• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ламінатори з витратними матеріалами для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) 42990000-2 Машини спеціального призначення різні

Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою.

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2021 09:06 - 16.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до технічних характеристик

Номер: 93edbcda2a3046f5b1bd915080ff8957
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-000345-c.a2
Назва: Внесення змін до технічних характеристик
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! Проаналізувавши Вашу технічні вимоги до ламінаторів та ринок ламінаторів на території України. Ми виявили, що під Ваші вимоги повністю підходять ламінатори лише одного виробника ТМ LEITZ. Підібрати еквіваленти іншим торгових марок НЕМОЖЛИВО, оскільки наявні дискримінаційні технічні вимоги. А саме Ви вказуєте наступне: "Максимальна швидкість ламінування – не менше 300 мм/хв; Потужність – не більше 300 Вт; Максимальна ширина ламінування – не менше 230 мм; Щільність кишень (плівки) для ламінування – не гірше 75-125 мкм; Час розігріву – не більше 3 хв.; Наявність світлодіодного індикатору і звукового сигналу про готовність до роботи; Наявність функції автоматичного вимикання; Наявність інструкції українською мовою; Наявність реверсу; Наявність безкоштовного стартового набору кишень (плівки) для ламінування;" Проаналізуємо відповідні пункти: - Максимальна швидкість ламінування – не менше 300 мм/хв; Потужність – не більше 300 Вт." Повідомляємо Вам, що переважна більшість якісних ламінаторів при швидкості від 300 мм/хв мають потужність від 350 до 400 Вт. Тому ваша вимога про потужність "не більше 300 Вт" є дискримінаційною та надає перевагу прописаній Вам торговельній марці. - "Щільність кишень (плівки) для ламінування – не гірше 75-125 мкм;" Але більшість моделей ламінаторів мають щільність плівки від 80 до 250 і більше. Ця ознака також характерна для моделей ТМ LEITZ. - "Наявність світлодіодного індикатору і звукового сигналу про готовність до роботи; Наявність безкоштовного стартового набору кишень (плівки) для ламінування" Щодо цих ознак, то вони повністю підтверджують дискримінаційність Ваших технічних характеристик. Оскільки, проаналізувавши весь ринок, нами НЕ було виявлено в жодних інших ламінаторах таких ознак. Прописання технічних характеристик конкретного виробника є незаконним та порушує ряд вимог чинного законодавства, а також грубо порушує принципи здійснення державних закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України " Про публічні закупівлі". На підставі вищепереліченого наполягаємо на внесенні змін та видаленню або заміні всіх дискримінаційних технічних ознак предмету закупівлі. Рекомендуємо Вам виклад в такі редакції: "Формат: А3 Максимальна швидкість ламінування – не менше 300 мм/хв; Максимальна ширина ламінування – не менше 330 мм; Щільність плівки для ламінування – не гірше 80-125 мкм; Час розігріву – не більше 3 хв.; Наявність інструкції українською мовою Гарантія не менше 24 місяців". Внесення змін забезпечить проведення Вашої закупівлі згідно з чинним законодавство та надасть Вам можливість вибору ламінаторів від різних виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне: Замовником не вимагається надання Сертифікатів якості чи сертифікатів відповідності. Замовником встановлена вимога щодо надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларації про відповідність технічному регламенту, що не мають ніякого відношення до Сертифікату відповідності. Оскільки, виробники обладнання мають в наявності інструкції з використання, ви можете звернутись до них з метою їх отримання. Крім того, встановлені вимоги передбачені Наказом МОН України № 143 від 07.02.2020 та не є дискримінаційними по відношенню до учасників. Таким чином, вважаємо недоцільним внесення таких змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: e22f36f9d07442259de392b399492b75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-10-000345-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Ваші вимоги, ви виявили дискримінаційні положення, що обмежують участь у Вашій закупівлі. Відповідно до п. 6 Додатку 2 Ви вказуєте, що учасники повинні надати: " • копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ламінатори та кишень-плівки, що пропонуються до постачання; • копію декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на ламінатори, що пропонуються до постачання; • інструкцію користувача на ламінатори українською мовою;" По-перше, звертаємо Вашу увагу, що ламінатори відповідно до чинного законодавства України не підлягають обов'язковій сертифікації на території України. Відповідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. No 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме: ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування" , ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення", ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі", ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій", ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції" ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення", ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи", ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується", ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації" ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення", ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління", ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис" , ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції". Таким чином, вимагати відповідні документи є незаконним і суперечить ряду вимог законодавства України. По-друге, Ви вказуєте на надання "Інструкції користувача" Доводимо до Вашого відома, що такі інструкції надають лише виробники товарів при їх постачанні. І тому в постачальників немає можливості надати Вам такі інструкції до моменту постачання товарів. Тому така вимога є теж незаконною та звужує коло учасників. Отже, вимагаємо внесення змін, видалення вказаних дискримінаційних вимог або заміни їх з можливістю надання "листів-пояснень". Шановний Замовнику, не дискримінуйте потенційних учасників та внесіть зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне: Перед оголошенням закупівлі, Замовником проводився аналіз ринку щодо наявності щонайменше двох виробників, продукція яких в повній мірі відповідає встановленим вимогам, а саме виробників ламінаторів Agent та Royal Sovereign. Проте, ви можете запропонувати ламінатори форматом А3 (що включає можливість ламінування формату А4), що мають характеристики не гірші встановлених Замовником. Таким чином, вважаємо недоцільним внесення таких змін.
Статус вимоги: Відхилено