-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуга з охорони об'єкта “Насосна станція другого підйому Промислова 2” за адресою місто Вишневе, вулиця Промислова 2 [за ДК 021:2015 — 79710000-4 (Охоронні послуги)]
Торги відмінено
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2021 09:53 - 16.03.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Порушення порядку проведення закупівлі
Номер:
2d84c179b45d41efb64ae7faeb7cb07b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001543-b.b3
Назва:
Порушення порядку проведення закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-10-001543-b.
Зокрема, абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 профільного Закону встановлює, що спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Оскільки вартість оголошеної Вами закупівлі становить 300 000 грн., відтак, це є прямим порушенням як ст. 5 та і ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, згідно з приписами п. 2 ч. 1 ст. 32 на Замовника покладено обов’язок щодо відміни тендеру, у разі коли неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Отже не відміна тендеру та оголошення закупівлі, що не відповідає вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», свідчить про порушення Замовником принципів визначених в ст. 5 цього Закону.
Слід наголосити, що відповідно до ст. 164-14 КУпАП за порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, просимо усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» які зазначені в закупівлі з ідентифікатором UA-2021-03-10-001543-b.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
12.03.2021 10:02
Вирішення:
1. Відхилити вимогу - UA-2021-03-10-001543-b.b3. Замовник здійснює свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства України. Хочемо звернути Вашу увагу, шановний Учасник, що Замовник є суб’єктом господарювання, яке здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання. Законодавством визначено та закріплено вичерпний перелік Замовників в Зіконі України «Про публічні закупівлі», згідно цьому переліку, а саме, п.4 ч.1 та п.4 ч.2 ст 2 Закону та абз.4 п.5 ч.2 ст. 4 Закону встановлено, що спрощена закупівля-для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень
Номер:
609a7618c3e04574931336183e3a86de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001543-b.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
ановний замовник, Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в пункті 1.2 додатку1 до ТД, а саме: 1.2. Підтвердження наявності діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем розташування об’єкта охорони (договір оренди офісу або документ на право власності) та дислокації бригади швидкого реагування на відстані не більше 5 км від об'єкту охорони. Ця вимога , мати офіс за місцем розташування об'єкту охорони -відкрито дискримінує учасників, які базуються у м.Києві та/або у самому місті Вишневе, Київської області. Замовник Відкрито вимагає щоб приваитні охоронні підприємства винаймали офіс у КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", а отже Замовник відкрито дискримінує учасників. Базування атотранспорту реагування в районі 5 км від охороняємого об'єкту, це є законна вимомога і справедлива. Прохання внести зміни до ТД, та не дискримінувати учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
10.03.2021 17:51
Вирішення:
Відхилити вимогу - UA-2021-03-10-001543-b.b2. Метою діяльності нашого підприємства, згідно статуту, є повне і безперебійне забезпеченя водопостачання в територіальних межах міста Вишневе. На об'єкті, на який Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони, розташована насосна станція. Даний об’єкт має особливе стратегічне значення для держави в особі територіальної громади міста Вишневе. Згідно ст. 15 ЗУ «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб», на об'єктах підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей. На нашому підприємстві дотримуються норм даного Закону. Об’єкт не відноситься до переліку тих, які повинні охоронятися Нацполіцією України, Управлінням держохорони чи іншими воєнізованими державними структурами, тому керівництво даного об’єкта може заключити договір з приватними охоронними службами, тому Замовнику потрібно провести тендер, за умовами якого приватні охоронні структури, які хочуть охороняти такі об’єкти, повинні відповідати вимогам, заявленим у тендерній документації. Вимога про підтвердження наявності діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем розташування об’єкта охорони (договір оренди офісу або документ на право власності) та дислокації бригади швидкого реагування на відстані не більше 5 км від об'єкту охорони є необхідною умовою запобігання диверсій, визначених статті 113 КК України. Швидке реагування бригади є запорукою збереження здоров'я людей, запобігання зруйнування або пошкодження об'єкту, так як він має важливе стратегічне значення, тому розташування бригади швидкого реагування на відстані не більше 5 км від об'єкту охорони є надзвичайно важливою та необхідною умовою. Тому, якщо представники Вашої бригади будуть добиратись мінімум 20 хвилин!!!! (а за 20 хвилин з Києва Ви зможете приїхати лише вночі, оскільки вдень, аналізуючи щоденно Google @ пробки по вул. Промисловій в місті Вишневе) до об'єкту, це може спричинити невиправні наслідки для всього міста в цілому. Саме тому Замовником і встановлено дану вимогу в тендерній документації при закупівлі послуг з охорни обєкту по вул. Промисловій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
69242b0086a245b3948489c8955227ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-10-001543-b.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник, Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в пункті 1.2 додатку1 до ТД, а саме: 1.2. Підтвердження наявності діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем розташування об’єкта охорони (договір оренди офісу або документ на право власності) та дислокації бригади швидкого реагування на відстані не більше 5 км від об'єкту охорони. Ця вимога відкрито дискримінує учасників, які базуються у м.Києві та/або у самому місті Вишневе, Київської області.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
10.03.2021 11:56
Вирішення:
Відхилити вимогу - UA-2021-03-10-001543-b.b1. Метою діяльності нашого підприємства, згідно статуту, є повне і безперебійне забезпеченя водопостачання в територіальних межах міста Вишневе. На об'єкті, на який Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони, розташована насосна станція ВСЮ (зазначити частину міста) міста Вишневе водопостачанням. Даний об’єкт має особливе стратегічне значення для держави в особі територіальної громади міста Вишневе. Згідно ст. 15 ЗУ «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб», на об'єктах підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей. На нашому підприємстві дотримуються норм даного Закону. Об’єкт не відноситься до переліку тих, які повинні охоронятися Нацполіцією України, Управлінням держохорони чи іншими воєнізованими державними структурами, тому керівництво даного об’єкта може заключити договір з приватними охоронними службами, тому Замовнику потрібно провести тендер, за умовами якого приватні охоронні структури, які хочуть охороняти такі об’єкти, повинні відповідати вимогам, заявленим у тендерній документації. Вимога про підтвердження наявності діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем розташування об’єкта охорони (договір оренди офісу або документ на право власності) та дислокації бригади швидкого реагування на відстані не більше 5 км від об'єкту охорони є необхідною умовою запобігання диверсій, визначених статті 113 КК України. Швидке реагування бригади є запорукою збереження здоров'я людей, запобігання зруйнування або пошкодження об'єкту, так як він має важливе стратегічне значення, тому розташування бригади швидкого реагування на відстані не більше 5 км від об'єкту охорони є надзвичайно важливою та необхідною умовою. Тому, якщо представники Вашої бригади будуть добиратись мінімум 20 хвилин!!!! (а за 20 хвилин з Києва Ви зможете приїхати лише вночі, оскільки вдень, аналізуючи щоденно Google @пробки по вул. Промисловій в місті Вишневе) до об'єкту, це може спричинити невиправні наслідки для всього міста в цілому. Саме тому Замовником і встановлено дану вимогу в тендерній документації при закупівлі послуг з охорни обєкту по вул. Промисловій
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні