Послуги з часткового технічного обслуговування ліфта
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі, зазначена у Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Ціна: 100% (Єдиним критерієм та методикою оцінки пропозицій є ціна, що має питому вагу 100%).
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Інша інформація:
На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток №1 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі;
Додаток №2 – Інша інформація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
Додаток №3 – Проєкт договору про закупівлю.
Завершена
77 303.79UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 386.52 UAH
Період оскарження:10.03.2021 02:05 - 16.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:bfcaa502ddf642b2a5a7385ac5cfc329
Пов'язана кваліфікація:ТОВ Спецсервіс АДС, UA-EDR 33955530
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-10-000016-b.b3
Назва:Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник! Дякуємо за надану відповідь, що цілком скопійована з протоколу, але вами залишено поза увагою п. 2 ч. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати ДОДАТКОВУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зазначаємо, що додаткова аргументація це та, яка не була зазначена раніше. Скориставшись своїм правом нами було направлено вимогу, але Замовник замість проаналізувати наведені факти та надати вичерпну аргументовану відповідь спромігся лише на копіювання тексту протоколу.
Замовник вперто залишає поза увагою, що самі послуги та роботи взагалі не підпадають під дію Закону України «Про санкції». Зазначений нормативно-правовий акт, як і жоден інший не містить переліку робіт та/або послуг, на які розповсюджуються санкції. Виходячи з цього Замовником було встановлено некоректну вимогу, щодо зазначення у довідці що саме послуги/роботи не підпадають під санкції, в свою чергу ми, як учасник, надали гарантійний лист у чіткій відповідності до вимог закону, а отже відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності вимогам, які не існують відповідно до чинного законодавства, вважаємо незаконним.
Наголошуємо, що відхилення пропозиції вважаємо неаргументованим.
Виходячи з зазначеного наполягаємо на виконанні Замовником п. 2 ч. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та надати ДОДАТКОВУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин відхилення пропозиції з урахуванням невідповідності вимогам чинного законодавства вимог замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.04.2021 20:29
Вирішення:Аргументовану відповідь вже було вам надано раніше, окрім цього, слід зауважити, що протокол містить достатньо аргументовані та вичерпні причини відхилення пропозиції, що є цілком очевидно, а тому ваші зауваження не є доречні, але якщо й досі розуміння не з'явилося, то рекомендуємо додатково ознайомитись з ними, а саме:
1). Відповідно до умов пп. 1.4 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повинен надати гарантійний лист про те, що послуги / роботи, які запропоновані учасником спрощеної закупівлі, а також його субпідрядник (у разі залучення такого) не підпадають під санкції або заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України
Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного гарантійного листа, який би містив усі необхідні запевнення та гарантії, зокрема про те, що послуги / роботи, які запропоновані учасником спрощеної закупівлі, а також його субпідрядник (у разі залучення такого) не підпадають під санкції або заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України
- чим порушено умови пп. 1.4 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2). Відповідно до умов пп. 1.6 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі повинен надати лист про його згоду з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного листа про його згоду з умовами та вимогами Проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а надано у складі пропозиції лист за вих. №6 від 18.03.2021 р. (див. файл - “лист згода проект договору.pdf”), який не відповідає вимогам, оскільки учасник зазначає в ньому, що “ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" надає згоду з усіма умовами та вимогами проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації”, що є невідповідною інформацією та порушенням вимог, оскільки Замовник не проводить процедуру відкритих торгів (тендеру), а здійснює спрощену закупівлю, яка не передбачає наявність тендерної документації , оскільки відповідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру (торгів), що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а торги / тендер, згідно п. 13 ч. 1 цієї ж статі Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону та згідно п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону, пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги норми статті 14 Закону, - для спрощеної закупівлі не передбачається наявність тендерної документації. Окрім цього, слід зауважити, що даний лист не містить згоди учасника з умовами та вимогами Проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
- чим порушено умови пп. 1.6 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
А отже, пропозиція учасника ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС", не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:7b345bc901f54849a73b3abd631d2846
Пов'язана кваліфікація:ТОВ Спецсервіс АДС, UA-EDR 33955530
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-10-000016-b.a2
Назва:Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник! З огляду на прийняте Вами рішення, щодо відхилення нашої пропозиції повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п. 1.4. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами було надано гарантійний лист про те, що учасник не підпадає під санкції та заборону здійснювати у нього публічні закупівлі. Щодо незазначення у гарантійному листі слів «послуги/роботи» звертаємо увагу, що самі послуги та роботи взагалі не підпадають під дію Закону України «Про санкції», адже відповідно до ч. 2 ст. 1 зазначеного Закону санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 зазначеного Закону одним з видів санкцій є заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Зазначений нормативно-правовий акт, як і жоден інший не містить переліку робіт та/або послуг, на які розповсюджуються санкції. Виходячи з цього Замовником було встановлено некоректну вимогу, щодо зазначення у довідці що саме послуги/роботи не підпадають під санкції, в свою чергу ми, як учасник, надали гарантійний лист у чіткій відповідності до вимог закону, а отже відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності вимогам, які не існують відповідно до чинного законодавства, вважаємо незаконним.
