-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів
Торги відмінено
834 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 340.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 11:19 - 24.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняті незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Номер:
9463583e22e04ae08dcc4e7dd238f591
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b11
Назва:
СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняті незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Скарга:
Враховуючи викладене та керуючись ст. 3, ст.5, ст.22 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Імпорт Склад Сервіс».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Яворів.pdf 31.05.2021 22:57
- рішення від 02.06.2021 № 12251 + лист Замовнику.pdf 03.06.2021 11:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.06.2021 № 11041.pdf 14.06.2021 14:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 13990.pdf 23.06.2021 18:35
- рішення від 22.06.2021 № 13990.pdf 25.06.2021 18:39
- лист (пояснення) 07.06.2021 14:45
- лист (пояснення) 07.06.2021 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2021 23:03
Дата розгляду скарги:
11.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2021 11:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2021 18:39
Дата виконання рішення Замовником:
29.06.2021 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником буде скасуване рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Імпорт Склад Сервіс" переможцем процедури закупівлі — "Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-10-001958-c.
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Номер:
73a98385a2b64aaa9b710a5ce6db335f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b10
Назва:
Скарга щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Скарга:
На підставі наведених фактів та фактів про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс», яке зазначено у Протоколі № 0705-01 розміщеному на сайті Уповноваженого органу 07.05.2021 року.
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «НВП «Укрресурс».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-03-10-001958-c.pdf 31.05.2021 11:31
- Скарга_UA-2021-03-10-001958-c.doc 31.05.2021 11:31
- 1. 2. Технічна пропозиція.pdf 31.05.2021 11:31
- 2. 9. Зображення контейнера.pdf 31.05.2021 11:31
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
01.06.2021 00:02
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
aaa7b366427a45249e2b6c4751f83ca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b9
Назва:
Вимога
Вимога:
На рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Імпорт Склад Сервіс"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 26.05.2021 18:42
Дата подачі:
26.05.2021 18:42
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що після повторної перевірки пропозиції, було встановлено, що учасник дозавантажив кваліфікаційні документи, виправив невідповідності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Номер:
28b9d953f9904e8885ea07ccca048a05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.c8
Назва:
Вимога щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Вимога:
На підставі наведених фактів та фактів про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у вкладеній Вимозі з додатками
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс», яке зазначено у Протоколі № 0705-01 розміщеному на сайті Уповноваженого органу 07.05.2021 року.
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «НВП «Укрресурс».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2021-03-10-001958-c (11-05-2021).pdf 11.05.2021 17:49
- 1. 2. Технічна пропозиція.pdf 11.05.2021 17:49
- 2. 9. Зображення контейнера.pdf 11.05.2021 17:49
- відповідь на вимогу 13.05.2021 12:40
Дата подачі:
11.05.2021 17:49
Вирішення:
Відповідь на вимогу (скаргу) наведена у файлі "1305_01_відповідь на скаргу.doc", який додається
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Щодо усунення Замовником (КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс") дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Номер:
aa43089aacbd467ea858ae26f281f6c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.a7
Назва:
Щодо усунення Замовником (КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс") дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Скарга:
Враховуючи викладене та керуючись ст. 3, ч.3 ст.5, п. 3 ч. 2 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Виключити з Технічного опису предмету закупівлі в закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація). Технічні вимоги (завдання) №1:
«Кришка плоска обладнана ручками, для зручності відкривання з трьох сторін. Для запобіганню потраплянню води, обладнана водостічними скосами, як виступають за край корпусу (скоси запобігають затримці опадів на верхній частині корпусу і тим самим запобігають примерзанню кришки)».
2. Виключити з Технічного опису предмету закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація). Технічні вимоги (завдання) №1:
- «Кришка обладнана додатковою кришкою, яка має кріпиться до основної за допомогою двох шарнірів, кожен з яких обладнаний пружинним механізмом, що забезпечує постійне закриття додаткової кришки та запобігає попаданню опадів.».
3. Виключити з Додатку 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація). Технічні вимоги (завдання) №1:
«Контейнер обладнаний двома захватами:
1. Боковий захват у вигляді цапфи з посиленою запресованою не знімною металевою трубкою. Для додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні посадочні шипи якої ідуть на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки), що має забезпечувати з обох сторін упор».
