• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код CPV за ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони у парках та скверах м. Маріуполь з матеріальною відповідальністю на 2021 рік).

Торги відмінено

192 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 960.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 11:14 - 16.03.2021 08:00
Вимога
Відхилено

Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України,

Номер: 7986a069b06645bd86f3d0796522c753
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-003481-b.a3
Назва: Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України,
Вимога:
Шановний замовнику. Відповідно до п.8 частини 1 Статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах; Отже, Законодавець не зобов’язує використовувати лише засоби радіозв’язку, використання яких потребує наявності дозволу на їх використання, оскільки використання стільникового та супутникового зав’язків за технологічним призначенням, а також для організації радіо доступу до ресурсів телекомунікаційних мереж не потребує дозвільних документів. Експлуатація таких типів радіоелектронних засобів або випромінювальних пристроїв здійснюється відповідно до вимог частин другої та восьмої статті 30 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» на бездозвільної та безоплатній основі (Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 23 грудня 2014 року №844 , ЗД-7). Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами Затверджено Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 №375 (далі –Наказ) в якому стосовно обладнання щодо транспорту реагування зазначено: IІ. Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку 2.1. Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. 2.2. Засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності. 2.3. Засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, використовуються лише після отримання таких дозволів у порядку та на умовах, визначених Законом України „Про радіочастотний ресурс України”. Оскільки п 2.1. Наказу вказує на інші, окрім радіостанцій, засоби радіотехнічного зв’язку, а саме: стільниковий, супутниковий, транкінговий, тому Ваша вимога з прив’язкою саме до аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку є позбавленими сенсу з огляду на розвиток науко-технічного прогресу. За допомогою аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку можливо передати лише голосове повідомлення. Багато суб’єктів охоронної діяльності використовує для обладнання транспорту реагування: стільниковий та супутниковий радіоелектронний зв'язок, згідно з п.2.1. Наказу, що надає нам правомірні можливості передавати та отримувати за призначенням голосове, фотографічне, відео повідомлення з місця подій, що лише покращує якість надання охоронних послуг, включають своєчасне реагування, зокрема, за допомогою обладнаного транспорту на нестандартні ситуації на об’єктах охорони. Тобто мету реагування за допомогою обладнаного транспорту суб’єктами охоронної діяльності, що використовують стільниковий та супутниковий радіотехнічний зв’язок буде ними виконано без погіршення якості охоронних послуг, що надаватимуться. Також зазначаємо, що прив’язка до аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку, який вже є застарілим та таким, що потребує, окрім багатьох дозвільних документів, значних матеріальних витрат на його придбання та технічне обслуговування змушує учасників встановлювати базову(і) станцію(і) в регіонах розташування об’єктів замовників, що є технічно та економічно недоцільним на сьогоднішній час. З огляду на зазначене вище ми вважаємо вимогу щодо надання копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею дискримінаційними тому, що в тендерної документації Замовника є посилання на конкретний процес без зазначення його еквіваленту всупереч вимогам частин 3- 4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та такими, що суттєво звужують коло потенційних учасників в цій закупівлі. На нашу думку Ви висуваєте дискримінаційні вимоги щодо радіоелектронних засобів аналогового УКХ зв’язку з метою суттєвого звуження кола потенційних учасників. Окремо зазначаємо, що якість аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку значно гірше ніж якість стільникового та супутникового радіотехнічного зв’язку. Якість аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку постійно погіршується через забудову міста багатоповерховими будівлями, що містять різні металеві конструкції, які є перешкодами та дуже сильно впливають на розповсюдження радіохвиль. У встановленні та використанні застарілого обладнання немає ані законодавчого підґрунтя ані економічного сенсу та лише збільшує вартість надання охоронних послуг та жодним чином не покращує їх якість. Враховуючи викладене, вимога щодо надання копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею порушуює ч. 1, ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тобто є дискримінаційною по відношенню до нашого товариства та інших суб’єктів господарювання, та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів та позбавляє багатьох учасників, зокрема і нас, можливості взяти участь в цій закупівлі й тому мають бути видалені з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Щодо надання копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій), Замовник рахує, що вимога про їх надання повністю відповідає вимогам діючого законодавства України. Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» для забезпечення охоронної діяльності суб'єкт охоронної діяльності повинен мати транспорт реагування, який є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Крім того, відповідно до п.8 ч.1 ст.10 цього Закону під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. Також, п.1 ч.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Згідно з п. 2 ч.13 зазначених Ліцензійних вимог під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю. Згідно з ст.1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах. У дозволах на експлуатацію РЕЗ вказуються номінали частот (прийому/передачі), на яких ці РЕЗ можуть використовуватися їх власником. Можливості передавання присвоєних частот в оренду не передбачено ЗУ «Про радіочастотний ресурс України». Відповідно, у разі експлуатації РЕЗ на підставі договору оренди, орендар зобов’язаний отримати власний дозвіл на експлуатацію РЕЗ на інших частотах. Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами регулюється також Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.05.2013 за № 746/23278). Пунктом 2.1. зазначеного Порядку передбачено, що транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. У пункті 2.2. цього ж нормативно-правового документу зазначено, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб'єкта охоронної діяльності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України,