Відповідно до вимог п. 1.4. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами було надано гарантійний лист про те, що учасник погоджується з умовами та вимогами Проекту договору, але помилково було зазначено що він є додатком до Тендерної документації, а не до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що допущена технічна помилка жодним чином не впливає на зміст самого документа та гарантії, що надані учасником.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо відхилення пропозиції неаргументованим. Зазначаємо, що при розгляді пропозиції замовником було проявлено надмірний формалізм та відхилено пропозицію за допущення несуттєвої технічної помилки і як наслідок, обрано пропозицію дорожчу більш ніж на 10%, чим порушено один з основних принципів здійснення публічних закупівель – це максимальна економія та ефективність.
З огляду на зазначене повідомляємо, що у разі відсутності належної реакції уповноваженої особи замовника на цю вимогу, ми будемо вимушені оскаржувати результати проведеної закупівлі відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України, а також звернутись до органів державного фінансового контролю для надання юридичної оцінки діям уповноваженої особи під час відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.04.2021 10:49
Вирішення:Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 11 ст. 14 Закону, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" на предмет її відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (на підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та зазначені також такі вимоги та інформація у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
За результатами даного розгляду встановлено, що учасник ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі “Послуги з часткового технічного обслуговування ліфта (код ДК 021:2015 – 50750000-7. Послуги з технічного обслуговування ліфтів)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2021-03-10-000016-b ● e1195911b0d44192be9fdf0805015c1e], оскільки:
1). Відповідно до умов пп. 1.4 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повинен надати гарантійний лист про те, що послуги / роботи, які запропоновані учасником спрощеної закупівлі, а також його субпідрядник (у разі залучення такого) не підпадають під санкції або заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України
Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного гарантійного листа, який би містив усі необхідні запевнення та гарантії, зокрема про те, що послуги / роботи, які запропоновані учасником спрощеної закупівлі, а також його субпідрядник (у разі залучення такого) не підпадають під санкції або заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України
- чим порушено умови пп. 1.4 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2). Відповідно до умов пп. 1.6 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі повинен надати лист про його згоду з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного листа про його згоду з умовами та вимогами Проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а надано у складі пропозиції лист за вих. №6 від 18.03.2021 р. (див. файл - “лист згода проект договору.pdf”), який не відповідає вимогам, оскільки учасник зазначає в ньому, що “ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" надає згоду з усіма умовами та вимогами проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації”, що є невідповідною інформацією та порушенням вимог, оскільки Замовник не проводить процедуру відкритих торгів (тендеру), а здійснює спрощену закупівлю, яка не передбачає наявність тендерної документації , оскільки відповідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру (торгів), що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а торги / тендер, згідно п. 13 ч. 1 цієї ж статі Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону та згідно п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону, пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги норми статті 14 Закону, - для спрощеної закупівлі не передбачається наявність тендерної документації. Окрім цього, слід зауважити, що даний лист не містить згоди учасника з умовами та вимогами Проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
- чим порушено умови пп. 1.6 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
А отже, пропозиція учасника ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС", не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:04.04.2021 15:17
invalid
invalid
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:b485317ea5ed4e59ba8b6f67f4bfde01
Пов'язана кваліфікація:ТОВ Спецсервіс АДС, UA-EDR 33955530
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-10-000016-b.b1
Назва:Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник! З огляду на прийняте Вами рішення, щодо відхилення нашої пропозиції повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п. 1.4. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами було надано гарантійний лист про те, що учасник не підпадає під санкції та заборону здійснювати у нього публічні закупівлі. Щодо незазначення у гарантійному листі слів «послуги/роботи» звертаємо увагу, що самі послуги та роботи взагалі не підпадають під дію Закону України «Про санкції», адже відповідно до ч. 2 ст. 1 зазначеного Закону санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 зазначеного Закону одним з видів санкцій є заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Зазначений нормативно-правовий акт, як і жоден інший не містить переліку робіт та/або послуг, на які розповсюджуються санкції. Виходячи з цього Замовником було встановлено некоректну вимогу, щодо зазначення у довідці що саме послуги/роботи не підпадають під санкції, в свою чергу ми, як учасник, надали гарантійний лист у чіткій відповідності до вимог закону, а отже відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності вимогам, які не існують відповідно до чинного законодавства, вважаємо незаконним.
Відповідно до вимог п. 1.4. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами було надано гарантійний лист про те, що учасник погоджується з умовами та вимогами Проекту договору, але помилково було зазначено що він є додатком до Тендерної документації, а не до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що допущена технічна помилка жодним чином не впливає на зміст самого документа та гарантії, що надані учасником.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо відхилення пропозиції неаргументованим. Зазначаємо, що при розгляді пропозиції замовником було проявлено надмірний формалізм та відхилено пропозицію за допущення несуттєвої технічної помилки і як наслідок, обрано пропозицію дорожчу більш ніж на 10%, чим порушено один з основних принципів здійснення публічних закупівель – це максимальна економія та ефективність.
З огляду на зазначене повідомляємо, що у разі відсутності належної реакції уповноваженої особи замовника на цю вимогу, ми будемо вимушені оскаржувати результати проведеної закупівлі відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України, а також звернутись до органів державного фінансового контролю для надання юридичної оцінки діям уповноваженої особи під час відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.04.2021 10:48
Вирішення:Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 11 ст. 14 Закону, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" на предмет її відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (на підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та зазначені також такі вимоги та інформація у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
За результатами даного розгляду встановлено, що учасник ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі “Послуги з часткового технічного обслуговування ліфта (код ДК 021:2015 – 50750000-7. Послуги з технічного обслуговування ліфтів)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2021-03-10-000016-b ● e1195911b0d44192be9fdf0805015c1e], оскільки:
1). Відповідно до умов пп. 1.4 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повинен надати гарантійний лист про те, що послуги / роботи, які запропоновані учасником спрощеної закупівлі, а також його субпідрядник (у разі залучення такого) не підпадають під санкції або заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України
Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного гарантійного листа, який би містив усі необхідні запевнення та гарантії, зокрема про те, що послуги / роботи, які запропоновані учасником спрощеної закупівлі, а також його субпідрядник (у разі залучення такого) не підпадають під санкції або заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України
- чим порушено умови пп. 1.4 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2). Відповідно до умов пп. 1.6 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі повинен надати лист про його згоду з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного листа про його згоду з умовами та вимогами Проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а надано у складі пропозиції лист за вих. №6 від 18.03.2021 р. (див. файл - “лист згода проект договору.pdf”), який не відповідає вимогам, оскільки учасник зазначає в ньому, що “ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС" надає згоду з усіма умовами та вимогами проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації”, що є невідповідною інформацією та порушенням вимог, оскільки Замовник не проводить процедуру відкритих торгів (тендеру), а здійснює спрощену закупівлю, яка не передбачає наявність тендерної документації , оскільки відповідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру (торгів), що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а торги / тендер, згідно п. 13 ч. 1 цієї ж статі Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону та згідно п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону, пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги норми статті 14 Закону, - для спрощеної закупівлі не передбачається наявність тендерної документації. Окрім цього, слід зауважити, що даний лист не містить згоди учасника з умовами та вимогами Проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
- чим порушено умови пп. 1.6 п. 1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
А отже, пропозиція учасника ТОВ "СПЕЦСЕРВІС АДС", не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.