4. Виключити з Технічного опису предмету закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація). Технічні вимоги (завдання) №1:
«маркування, яке підтверджує, що контейнер відповідає EN 840-2 та
RAL-GZ» чи змінити вимогу на: «предмет закупівлі має відповідати
стандартам EN 840-3 та RAL-GZ».
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 27.01.2021 № 1463.pdf 19.03.2021 17:32
- рішення від 27.01.2021 №1464.pdf 19.03.2021 17:32
- рішення від 27.01.2021 №1470.pdf 19.03.2021 17:32
- ТЮФ Рейнланд з перекладом 840_2.pdf 19.03.2021 17:32
- Скарга Яворів.pdf 19.03.2021 17:32
- додаткове пояснення до скарги 30032021.doc 30.03.2021 23:31
- Додаткове пояснення 30032021 001.jpg 30.03.2021 23:31
- рішення від 23.03.2021 № 5687 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf 24.03.2021 14:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6592.pdf 01.04.2021 18:25
- рішення від 31.03.2021 № 6592.pdf 05.04.2021 13:34
- відповідь органу оскарження 30.03.2021 11:09
- відповідь органу оскарження 30.03.2021 11:09
- комерційна пропозиція ТОВ Імпорт склад сервіс 30.03.2021 11:09
- комерційна пропозиція ТОВ Таргетгруп 30.03.2021 11:10
- порівняльна таблиця відповідності 30.03.2021 11:10
- сертифікат SULO 30.03.2021 11:10
- сертифікати IPLAST 30.03.2021 11:10
- сертифікат 2 SULO 30.03.2021 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2021 17:44
Дата розгляду скарги:
31.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2021 13:34
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2021 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Скарга
Виконана замовником
щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Номер:
e19620d739ed464084b532f9c844797a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.c6
Назва:
щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-03-10-001958-c
Скарга:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку № 2 вимогу щодо контейнерів пластикових для збору ТПВ, об'ємом 1100 літрів з плоскою кришкою, що «Контейнер має бути оснащений 4-ма не знімними (литими) ручками по боках корпусу..» на підставі пункту 1 поданої скарги.
2. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку № 2 щодо контейнерів пластикових для збору ТПВ, об'ємом 1100 літрів з плоскою кришкою вимогу, що «Кришка обладнана додатковою кришкою, яка має кріпиться до основної за допомогою двох шарнірів, кожен з яких обладнаний пружинним механізмом, що забезпечує постійне закриття додаткової кришки та запобігає попаданню опадів..» на підставі пункту 2 даної скарги.
3. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку № 2 щодо контейнерів пластикових для збору ТПВ, об'ємом 1100 літрів з плоскою кришкою вимогу, що «Боковий захват у вигляді цапфи з посиленою запресованою не знімною металевою трубкою. Для додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні посадочні шипи якої ідуть на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки), що має забезпечувати з обох сторін упор», на підставі пункту 3 даної скарги.
4. Зобов’язати Замовника викласти технічні характеристики згідно стандарту EN 840-2 на підставі пункту 4 даної скарги.
5. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги та вимоги які не встановлені нормами чинного законодавства та стандартами згідно яких виготовляється предмет закупівлі з тендерної документації, на підставі пункту 5 поданої скарги
6. Зобов’язати Замовника виключити вимоги щодо «фото скосів на кришці, шарнірів на яких кріпиться додаткова кришка, фото де видно пружини на додатковій кришці, частково ситовидного контуру ребр; фото маркувань», які вимагаються Замовником на підставі пункту 6 даної скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1._Рiш._АМКУ__вiд__06.10.2020__№18784.pdf 18.03.2021 14:52
- 2._Рiш._АМКУ_вiд_27.01.2021_№1470.pdf 18.03.2021 14:52
- 3._Рiш._АМКУ_вiд__27.01.2021___№_1463.pdf 18.03.2021 14:52
- 4._Рiш._АМКУ_вiд__27.01.2021___№1464.pdf 18.03.2021 14:52
- 5._Рiш._Адмiн._суду_вiд_05.08.2019.pdf 18.03.2021 14:52
- 6._Переклад_Стандарту__EN_840-2.pdf 18.03.2021 14:52
- 7._Серт._якостi_RAL_з_перекладом.pdf 18.03.2021 14:52
- 8._Сертиф.__EN_840-2_з__перекл..pdf 18.03.2021 14:52
- 9._Порiвнял_на_таблиця.pdf 18.03.2021 14:52
- Скарга UA-2021-03-10-001958-c (ворд).doc 18.03.2021 14:52
- Скарга UA-2021-03-10-001958-c (1).pdf 18.03.2021 14:52
- За подання скарги ДП ПРОЗОРРО.pdf 19.03.2021 12:51
- 1._Перелiк_виробн_RАL.pdf 30.03.2021 17:02
- 2._Сертифiкат__ТUV.pdf 30.03.2021 17:02
- Лист заперечення.pdf 30.03.2021 17:02
- Лист_заперечення.doc 30.03.2021 17:02
- 2._Зображення_1.jpg 06.04.2021 18:45
- 2._Зображення_2.jpg 06.04.2021 18:45
- Порiвнял_на_таблиця..docx 06.04.2021 18:45
- Порiвнял_на_таблиця.pdf 06.04.2021 18:45
- рішення від 23.03.2021 №5755+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 24.03.2021 18:37
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.04.2021 №5631.pdf 02.04.2021 11:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14 04 2021 № 7979.pdf 15.04.2021 16:33
- рішення від 14.04.2021 №7979.pdf 19.04.2021 17:43
- відповідь органу оскарження 30.03.2021 11:13
- відповідь органу оскарження 30.03.2021 11:13
- комерційна пропозиція ТОВ Імпорт склад сервіс 30.03.2021 11:13
- комерційна пропозиція ТОВ Таргетгруп 30.03.2021 11:13
- порівняльна таблиця відповідності 30.03.2021 11:13
- сертифікат 1 SULO 30.03.2021 11:13
- 2 сертифікати IPLAST 30.03.2021 11:13
- сертифікат 2 SULO 30.03.2021 11:13
- відповідь на скаргу 09.04.2021 14:20
- відповідь на скаргу 09.04.2021 14:20
- порівняльна таблиця відповідності 09.04.2021 14:20
- комерційна пропозиція ТОВ Таргетгруп 09.04.2021 14:21
- комерційна пропозиція ТОВ Імпорт склад сервіс 09.04.2021 14:21
- сертифікат SULO 09.04.2021 14:21
- сертифікати IPLAST 09.04.2021 14:21
- сертифікат SULO 09.04.2021 14:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2021 13:19
Дата розгляду скарги:
01.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2021 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
20.04.2021 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В тендерну документацію внесено зміни.
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо подання серифікатів
Номер:
4ae740cdd69340278a351b6b0e5b5339
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b5
Назва:
Щодо подання серифікатів
Вимога:
"до Товару повинні бути наданий актуальний сертифікат EN 840-2 та RAL-GZ."
Пояснюємо, що пропонований нами товар (який є предметом даної закупівлі) сертифіковано у відповідності до EN 840-2, EN 840-5, EN 840-6, RAL-GZ та AfPS GS про що і видано сертифікат TUVRheinland (як узагальнюючий), в змісті якого повною мірою відображена інформація, відповідно до яких стандартів проведено перевірку, про що на самому товарі (пропонованому нами) в процесі його виготовлення зроблено помітку «TUVRheinland». Але вимога Замовника подати окремо сертифікат RAL-GZ обмежує нашу участь у даній закупівлі. Тому просимо прибрати цю вимогу чи викласти її в редакції – «- до Товару повинні бути наданий актуальний сертифікат EN 840-2 або RAL-GZ."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 18:00
Вирішення:
Тендерна документація не містить інформації, що сертифікати мають бути надані окремо. Якщо вказати: «надати сертифікат EN 840-2 або RAL-GZ», то учасники матимуть право надавати сертифікати або EN 840-2 або RAL-GZ на вибір. Нашою вимогою є щоб контейнери відповідали і одному, і іншому сертифікату.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2021 08:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо конструкції цапф
Номер:
655221eca3d449cda796b5f0a75d479c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b4
Назва:
Вимога щодо конструкції цапф
Вимога:
Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів а саме:
Боковий захват у вигляді цапфи з посиленою запресованою не знімною металевою трубкою. Для додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні посадочні шипи якої ідуть на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки), що має забезпечувати з обох сторін упор.