Номер: c305cf7151a34173b0daed1528bb8182
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-003481-b.b2
Назва: Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України,
Вимога:
Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею. Шановний замовник, дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів. Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами регулюється Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.05.2013 за № 746/23278). Зокрема, пунктом 2.1. Порядку передбачено, що транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. У пункті 2.2. цього ж нормативно-правового документи зазначено, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб'єкта охоронної діяльності. Також зазначимо, що вказаним документом передбачено можливість обладнання транспорту реагування різноманітними засобами зв'язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а ні у якому разі не конкретний вид радіотехнічного зв'язку, який чомусь вимагає від потенційних учасників Замовник. ТОБТО ЯК БАЧИТЕ ЗАКОНОДАВЕЦЬ ДАЄ ВИБІР ЗВ'ЯЗКУ, А ВИ НІ, ТО ВИ ВВАЖАЄТЕ, ЩО У ВАС БІЛЬШЕ ПОВНОВАЖЕНЬ НІЖ У ОГРАНІВ ЗАКОНОДАВЧОЇ ВЛАДИ???? Проаналізувавши оголошену Вами попередню процедуру закупівлі № UA-2020-12-23-022362-c, яка не відбулася, та документи єдиного учасника, що подав тендерну пропозицію, складається враження, що Ви уже вибрали переможця, оскільки тільки один учасник може виконати вимоги визначені Вашою тендерною документацією. Таким чином вважаємо, що Ви необґрунтовано, з метою обмеження конкуренції та звуження кола потенційних учасників встановлюєте дискримінаційну вимогу щодо «надання копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв ’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею». Тому вимагаємо виключення вищезазначеної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» для забезпечення охоронної діяльності суб'єкт охоронної діяльності повинен мати транспорт реагування, який є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Крім того, відповідно до п.8 ч.1 ст.10 цього Закону під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. Також, п.1 ч.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Згідно з п. 2 ч.13 зазначених Ліцензійних вимог під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю. Згідно з ст.1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах. У дозволах на експлуатацію РЕЗ вказуються номінали частот (прийому/передачі), на яких ці РЕЗ можуть використовуватися їх власником. Можливості передавання присвоєних частот в оренду не передбачено ЗУ «Про радіочастотний ресурс України». Відповідно, у разі експлуатації РЕЗ на підставі договору оренди, орендар зобов’язаний отримати власний дозвіл на експлуатацію РЕЗ на інших частотах. Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами регулюється також Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.05.2013 за № 746/23278). Пунктом 2.1. зазначеного Порядку передбачено, що транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. У пункті 2.2. цього ж нормативно-правового документу зазначено, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб'єкта охоронної діяльності. Тобто у випадку наявності у учасника власних груп реагування, засоби радіотехнічного зв'язку можуть забезпечувати постійний зв'язок з підрозділами, що входять до структури саме суб'єкта охоронної діяльності. В разі залучення учасником груп реагування співвиконавця, співвиконавець та учасник для якісного виконання умов договору з охорони повинні здійснювати зв'язок зі структурними підрозділами один одного. Виходячи з вищезазначеного, Замовник рахує, що вимога про надання копій дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв'язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею повністю відповідає вимогам діючого законодавства України, в тому числі п.8 ч.1 ст.10 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 2 ч.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, та ні якою мірою не є дискримінаційною з точки зору Закону України «Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертифікати

Номер: 214a9c3b176c4f41b79bf2f15d0d6fba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-003481-b.a1
Назва: Сертифікати
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації, вказано документальне підтвердження впровадження та функціонування на підприємстві Учасника системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (діючий сертифікат ISO 45001:2018) стосовно діяльності охоронних служб. Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO 45001:2018. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Просимо видалити із тендерної пропозиції цю вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Метою закупівлі що проводиться, є охорона об'єктів благоустрою міста - територій загального користування, а саме парків, скверів, площ тобто об'єктів, на яких постійно знаходяться відвідувачі та на яких є ризик вчинення дій протиправного характеру. ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» є міжнародним стандартом, який містить єдину основу для всіх організацій, що мають намір поліпшити свої характеристики та направлений на забезпечення безпеки на робочому місті для співробітників та відвідувачів. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 року № 502 міжнародний стандарт ISO 45001:2018 був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 45001:2019). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 45001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення безпечної життєдіяльності населення та громадського порядку, недопущення розповсюдження COVID-19 на об'єктах, що охороняються тощо. У статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано відомості, які повинні бути у тендерній документації. Крім обов'язкових відомостей, у частині 3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі
Статус вимоги: Відхилено