-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рукава 40У та 22П в асортименті/еквівалент
Бутоліна Юлія Павлівна, провідний економіст з МТЗ тел.моб.: +38(093) 125-17-89 email: Kbtz.mtp@ukroboronprom.com Відповідальний за надання роз’яснень по предмету закупівлі
Завершена
287 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 305.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 4 305.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 12:08 - 16.03.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
451f683649ec4c7f95bd6dc4df972ff4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001399-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Саме так, нами був підписаний Договір, що Ви зробили задніми числами, оформлюючи майже місяць, сподіваючись на порядність представників вашого заводу. Всі докази нами були надані, що договір жодним чином не міг бути підписаний, і що найголовніше, узятий до роботи без юридичного документа, місяць тому. Небажання розібратися у питанні, навіть після отримання усіх доказів, наштовхує на неприємні думки стосовно причин такої поведінки. Нами буде направлено лист до керівника заводу для розібрання у даному питанні, надання правової оцінки ситуації .
Пов'язані документи:
Замовник
- 23032021 Рішення по вимозі.pdf 29.03.2021 13:30
Дата подачі:
26.03.2021 18:27
Вирішення:
Щодо вимоги UA-2021-03-10-001399-a.a3.
Шановний скаржнику, Ви маєте повне право направити листа до кервника заводу.
Дякуємо Вам за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 13:31
Вимога
Залишено без розгляду
відміна дискваліфікації
Номер:
69556b603ef94ccca09c4a4efe7a2a67
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001399-a.c2
Назва:
відміна дискваліфікації
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!
Стосовно тендеру та набрання чинності Договору є сумніви!
До листа додається скрін переписки з представником організації, в якому наше підприємство надало заповнений, але не підписаний договір, на перевірку. Через три годи на Вашу адресу вже був надісланий договір з виправлення зауважень. Скрін додається.
Після узгодження, а саме 19.01.2021р на Вашу адресу був відправлений оригінал договору та специфікацій, підписаний з нашої сторони. Скан додатьєся
20.01.201р договір був підписаний з обох сторін та вступив в законну дію.
Вимагаємо зняти дискваліфікацію, як таку що прийнята без врахування достовірних обставин підписання договору!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скрин.jpg.pdf 26.03.2021 15:06
- Договір ПП Енергопостачсервіс.PDF 26.03.2021 16:54
Дата подачі:
26.03.2021 15:06
Вирішення:
ШАНОВНИЙ СКАРЖНИКУ!
Було розглянуто вимогу UA-2021-03-10-001399-a.c2 від 26.03.2021р. та звертаємо Вашу увагу, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧСЕРВІС" (Код згідно з ЄДРПОУ 34279276) і можемо повідомити, що рішення, зазначене у протоколі №223/03/2021 від 25.03.2021 року є обґрунтованим та таким, що не несе в собі дискримінаційні умови. До відвовіді додається сканований кольоровий оригінал Договору, в якому видно , що Вами погоджено дату підписання договору, закроіплено мокрими печатками.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2021 17:57
Вимога
Залишено без розгляду
відміна незаконної дискваліфікації
Номер:
016c12f73bf743cdbabd3eaa76b6f31b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001399-a.c1
Назва:
відміна незаконної дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо Вас дати пояснення, що мається на увазі значка затримка постачання товару??
Стосовно тендеру UA-2020-12-14-003936-а, Договір підписаний та оприлюднений 20.01.2021р і після чого нами був узятий до роботи договір. Без юридичного оформлення правових відносин,комплектація та відвантаження товару неможлива! Згідно договору, та специфікації №2 зазначено термін постачання 30 календарних днів. Проте наше підприємство відвантажило товар 27.01.2021р, тобто через тиждень після укладання угоди!!!!
Стосовно специфікації №1 на яку Ви посилаєтеся , термін постачання у договорі зазначено 30 календарних днів. Тобто 20.02.2021р. Наше підприємств відвантажило першу частину товару 24.02, тобто пророчення складає 4 дні, другу частину 01.03.2021р. Тобто прострочення 10 днів!!!!! Якщо для Вас термін 4 та 10 днів це значний термін, то в не володієте термінами.
Термін сплати за договором складає 21 календарних днів. Тобто оплата повинна була бути 16.03.21 та 21.03.2021р. Проте станом на 25.03.2021 жодної оплати не надходило. тобто прострочення 10 днів та 5 днів відповідно! Оперуючи Ваши термінами, Ви вже значно затримали оплату, що містить фінансові ризики для нашого підприємства.
Стосовно специфікації №3, то відвантаження відбулось ще 02.02.2021р, тобто у термін, раніше, ніж вказаний у договорі, на 20 днів. А стосовно 6-ї позиції, то дійсно, завод виробник повідомив, що наразі виконую держзамовлення, тому термін виготовлення для інших покупців збільшений, про що ми повідомили, та же 2 тижні ми чекаємо на який аналог можлива заміна, у разі якщо заміна можлива.
Вимагаємо Вас скасувати незаконну дискваліфікацію та неупереджену оцінку постачальників!
Пов'язані документи:
Замовник
- 23032021 Рішення по вимозі.pdf 26.03.2021 14:15
Дата подачі:
25.03.2021 18:11
Вирішення:
Вимогу UA-2021-03-10-001399-a.c1 від 25.03.2021р. не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2021 15:21