Як відомо, жодний існуючий міжнародний стандарт не регулює довжину бокового захвату у вигляді цапфи, які на думку Замовника надають додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні. Просимо усунути дану вимогу щодо довжини цапф.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 17:57
Вирішення:
Не вважаємо що дана технічна вимога є якоюсь специфічною чи дискримінаційною. Дана вимога обумовлена досвідом використання пластикових контейнерів. Завдяки тому що цапфа розміщена майже на всю довжину боковою стінки, площа контакту у верхній частині цапфи з корпусом контейнери відповідно теж іде по всій довжині верхньої бокової частини корпусу, що забезпечує розподілення навантаження по всі площині контакту. Також за рахунок того що цапфа має упори, навантаження при вивантаженні контейнера за допомогою сміттєвоза, розподіляється ще і на ці опори. Всі ці переваги зменшують навантаження на гвинтове кріплення цапфи, з досвіду використання контейнерів ця конструкція надійніша, ніж у контейнерів де все навантаження іде тільки на гвинтове кріплення, так як при вивантаженні є певні коливання стінки (особливості всіх пластикових контейнерів) в місцях гвинтових з’єднань, що з часом призводить до розшатування та розбивання отворів під гвинти і виникає проблема виривання цапфи. Що в подальшому може привести до додаткових витрат, так як сам контейнер виходить з ладу (отвори для гвинтів розшатуються та розбиваються). В контейнерах де є розподілення навантаження таких проблем нема, так як на гвинти майже немає навантаження, це значно збільшує термін експлуатації та призводить до значної економії коштів. Контейнери, які мають більший термін експлуатації відповідно допоможуть зекономити кошти. Не якісні контейнери або менш якісніші, швидко виходить з ладу та призводить до додаткових витрат або до проведення взагалі нової закупівлі, що взагалі ніяк не економить кошти. Перед закупівлею відбувавсь моніторинг ринку України і було встановлено, що існує ряд виробників, які пропонують контейнери з такою технічною характеристикою, тому, вимога не є дискримінаційною. Також хочем нагадати - жоден закон не містить інформації про те що всі технічні характеристики мають писатись відповідно до міжнародних стандартів, Стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить про те що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2021 08:03
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо пружинних механізмів
Номер:
240da2c315da4690bbb1746b7fa3c3f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b3
Назва:
Щодо пружинних механізмів
Вимога:
Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 2 до Тендерної документації наступний пункт:
.Кришка обладнана додатковою кришкою, яка має кріпиться до основної за допомогою двох шарнірів, кожен з яких обладнаний пружинним механізмом, що забезпечує постійне закриття додаткової кришки та запобігає попаданню опадів. Шарніри до яких кріпиться додаткова кришка замінні та ремонтопридатні.
