Код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Альбумін людини, Альбумін, Імуноглобулін людини нормальний, Імуноглобулін людини нормальний для внутрішньовенного введення, Білки плазми крові людини) 8 Лотів
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Завершена
11 016 401.03UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 710.18 UAH
Період оскарження:10.03.2021 11:29 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Contract
Номер:cd168ae688f3446dbdfaca1593a3dd89
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-10-001137-a.b1
Назва:Contract
Вимога:
Шановний покупце,
Формулювання Вашого договору нормальне, але деякі умови повинні бути скориговані.
1. Розділ 4.2.
Розділ 23.1 Бюджетного кодексу України сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, ми розуміємо, що перед підписанням контракту у вас просто є фінансування. Це підтверджує розд. 4.3 Договору.
Але формулювання розділу 4.2 "4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахування для поставок. Здійснити перевірку 30-ти банківських днів із дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі у вашому реєстрі." означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше це формулювання безглуздо. Більше того, ваше майбутнє фінансування, якщо воно ще не отримане на дату підписання контракту, абсолютно поза контролем продавця і відкриває двері для зловживань з боку чиновників сторони Покупця. Це абсолютно неприпустимо. Оплата за поставлений товар є безумовною, якщо товар в порядку. Або це може бути умовно. Для цього існують документальні акредитиви, відкриті від банку до банку. Для взаємної безпеки найкраще було б відкрити банківську гарантію або резервний акредитив, якщо вам потрібні часткові поставки. Це було б дешевше, ніж документальний акредитив. Кілька банків в Україні можуть надати вам банківську гарантію навіть без вкладу та відкриття там рахунку. Ми можемо надати вам контакти таких банків.
Отже, наш попит у цій частині простий:
Будь ласка, виключіть формулювання: Розд. 4.2, що суперечить розділу 4.3.
2. Розділ 5.1. Ваш попит на доставку протягом 3 робочих днів навряд чи виконується для іноземного постачальника, навіть якщо доставка здійснюється повітряним транспортом. Вам рекомендується краще планувати витрати.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX „ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ“ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
Для цього, будь ласка, замініть 3 дні у розділі 5.1. з 10 робочими днями.
З повагою,
-------------------------------------
Dear Buyer,
Your contract wording is okay, but some terms must be adjusted.
1. Sec. 4.2.
Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is Budget Commitment. So, we understand that before signing contract you just have financing. That is confirmed by Sec. 4.3 of the Contract.
But wording of Sec. 4.2 "4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюватиметься протягом 30-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." means that you have no money at the contract signing date, otherwise this wording is senseless. More of that, your future financing, if not yet obtained at contract signing date is absolutely out of seller's control and opening a door for abuses from officials of the Buyer side. It is absolutely unacceptable. Payment for delivered product shall be unconditional if product is in order. Or it might be conditional. For that are existing documentary letters of credit, opened from bank to bank. For mutual security the best would be if you open bank guarantee or stand-by letter of credit if you require partial shipments. It would be cheaper than documentary L/C. Several banks in Ukraine are able to provide you bank guarantee even without deposit and opening of account there. We may provide you contacts of such banks.
So, our demand in this part is simple:
Please exclude wordings: Sec. 4.2, as contradicting with Sec. 4.3.
2. Sec. 5.1. Your demand for delivery within 3 working days is hardly performable for foreign vendor, even if delivery shall be made by air. You are advised to schedule your supplies better.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
For that please replace 3 days in Sec. 5.1. with 10 working days.
Respectfully,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.03.2021 11:34
Вирішення:Шановний учаснику закупівель,
Щодо Розділу 4.2.:
Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України:
"[...] 6) бюджетне асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження;
7) бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому; [...]
8) бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування; [...] ".
Відповідно до п.1 статті 23 Бюджетного кодексу України "Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України".
Таким чином, Замовник має право оголошувати та проводити закупівлю тільки за наявності бюджетних призначень. Після підписання Договору на закупівлю, Замовник зобов'язаний зареєструвати юридичні зобов'язання в Державній казначейській службі України.
Розрахунки за поставлені товари/надані послуги здійснюються на підставі відповідних документів відповідно до "Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2019 року №309.
Таким чином, враховуючи все вищезазначене, Замовник, керуючись нормами чинного законодавства України, бере на себе зобов'язання відповідно до бюджетних призначень та здійснює оплату за поставлені товари/надані послуги відповідно до наявних бюджетних асигнувань.
Отже, в даних умовах Договору відсутні колізії та суперечності.
Щодо Розділу 5.1.:
Зважаючи на те, що в разі вимушеного понадпланового використання даних препаратів існує можливість того, що хворі діти можуть не отримати необхідні їм ліки, ми вимагаємо поставки саме в означений термін, для того щоб нівелювати ризики залишитися без життєво важливих лікарських засобів. Така вимога є елементом планування та запобігання можливим ризикам.
Звертаю Вашу увагу, що строки поставки не змінювалися протягом останніх років і це не заважало постачальникам їх виконувати.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.04.2021 11:37