ.pdf 16.04.2021 10:32
- відповідь на АМКУ 16.04.2021.doc 16.04.2021 10:32
- Відповідь АКМУ від 19.04.2021.pdf 19.04.2021 09:03
- відповідь на АМКУ 19.04.2021.doc 19.04.2021 09:03
- Протокол 35 виконання рішення АКМУ.pdf 29.04.2021 08:15
- Протокол 35 виконання рішення АКМУ.pdf 29.04.2021 08:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 15:48
Дата розгляду скарги:
23.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 10:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.04.2021 19:16
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2021 08:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС"
Номер:
f877e2c0e7bc4d939c7c723d28890fd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-005358-b.c2
Назва:
ВИМОГА про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС"
Вимога:
ВИМОГА
про відхилення пропозиції учасника
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС"
ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» уважно ознайомилось з умовами тендерної документації та з тендерною пропозицією учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" (далі - Учасник) та повідомляє про наступне.
Пунктом 3 розд. 5 тендерної документації встановлена вимога:
"1. Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати:
довідки виданої відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій" (далі - Довідка з податкової про відкриті рахунки).
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Довідку з податкової про відкриті рахунки. Додатково Учасником надано документ "033.Лист щодо ненадання довідки ДФС про відкриті рахунки в банківських установах". В даному листі Учасник зазначив наступне:
Для отримання Довідки запит необхідно направити до дати оголошення про закупівлю (10.03.2021 р).
Учасник вважає дану вимогу дискримінаційною.
По-першому доводу інформація не відповідає дійсності, у зв’язку з тим, що Учасник самостійно зазначив, що довідка видається на протязі 5-ти робочих днів з моменту запиту. Також учасником ТОВ "Еверест НП" дана довідка отримана на 3-й робочий день (запит подано 23.03.3021 р., довідка отримана 26.03.2021 р).
Стосовно другого доводу зазначимо, що умови тендерної документації оскаржуються в період подання пропозицій. Законом передбачено, що Учасник в період подання пропозицій має можливість задати питання стосовно умов документації, висунути вимогу або подати скаргу до АМКУ. Учасник в зазначений період не звертався до Замовника з питаннями або вимогами та не подавав скарги до АМКУ. Підпунктом 11 п. 3 розд. 5 тендерної документації встановлено: "Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та/або викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі".
Таким чином, в учасника був обов’язок подати у складі пропозиції Довідку з податкової про відкриті рахунки та Учасник не заперечував проти даної вимоги в період подання пропозицій. У зв’язку з тим, що учасник не виконав вимогу щодо подання Довідки з податкової про всі відкриті рахунки, пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена.
У разі незадоволення даної вимоги ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» залишає за собою право оскаржити рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Директор ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» О. Д. ПОЛЯРУШ
Пов'язані документи:
Учасник
- 13-1 Вимога про відхилення Атлант-Плюс.pdf 01.04.2021 17:21
- Протокол 32.pdf 06.04.2021 15:46
Дата подачі:
01.04.2021 17:21
Вирішення:
Члени тендерного комітету прийшли до висновку, що зазначені автором вимоги є такими , що не мають юридичних підстав для скасування рішення замовника про визнання ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" переможцем закупівлі UA-2021-03-10-005358-b .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
93458d790a874e5a808577a9994e717f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-005358-b.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовник у тендерній документації вимагає надати документи про "наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній період в обсязі річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі".
Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною, такою, яка порушує пункт четвертий частини першої статті 5 Закону "Закупівлі здійснюються за такими принципами: ... недискримінація учасників та рівне ставлення до них". Водночас Закон не забороняє проводити оплату частинами (згідно актів виконаних робіт КБ-2, КБ-№3), що значною мірою розширює коло учасників, які зможуть запропонувати найменшу ціну і економить бюджетні кошти. Адже відповідно до частини третьої статті 29 Закону критерієм оцінки є ціна.
Окрім того, таким чином Замовник вимагає публічно оприлюднити інформацію про фінансові активи, що є конфіденційною інформацією. А відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону "Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані".
Вимагаємо усунути цю незаконну вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 15.03.2021 17:12
- Протокол відповідь на вимогу Капремонт вікон 16.03.2021.doc 16.03.2021 09:23
Дата подачі:
15.03.2021 17:12
Вирішення:
У відповідності до пункту 2 статті 14 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (Із змінами, внесеними згідно із Законом № 465-IX від 16.01.2020 ) : «Фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації"».
У відповідності до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни в Додаток 1 до Тендерної документації : Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме :
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній період в обсязі річного доходу (виручки) у розмірі 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі , а саме 1365730,00 грн .
На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати (форма №2-м) за останній звітний період з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.*
* У разі , якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
В зв’язку із внесенням змін до Тендерної документації, продовжити Строк подання тендерних пропозицій до 28.03.2021 р..
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так