Пропонована нами додаткова кришка кріпиться до основної кришки за допомогою двох шарнірів, проте не обладнана пружинним механізмом, натомість має захисні борти (як і сама чаша контейнера) які унеможливлюють потрапляння опадів до середини контейнера (по всьому периметру маленької кришки). Стандарт EN 840-2 (який в даному випадку є основоположним при виборі даної продукції) не містить інформації саме про «обов’язковість оснащення пружинним механізмом додаткової кришки».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 17:53
Вирішення:
Не вважаємо підставою в задоволені Вимоги: «Пропонована нами додаткова кришка кріпиться до основної кришки за допомогою двох шарнірів, проте не обладнана пружинним механізмом, натомість має захисні борти (як і сама чаша контейнера) які унеможливлюють потрапляння опадів до середини контейнера (по всьому периметру маленької кришки). Стандарт EN 840-2 (який в даному випадку є основоположним при виборі даної продукції) не містить інформації саме про «обов’язковість оснащення пружинним механізмом додаткової кришки».» Пояснюємо – бортики на додатковій кришці взагалі немає ніякого відношення до того, що дод. кришка має бути обладнана пружинним механізмом та за рахунок чого знаходитись в завжди в закритому положенні. Бортики на дод. кришці не впливають на те що буде вона закриватись чи ні. Бортики не захищають від опадів, коли дод. кришка відкрита. Все вірно стандарт EN 840-2 нічого не говорить про пружинний механізм в дод. кришці, але він також нічого і не говорить, що контейнери мають бути новими, яким стандартам має відповідати контейнер, якого кольору, взгалі не говориться ні про які додаткові кришки, але ж ці вимоги до закупівлі є суттєвими і не несуть дискримінації. Стандарт EN 840-2 містить обмеження по габаритних розмірах контейнера та в розмірах різних деталей, це ніяк не впливає на якість контейнера, це потрібно щоб всі контейнери виготовлялись у межах розмірів одного стандарту і могли без проблемно експлуатуватись за своїм призначенням. Вважаємо що цією Вимогою, намагаються просто ввести в оману Замовника та цими діями внести зміни до ТД, що призведе до закупки не якісного товару. Учасник, який пропонує менш якісний товар, відповідно мають і меншу вартість, це говорить про те що він зацікавлений у внесенні змін, обґрунтованих підстав для яких немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2021 08:03
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скосів
Номер:
cf146f55ec994fcaa9ac37416c8b9c70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001958-c.b2
Назва:
Щодо скосів
Вимога:
Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору сміття), об’єм (1100 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку. Тобто, здійснюючи закупівлю товару, Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів. Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-2, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 2 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить дискримінаційні вимоги. Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 2 до Тендерної документації такі пункти:
1.Кришка плоска обладнана ручками, для зручності відкривання з трьох сторін. Для запобіганню потраплянню води, обладнана водостічними скосами, як виступають за край корпусу (скоси запобігають затримці опадів на верхній частині корпусу і тим самим запобігають примерзанню кришки).
Зазначаємо, що дана вимога являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника, що є дискримінаційною вимогою.
Кришки контейнерів, які пропонує наша компанія, оснащені водостічними скосами, проте вони (скоси) не виступають за край корпусу, але повною мірою справляються з поставленою задачею, а саме - сприяють стіканню води. Оскільки наявність скосів на кришці контейнера, що виступають за край корпусу, функціонально виконують такі ж самі функції як і скоси без виступів за край, стікання води відбувається за рахунок сили земного тяжіння, кута нахилу поверхні кришки по відношенню до точки опори, гладкості матеріалу по якому вода має стікати. Окрім цього, наявність виступаючих скосів буде з передньої частини кришки, а елементарні закони фізики будуть сприяти стіканню води в протилежному напрямку від передньої стінки контейнера (при дотриманні умови, що експлуатація контейнера буде відбуватись на рівній поверхні).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 17:51
Вирішення:
Цільове призначення контейнерів для сміття – тимчасове зберігання ТПВ. Ми об’єктивно оцінили мету закупівлі, а саме для економії коштів закупити якісні контейнери для сміття. Наші технічні вимоги складенні на основі нашого досвіду та моніторингу ринку. Хочем запевнити, що на ринку багато не якісної продукції, яка швидко виходить з ладу і це не призводить до економії коштів. Ми не обмежуємо в участі учасників з аналогічними технічними характеристиками та тих виробників, які мають кращі технічні показники. Хочем нагадати, що Стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить про те що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Стандарт EN 840-2 містить обмеження по габаритних розмірах контейнера та в розмірах різних деталей, це ніяк не впливає на якість контейнера, цей стандарт потрібен для того щоб всі контейнери виготовлялись у межах розмірів одного стандарту і могли без проблемно експлуатуватись за своїм призначенням. Мова в технічних вимогах іде про опади. Якщо це наприклад дощ, який може іти також і під кутом відносно землі, в цьому випадку затримується дуже багато води між корпусом та кришкою і якщо на вулиці мінусова температура то кришка примерзає, прикладом для розуміння є ефект утворенням бурульок, вони теж стікають під дією земного тяжіння але відбуваються намерзання. Також опадами ще буває сніг який просто налипає і примерзає, після чого теж примерзає кришка. Контейнери які не мають таких скосів не зовсім адаптовані для наших погодних умов.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2021 08:03